46,900 posts, 2,345 pages, 17,090,934 views
äm:
Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain? Sitä ei uskoisi. Tämä on meidän pihapiirimme ja tänne piilotetaan ruumiita, näköyhteydellä löytöpaikasta asuva vanhempi nainen päivitteli. Iltalehti 27.9.2004
Näiden ´vanhempien naisten´ (=mummeleiden) sinisilmäisyys ja pienimuotoinen vajaavuus on hellyä.
Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain? Ööö, miten ne sitten muualla liikkuu? Kaulassa lappu [OLEN MURHAAJA, VARO!]?
Ja hei murhaajat hei.. niinku et HEIDÄN pihapiiriin meette piilottamaan ruumiita?! Hei miettikää hei vähän.
Pygmi:
No mä ainakin käskisin miettimään kahdesti jos saisin jonku nilkin kiinni itse teossa hautaamasta ruumista meidän pihapiiriin hirvee sotku sitten kun se löytyy ja turhaa härdelliä
äm:
Hei tyyppi, ootas kuule vähän! Mä tässä kattelin sun touhuja ja tulin kuule pyytämään, että et viittis jättää sitä irto-päätä tänne meidän pihapiiriin, kun katos mua niin ahdistaa kun ne poliisit tulee sitte tänne pyörimään ja sotkustakin se etsintä on. Menee kato istutukset ihan huonoks, kun täällä tallotaan. Ihan turhaa härdelliä tänne meidän rauhalliseen pihapiiriin, sanon minä. Miettisit nyt hei. Vie se johonkin muualle, joohan. Viittisitkö?
Tosiaan, murhassahan eniten kärsivät juuri he, joiden rauhallinen piha muuttuu etsintöjen ajaksi härdelliksi
Tuleehan sielläkin toki järkytyksiä, mutta pliis. Siinä vaiheessa, kun joku oma läheisesi murhataan, sulle on ihan vtun hailee, minkä mummelin pihasta se löytyi.
äm:
”Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain? Sitä ei uskoisi. Tämä on meidän pihapiirimme ja tänne piilotetaan ruumiita, näköyhteydellä löytöpaikasta asuva vanhempi nainen päivitteli.” Iltalehti 27.9.2004
äm:
Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain? Sitä ei uskoisi. Tämä on meidän pihapiirimme ja tänne piilotetaan ruumiita, näköyhteydellä löytöpaikasta asuva vanhempi nainen päivitteli. Iltalehti 27.9.2004
Näiden ´vanhempien naisten´ (=mummeleiden) sinisilmäisyys ja pienimuotoinen vajaavuus on hellyä.
Miten Suomessa voi liikkua murhaajia noin vain? Ööö, miten ne sitten muualla liikkuu? Kaulassa lappu [OLEN MURHAAJA, VARO!]?
Ja hei murhaajat hei.. niinku et HEIDÄN pihapiiriin meette piilottamaan ruumiita?! Hei miettikää hei vähän.
T-rex-orava:
jatketaan samalla linjalla.