päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,649,226 views

Rocca

Posts: 3,064

#9241 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Skrapa:
Pitkäst aikaa taas kunnolla ihastunut ja tuntuu niin ihanalta *vink* aah, ja tuntuu et jokanen repii mua joka paikkaa koko ajan. Tekemistä olisi niin paljon mutta kun ei kerkee. Ylpee ja otettu siitäkin ku tuntuu et oon tärkeä! *nauru*



Olen toudella ylpeä sinusta ja iloinen sun puolesta, nytten sait sitä mitä kaipasit tossa *hymy**hali**jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Maihku

Posts: 1,186

#9242 • • Maihku neiti hankala
kävin vähän shoppailemas kaikkee kivaa*jiihaa* sit näin pari kivaa tuttuu*hihu*
kiva päivä*plur*
Saara

Posts: 1,954

#9243 • • Saara #2970
Olen saanut aikaiseksi tänään enemmän kuin normaalisti.
Ollut töissä 6,5h, pessyt pyykkiä, tiskannut, vaihtanut kissanhiekan, tiskannut lisää, vienyt paperi ja sekaroskat. Ja vielä on tekemistä, mutta eiköhän nekin tässä samalla. Vielä pitäisi tehä ruokaa kun kulta tulee kotiin ja vähän siistiä kämppää muutenkin.
Kivaa kun on taas energiaa ja kiinnostusta tehdä :)(:

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Lyylikki

Posts: 2,975

#9244 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kone TOIMII, jos joltakulta jäi vielä epäselväks.
Amma

Posts: 2,383

#9246 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Eilinen 10-uutisten loppukevennys: Täti esitti miten hänen kissanpentunsa menee agilityä. Tädillä oli pieni huisku, jota hän heilutti ja jonka perässä kissa meni pujottelua ja paria estettä. Kevennyksen lopussa täti sohaisi huiskulla kuvan ulkopuolella ja kissa lensi perässä. Kissa poistui salamana kuvasta ja kuului kilinkolnikräts. Kevennys loppui siihen. Ankkurit kommentoivat tyyliin: "Toivottavasti ei mennyt perintövaasi rikki." Toivon, ettei kissalle käynyt mitenkään huonosti, mutta aiheutti se tilanne silti kohtalaisen putoamisen. *nauru*

--
*etsiskel*

asdf

Posts: 3,155

#9247 • • asdf
Tänään laivalle *hih*
Silphid

Posts: 219

#9248 • • Silphid
Tänään vihdoin The Arkin konsertti! *plur*
Ei tässä kavereiden kanssa vasta olekaan odotettu kuin reilu 2v että ikä riittäisi tavastialle :)

--
:)

Optik

Posts: 1,691

#9249 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Kiva tyttönen nukkui vieressä kun heräsin aamulla ja aamukahvittelu *hihu**plur*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Pinxu

Posts: 196

#9250 • • Pinxu
Mä sain tiskattuu, imuroituu ja pyyhittyy pölyt.Eli kämpän siihe kuntoo et voi tulla vieraita *plur*
~caro~

Posts: 184

#9251 • • ~caro~
nään kohta mun ihanan ystävän pitkästä aikaa!! *sydän* *hihu*
MaSari

Posts: 1,986

#9252 • • MaSari space jammer
Suihku, vapaailta ja kulta tulee kohta kotiin töistä *sydän* Ainoo pikku haitta juzka on se, että tossa on "muutamia" koulujuttuja mitä pitäis saada tehtyä ja mielellään tänään *iihhih* Mut hei, paskaaks mä siitä kun muuten on niin kivaa *muhaha*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Rosah

Posts: 107

#9253 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
MAHTAVA*jiihaa*UPEA*aplodit* LÄMPÖÄ TÄYNNÄ OLEVA KESKIVIIKKO*plur**hali**sydän**sydän*
Avatar
#9254 • • Taika Guest
Töissä ihan loisto päivä.Tai siis viikko.
Ei olla saatu aikaiseksi yhtään eikä ole edes huono omatunto, sen siitä saa kun tiimin ahkerimmat on lomalla*nauru*

Ei ne työt tekemällä lopu. Ensi viikollakin ehtii.
Fyrisch

Posts: 4,525

#9255 • • Fyrisch
Nyt varmistu kämppäasiat :) ens viikolla pääsee sit muuttohommiin (:
keijukainen

Posts: 1,599

#9256 • • keijukainen kiksumurmeli
sain sairaan lapsen hoitotyön tentistä K5 enkä ees osannu oottaa sellasta numeroo *hihu*

--
*seepla*

Verottaja

Posts: 1,174

#9257 • • Verottaja no-life / luuviulu
Sain päättötyön aloitetuksi *juonittel* *iloinen*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

AnssiV

Posts: 1,798

#9258 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...pomo päästi jo kahden aikaan pois töistä, sai vähän ylimäärästä aikaa pistää huushollia kuntoon...
..ja sit yx mahd. autonostaja soitti että tulee huomenna kattomaan...
..ja sit pomo soitti tossa äsken joku oli iltapäivällä joku kaheli ajanu yhden meidän rekan alle kolmion takaa (ei henkilövahinkoja) joten on yx auto vähemmän = huomenna Pasilaan töihin ajamaan jotain helppoja keikkoja ja sit alkaa viikonloppu ku perjantai on vapaata (nelipäiväset työviikot)... ...eli perjandayna sit kaverin kanssa Hesaan palloilemaan ...jee!!! *aplodit*
lostgone

Posts: 2,493

#9259 • • lostgone

Verottaja:
Sain päättötyön aloitetuksi *juonittel* *iloinen*

Onnitteluni.*aplodit* Aloittaminen oli itelle tosi vaikeaa.*joo*
Palautin oman työni tänään äidinkielen opettajalle. Yhden version aion vain polttaa omaksi ilokseni,niin paljon tuon tekeminen on vituttanut*hih*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

mirah

Posts: 257

#9260 • • Edited mirah Starchild
Onhan tässä ihan mukava päivä ollu kun rakkauteni on ihan kiimaisena, ja nostelee peppua kokoajan nenän eteen. Puhun siis kissasta. *hihu* Kattellu sen hölmöjä tekoja kokopäivän, millon se pyörii sängyllä yksinään, milloin leikkii maton tai mun ponihännän kanssa, ja nytkin se löhöilee näytön päällä tassu tuossa näytön edessä ettei nää mitä kirjottaa. on se soma. *hihu* *hellokitty* *sydän*