---
Ehdottomasti päivän paras :): Siskonpojalla oli tullut erimielisyyttä opettajan kanssa liikuntatunnilla. Poika oli protestiksi kiskassut housut kinttuunsa ja pyllistänyt opelle.... hahhhaaaa :DDDDD
---
---
Ehdottomasti päivän paras :): Siskonpojalla oli tullut erimielisyyttä opettajan kanssa liikuntatunnilla. Poika oli protestiksi kiskassut housut kinttuunsa ja pyllistänyt opelle.... hahhhaaaa :DDDDD
---
Jotenkin tää tuntuu kohtuu kasvatavalta ja merkitykselliseltä viikonlopulta.
Ehkä koska
-skippasin bileet, eikä pää siis oo peruskoomanen.
- Oon kanssa päässyt juttelemaan jonkun kanssa tosi henkisellä ja syvällisellä tasolla. ja uskon, etä se tulee viemään eteenpäin.
- Otin myös riskin ja tapasin eilen ihan tuntemattoman ihmisen deittimielessä, jonka kanssa olin van jubaillu netissä. Ei se ollu innostava siinä mielessä, mutta oli tosi kivaa tehdä se. katottiin leffaa ja youtubelinkkejä Se avas taas ikkunan erilaisen ihmisen maailmaan.
- Kokoajan mua kiinnostaa vähemmän ja vähemmän eksä eksänä/poikaystävänä ja enemmän ja enemmän kaverina.
- Välit tuntuu just nyt olevan oikeestaan kaikkien ihmisten kanssa ainakin kohtuu kunnossa.
- Ny tulin tänne just siks, että pitäis tupareille katoo joku hyvä vkl.
- Oon oikeesti jopa siivonnu täällä =DD
- Päässy pelailee pitkästä aikaa crusader kingssiä ja oon jopa siinä aika mielenkiintosessa tilanteessa.
- Löysin uuden homohouse tuottajan josta oon ihan pähkinöinä.
- Oon lueskellu horokooppeja. Okei huono puoli oli että löysin paljon suosituksia skorpionin[mä] ja neitsyen[eksä] suhteeseen.
- tänään ois tarkotus mennä tekemään parempaa analyysia siitä mun ayrvedisesta horoskoopista ja mun jostain muusta minkä nimee en muista. mutta oli tosi huuhaata aivan varmasti (tän - mikä ikinä sen nimi nyt olikaan - mukaan mulla ois ainakin kuulemma ongelmia muistin kanssa perhaps). Tai ainakin jos kerkee. Voi olla että siirtyy alkuviikollekkin.
varmaa on paljon muutakin, mutta en kaikkee muista ja osaa en vaan haluu listaa tänne*vink*
Jotenkin tää tuntuu kohtuu kasvatavalta ja merkitykselliseltä viikonlopulta.
Ehkä koska
-skippasin bileet, eikä pää siis oo peruskoomanen.
- Oon kanssa päässyt juttelemaan jonkun kanssa tosi henkisellä ja syvällisellä tasolla. ja uskon, etä se tulee viemään eteenpäin.
- Otin myös riskin ja tapasin eilen ihan tuntemattoman ihmisen deittimielessä, jonka kanssa olin van jubaillu netissä. Ei se ollu innostava siinä mielessä, mutta oli tosi kivaa tehdä se. katottiin leffaa ja youtubelinkkejä Se avas taas ikkunan erilaisen ihmisen maailmaan.
- Kokoajan mua kiinnostaa vähemmän ja vähemmän eksä eksänä/poikaystävänä ja enemmän ja enemmän kaverina.
- Välit tuntuu just nyt olevan oikeestaan kaikkien ihmisten kanssa ainakin kohtuu kunnossa.
- Ny tulin tänne just siks, että pitäis tupareille katoo joku hyvä vkl.
- Oon oikeesti jopa siivonnu täällä =DD
- Päässy pelailee pitkästä aikaa crusader kingssiä ja oon jopa siinä aika mielenkiintosessa tilanteessa.
- Löysin uuden homohouse tuottajan josta oon ihan pähkinöinä.
- Oon lueskellu horokooppeja. Okei huono puoli oli että löysin paljon suosituksia skorpionin[mä] ja neitsyen[eksä] suhteeseen.
- tänään ois tarkotus mennä tekemään parempaa analyysia siitä mun ayrvedisesta horoskoopista ja mun jostain muusta minkä nimee en muista. mutta oli tosi huuhaata aivan varmasti (tän - mikä ikinä sen nimi nyt olikaan - mukaan mulla ois ainakin kuulemma ongelmia muistin kanssa perhaps). Tai ainakin jos kerkee. Voi olla että siirtyy alkuviikollekkin.
varmaa on paljon muutakin, mutta en kaikkee muista ja osaa en vaan haluu listaa tänne*vink*
---
Täys kuu-ukko taivaalla ja hieno pilviharso hässäkkä, niin, että puol taivasta kaaren muotoisesti pilvien peitossa, uuh kaunista<3
---
Kävin tsekkaa ursan sivulta oliskohan siellä ollu joku selitys tuolle hienolle pilvi-ilmiölle :)) , taikka oisko joku ottanut onnistuneen kuvan, mut ei ainakaan vielä ollu tullut.
Eilen tuli pesukone himaan. Voi että voi olla ilonen fiilis tosta. Mul on sauna täynnä pyykkiä. Taitaa mennä näitä pestessä useempikin tovi*tirsk*
Aiankin pääsen vaihtamaan vihdoin lakanat sänkyyn. Oon käyttäny pussilakanoita lakanoiden tilalla ja viimeviikonlopun jälkeen vaihdoin läpällä ostetun hello kitty pussilakanan lakanaksi(oli vika puhdas) ja pussilakaa en vaihtanu ollenkaan.
Et joo..
Söin ihan älyttömän hyvää ruokaa tänään ihan mielettömän hyvässä seurassa!
Niin hyvä päivä ettei malttais mennä nukkuu, mut ehkä teen huomisestakin upean
Ooh, kiitos jälkikäteen! :) Oli kyl niin magee reissu että huh huh. Reppu selässä ilman tarkkoja pläänejä on niin parhautta reissata, tosi mageita elämyksiä taas tuli haalittua. ^^ Ja tavattua upeita tyyppejä! Pääs puhuu espanjaakin oikeen urakalla. <3 Dominikaanisesta suosittelen erityisesti Bayahiben kylää ja Isla Saonalle reissaamista, Puerto Ricossa puolestaan lähisaari Vieques vei mun syrämmen. Voisin muuttaa sinne. I luvs!
Ihan mahtava Lambin keikka loistavine lämppäreineen*sydän*
Pääs tapaamaan Lambia, sai nimmarit ja kuvan:)
Tapas lämppärit kanssa ja sai toisen levyn nimmarilla
Hieman joo teinimeininki, mut pitää ottaa ilo irti pienistä
Pe saunailta eksän kanssa, joka venähti ja se lähti joskus iltapäivällä sunnuntaina.
Mä pelkäsin, että ottaisin hirveesti takapakkia sen takia. Kuitenkin nyt mul on hyvä ja rauhallinen fiilis kaikesta. En tiiä. ehkä se ylianalysointi ja ahdistus iskee sitten parin päivän päästä vasta.
Tehtiin, puhuttiin ja käyttäydyttiin kuitenkin kaikella sillä tavalla mikä alunperin ne tunteet on sitä kohtaan alunperin synnyttänytkin.
En tiiä miten tästä mennään eteenpäin, mutta ainakaan ei mennä taaksepäin(eli ei mitään yhteen palaamisia yms). Sen oon kyllä päättänyt.