äskön kävi tosi hassu juttu, päivän piristävin nimittäin... tulin himaan joku kolme tuntii sitte, ja äsken olin menossa kattoo postii ja viikon oon pitäny ovee takalukossa, enhän mä ulos päässy ku avaimet ei olllu siin oves... etin avaimii joka paikasta, sohvan alta sun muualta, sitte hogasin mitä jos oonki jättäny ne oveen, no siinä sitä sitte mentii... reippaana tyttönä kiipesin ikkunasta ulos tarkistamaan tilanteen ja siellähän ne ovessa pilkotti...
Peruuntumassa ollut Italianreissu toteutuu sittenkin! Torstai-illasta maanantai-iltaan autolla ympäriinsä saapasmaata ja kustannuksetkin on sangen minimaaliset. Jospa kävisi samalla vähän takomassa järkeä mediakeisariroisto-Berlusconin päähän... *juonittel*
Jippii! Heräsn äsken tekstariin kun äippä tekstasi että ens viikon keskiviikkona lähetään Lontooseen!!!
Taas pääsee yhteen paikkaan missä haluaisi ehdottomasti käydä! Hiphei!
Ja iloa lisää myös se että saa taas pitkästä aikaa tehdä jotain äipän kanssa kun meillä niin harvoin on yhteistä aikaa!
Mä olen aivan yli-innostunut tosta mun kesäduunista ja siel olevista ihmisistä
ja pääsen ens vkonloppun tekee ylitöitä elikkäs lisää rahaa että voin käydä ostamassa itelleni terroristihippibussin