Kaveri sit soitti mun äipälle 02 yöllä ja jätti vastaajaan viestin ÄITI MULLON IKÄVÄ SUA. MÄ EN TAJUU MISTÄÄ MITÄÄ. TUU HAKEE MUT! OSOTE ON YKSKAKSKOLME NÄKKÄRIKATU 6
Päivän :D;
joku oli vienyt kultin autosta sonyn cd-soittimen joka on ihan kakkana. Ei soita cd-levyjä kunnolla, radio pätkii ja hukkaa kanavia, etupaneelissa on mennyt kai kosteutta sisään kun se ei toimi mitenkään hyvin. Ja mitään skobet ei ollut kelvannut, ainoastaan cd-soitin (joita myydään käytettynä (ehijä) n.30e). Ja ainoastaan mitkä asiat harmittaa että Marilyn Mansonin levy meni mukana ja johdot oli vedetty hajalle. Ja varas saakoon pitää sen soittimen, se on ihan paska*muhaha*
Koneisto
Juuri palailin kotiin väsyneenä mutta onnellisena.
Oli pitkästä aikaa niin upea olo että välillä joutui ihan yrittämään pitää naamaa edes vähän peruslukemilla, eikä sellaista typertyneen onnelista hymyä koko ajan.... En muista milloin viimeksi on ollut niin kokonaisvaltaisen onnellinen olo. Vaikka jostain syystä tanssiminen ei lähtenyt luonnostaan käyntiin (ehkä liikaa intoa ja odotusta sen suhteen, niin meni hieman lukkoon), niin silti nautin joka sekunnista täysillä.
päivän :) on viime viikonloppu (joka alkoi siis torstaista) - ja eritysesti perjaintai-aamun ihanan pehmeä nukkumapaikka lattialla sohvatyynyjen päällä ei ole koskaan ollut oikeasti niin sellainen olo että nukkuisi pilven päällä... tai pilvessä
edit: ai niin, ja Finding Nemo... ja se kuinka mä onnistuin spoilaamaan yhden jutun vaikka oli justiinsa sanottu kuinka ihmiset vihaa sitä sori...