päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,640,395 views

Chare

Posts: 412

#6381 • • Chare kiltti tyttö
tänään ollu vaa nii hauska päivä, vaikkei mitään kauheen spessuu ookkaan tapahtunu.. *hymy* ehkä enemmänki niin, et mikään ei oo menny pieleen tai huonosti. ja se on aika harvinaist et kaikki vaa jotenki sujuis.. mut nii.. on vaa tosi happy olo nyt.. *hymy* jee jee!

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Avatar
#6382 • • ^Pinski^ Guest
ollu loistava päivä sateesta huolimatta *hihu*
ZaZa

Posts: 262

#6383 • • ZaZa
mun ihq ystävä Chare on vaan niin ihq ja raksu ja tärkeä! En pärjäis ilman sua!!! Kiitos että oot olemas!!!!!! *hali*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Chare

Posts: 412

#6384 • • Chare kiltti tyttö

ZaZa:
mun ihq ystävä Chare on vaan niin ihq ja raksu ja tärkeä! En pärjäis ilman sua!!! Kiitos että oot olemas!!!!!! *hali*


hih.. hassu pluristelija.. *iloinen* right back at you!!

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Tiikerriii

Posts: 1,113

#6385 • • Tiikerriii Tj
mun kummipoika*nauru* on aivan loistava pikkumies *plur*

--
RÄYH!!!!

Avatar
#6386 • • astaroth Guest
- On saanut jotain aikaiseksi tänään.
- Duunipäivä meni nopeasti, humoristisesti ja helposti.
- Uusia levyjä.
- Ja kello ei ole vielä edes kymmentä. :)
Avatar
#6387 • • GoA Guest
Tuli pitkästä aikaa puhuttua faijan kanssa ja sovittua että voisipa tässä nähdäkin joku päivä.
kilobitti

Posts: 2,419

#6388 • • kilobitti 1-2-3 techno
yksi hymy*joo*

ja mitä mä tein? En mitään*heiii*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

coolcat82

Posts: 771

#6389 • • Edited coolcat82 You only live once, so do it well!
Noi jotkut jutut sarjassamme ällöjä tapoja! *hmph* Kaikkee sitä ihmiset keksii, voi hevon helvetti *nauru**iloinen* Ainii.. ja noi sisäsiittosuustutkimukset ja kiertely siitä mikä lasketaan ja mikä ei *iloinen**muhaha*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#6390 • • UnityF joo just se
*sydän* koko päivän kestäny sade.. .se puhistaa ilmaa niiiiiin hyvin pesee kaiken puhtaaksi.. ihan kun se pesisi myös minua sisältäpäin ja uudistun ja voimistun... *sydän*

nimimerk. sateenvarjot on turhia kapistuksia.. *hihu*
innae

Posts: 1,377

#6391 • • Edited innae PaskaJätkä
Olen miettinyt yhden tutun sanomaa asiaa tässä viikon ajan. Hän totesi että mullahan on asiat ihan pirun hyvin, ammatti, kiva duunipaikka (ja kohtalainen liksa), ukko ja niin ihana koiravaavi joka on hellyyden kipeä mustasukkainen pikku sesse. Ja ensi kesä*hihu*

Ja osaisiko kukaan sanoa että onko Bostonissa/New Hampshiressa/Quebecissa mitään erikoista nähtävyyttä. Menossa ensi kesänä New Hampshireen (n.3h Bostonista ja n.2h Quebecista) ja auto ja bensat on hoidossa*hihu*

Sekä :( ja :)
Menin ulos koiran kans, joku aijä seisokeli kultin ja mun auton välissä, koira rupes haukkuun/äriseen/muriseen ja vetään sitä päin. Äijä läksi pois, ja katsoin ettei mitään ollut hävinnyt. On tuosta vellihuosukoirastakin jotain hyötyä. Vauva puolusti äiskää ja autoja*hihu*

--
PaskaJätkä

JustinSan

Posts: 822

#6392 • • Edited JustinSan Nullius in verba
Päinvastoin kuin olin aikaisemmin luullut, VR:llä ja YTV:llä on kuin onkin järkevä lippu jolla keravalainen voi matkustaa tuh tuh junalla ensin helsinkiin ja sitten päräyttää siitä vielä metrolla etiäppäin, siis samalla lipulla. Ja lopullisiksi hinnoiksikin asettuu suunnilleen pari eeroo per junamatka ja puolisen eero per metrovetäisy. Ja tää koko systeemi ois menny ihan ohi ellei se veijari siel tiskin takana ois ollu skarppina ja mainostanu tätä meikäläiselle, kerran jotain kiitettävää joukkoliikenteessä ja loistava startti sateiselle päivälle *aplodit*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

UnityF

Posts: 15,721

#6394 • • UnityF joo just se

Kolibriscope:
*joo*... täysin samaa mieltä



mun päivän hymy on se että SÄ olet jo hereillä joka meinaa että sä olet päässy ehkä kouluun saakka myöhästymättä.. *jiihaa*
itis

Posts: 2,518

#6395 • • itis Morning Star
Sisällä sataa vähemmän kuin ulkona *hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Mellu-

Posts: 4,006

#6396 • • Mellu-
Tänään vaan on niin kiva päivä *hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

xl8r

Posts: 2,227

#6397 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Meen työhaastatteluun

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

lostgone

Posts: 2,493

#6398 • • lostgone
1000 viestiä*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

DagO

Posts: 1,066

#6399 • • DagO häröö
Haen kohta uuden auton.
Karski

Posts: 6,049

#6400 • • Karski Pomon kätyri
Vuokrasin pientä retriittiä varten marraskuulle
eräkämpän Lapin skutseista: perille pääsee lähinnä
soutamalla tai patikoimalla, ei sähköjä ja
juomavesi läheisestä purosta *iloinen*
Siitä tulee hyvä viikko ^___^

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.