Unfucking believable!
Multa laukes eilen stressi...en tiedä onko aikaisemmin näin tapahtunut mutta luulen sitä ainakin laukeamiseksi*nauru*
Yhtäkkiä kaikki mun "Todella Suuret" ongelmat tuntuivat yksinkertaisilta ja helpoilta ratkaista... Alitajuisestihan aivot työstää ongelmia koko ajan (?) ja on vain ajan kysymys millon sen tajuaa ja olo helpottuu....hitto että tuntuu HYVÄLTÄ!!!!! Tai voihan tää olla myös asioiden vatvomiseen kyllästymistä.....who knows but I feel great!
Quitting smoking is for quitters :P no juu no juu pitäs kai se itekki katkoo jossain vaiheessa, mutta kun päivän :) oli uuden askin korkkaaminen ni minkäs teet :D
Kun tulin koulusta kotiin väsyneenä niin tietokoneeni ruudun reunaan oli liimattu keltasella muistilapulla viesti "hei kulta! =) " Oma kultani oli kirjottanu sen herättyään, kun se jäi aamulla vielä nukkumaan ku mä lähdin talsimaan kouluun. Just olleet vaikeet kokeet, flunssanen olo ja muutenkin raskas viikko kyl pyyhkiytyi samantien mielestä ku näki ton lapun.
Netti aukes kotiin jo äsken, eikä vasta huomenna niinkuin alunperin piti.. Ihan alunperin se olis auennu vasta viikon päästä mutta ilmeisesti puhelinlaitokselle oli tullut sen verran peruutuksia ja asentaja teki pari tuntii ylitöitä, et sain jo nyt..
Tein tänään (keskiviikko) ainakin 1 ihmisen onnelliseksi. Soitin mumpille ja sovin että mennään kultin kanssa ma sinne syömään. Olen mumpin lempilapsenlapsi näet. Saa pullaa, lättyjä ja maitoperunoita :). Ja autonkorjaus maksoi arviotua vähemmän (arvioitu oli 480 ja maksoikun 230).
piristää mieltä paljon kun ystäviä tulee käymään kylässä pienellä varoitusajalla, varsinkin semmoiset ystävät joita pitää itselleen tärkeinä ja joita ei näe kuin harvemmin ja silloinkaan ei kerkiä jutustella hirveästi...