päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,073,297 views

lopez

#46241 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän :):

---

---
Ehdottomasti päivän paras :): Siskonpojalla oli tullut erimielisyyttä opettajan kanssa liikuntatunnilla. Poika oli protestiksi kiskassut housut kinttuunsa ja pyllistänyt opelle.... hahhhaaaa :DDDDD *lmao**tirsk**nauru*
---

Haaahahahaha!! That's the Spirit!
---

Haha, poika on tullut tätiinsä eikun sukuunsa *tirsk*

Aina pers' paljaana? :DD

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Aurinkoneiti

#46242 • • Aurinkoneiti

---

---

---
Ehdottomasti päivän paras :): Siskonpojalla oli tullut erimielisyyttä opettajan kanssa liikuntatunnilla. Poika oli protestiksi kiskassut housut kinttuunsa ja pyllistänyt opelle.... hahhhaaaa :DDDDD *lmao**tirsk**nauru*
---

Haaahahahaha!! That's the Spirit!
---

Haha, poika on tullut tätiinsä eikun sukuunsa *tirsk*
---

Aina pers' paljaana? :DD

Eikun temperamenttinsä puolesta :DDDD hahaaaa
Jago

#46243 • • Jago un-trained monkee
Jotenkin tää tuntuu kohtuu kasvatavalta ja merkitykselliseltä viikonlopulta.

Ehkä koska
-skippasin bileet, eikä pää siis oo peruskoomanen.
- Oon kanssa päässyt juttelemaan jonkun kanssa tosi henkisellä ja syvällisellä tasolla. ja uskon, etä se tulee viemään eteenpäin.
- Otin myös riskin ja tapasin eilen ihan tuntemattoman ihmisen deittimielessä, jonka kanssa olin van jubaillu netissä. Ei se ollu innostava siinä mielessä, mutta oli tosi kivaa tehdä se. katottiin leffaa ja youtubelinkkejä*nauru* Se avas taas ikkunan erilaisen ihmisen maailmaan.
- Kokoajan mua kiinnostaa vähemmän ja vähemmän eksä eksänä/poikaystävänä ja enemmän ja enemmän kaverina.
- Välit tuntuu just nyt olevan oikeestaan kaikkien ihmisten kanssa ainakin kohtuu kunnossa.
- Ny tulin tänne just siks, että pitäis tupareille katoo joku hyvä vkl.
- Oon oikeesti jopa siivonnu täällä =DD
- Päässy pelailee pitkästä aikaa crusader kingssiä ja oon jopa siinä aika mielenkiintosessa tilanteessa.
- Löysin uuden homohouse tuottajan josta oon ihan pähkinöinä.
- Oon lueskellu horokooppeja. Okei huono puoli oli että löysin paljon suosituksia skorpionin[mä] ja neitsyen[eksä] suhteeseen.
- tänään ois tarkotus mennä tekemään parempaa analyysia siitä mun ayrvedisesta horoskoopista ja mun jostain muusta minkä nimee en muista. mutta oli tosi huuhaata aivan varmasti (tän - mikä ikinä sen nimi nyt olikaan - mukaan mulla ois ainakin kuulemma ongelmia muistin kanssa perhaps). Tai ainakin jos kerkee. Voi olla että siirtyy alkuviikollekkin.

varmaa on paljon muutakin, mutta en kaikkee muista ja osaa en vaan haluu listaa tänne*vink*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

#46244 • • Jago un-trained monkee
Jotenkin tää tuntuu kohtuu kasvatavalta ja merkitykselliseltä viikonlopulta.

Ehkä koska
-skippasin bileet, eikä pää siis oo peruskoomanen.
- Oon kanssa päässyt juttelemaan jonkun kanssa tosi henkisellä ja syvällisellä tasolla. ja uskon, etä se tulee viemään eteenpäin.
- Otin myös riskin ja tapasin eilen ihan tuntemattoman ihmisen deittimielessä, jonka kanssa olin van jubaillu netissä. Ei se ollu innostava siinä mielessä, mutta oli tosi kivaa tehdä se. katottiin leffaa ja youtubelinkkejä*nauru* Se avas taas ikkunan erilaisen ihmisen maailmaan.
- Kokoajan mua kiinnostaa vähemmän ja vähemmän eksä eksänä/poikaystävänä ja enemmän ja enemmän kaverina.
- Välit tuntuu just nyt olevan oikeestaan kaikkien ihmisten kanssa ainakin kohtuu kunnossa.
- Ny tulin tänne just siks, että pitäis tupareille katoo joku hyvä vkl.
- Oon oikeesti jopa siivonnu täällä =DD
- Päässy pelailee pitkästä aikaa crusader kingssiä ja oon jopa siinä aika mielenkiintosessa tilanteessa.
- Löysin uuden homohouse tuottajan josta oon ihan pähkinöinä.
- Oon lueskellu horokooppeja. Okei huono puoli oli että löysin paljon suosituksia skorpionin[mä] ja neitsyen[eksä] suhteeseen.
- tänään ois tarkotus mennä tekemään parempaa analyysia siitä mun ayrvedisesta horoskoopista ja mun jostain muusta minkä nimee en muista. mutta oli tosi huuhaata aivan varmasti (tän - mikä ikinä sen nimi nyt olikaan - mukaan mulla ois ainakin kuulemma ongelmia muistin kanssa perhaps). Tai ainakin jos kerkee. Voi olla että siirtyy alkuviikollekkin.

varmaa on paljon muutakin, mutta en kaikkee muista ja osaa en vaan haluu listaa tänne*vink*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

#46245 • • Edited Aurinkoneiti
Tuuli *sydän*
Selvisi myös toinen mieltä vaivannut asia. Ja nyt on helppo hengittää *hihu*
hiphei

#46246 • • hiphei
Täys kuu-ukko taivaalla ja hieno pilviharso hässäkkä, niin, että puol taivasta kaaren muotoisesti pilvien peitossa, uuh kaunista<3
Aurinkoneiti

#46247 • • Aurinkoneiti

Täys kuu-ukko taivaalla ja hieno pilviharso hässäkkä, niin, että puol taivasta kaaren muotoisesti pilvien peitossa, uuh kaunista<3

*sydän**joo*
hiphei

#46248 • • hiphei

---
---

*sydän**joo*

Kävin tsekkaa ursan sivulta oliskohan siellä ollu joku selitys tuolle hienolle pilvi-ilmiölle :)) , taikka oisko joku ottanut onnistuneen kuvan, mut ei ainakaan vielä ollu tullut.
Jago

#46249 • • Jago un-trained monkee
Eilen tuli pesukone himaan. Voi että voi olla ilonen fiilis tosta. Mul on sauna täynnä pyykkiä. Taitaa mennä näitä pestessä useempikin tovi*tirsk*
Aiankin pääsen vaihtamaan vihdoin lakanat sänkyyn. Oon käyttäny pussilakanoita lakanoiden tilalla ja viimeviikonlopun jälkeen vaihdoin läpällä ostetun hello kitty pussilakanan lakanaksi(oli vika puhdas) ja pussilakaa en vaihtanu ollenkaan.
Et joo.. *blush*

--

Jago

#46250 • • Jago un-trained monkee
Olipas kiva ja valaiseva päivä. Jotenkin koen, että eilisellä on suuri merkitys tulevaisuudelle. En tiedä vielä ihan että miten, mutta se selvinnee.

--

mariq

#46251 • • mariq
Söin ihan älyttömän hyvää ruokaa tänään ihan mielettömän hyvässä seurassa! *kuolaa* *sydän*
Niin hyvä päivä ettei malttais mennä nukkuu, mut ehkä teen huomisestakin upean *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

AnssiV

#46252 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Lähtötilanne maanantaina 30.1 n.115Kg kun en vaa´alla käynyt, nyt puolitoistaviikko tuosta aamupaino 109,8. *jiihaa**hymy*
tommib

#46253 • • tommib

Lähtötilanne maanantaina 30.1 n.115Kg kun en vaa´alla käynyt, nyt puolitoistaviikko tuosta aamupaino 109,8. *jiihaa**hymy*

Ohoh! Upeaa, onneksi olkoon!!!! Pitäis aloittaa sama projekti, muttei saa aikaan

Taisin saada myytyä mun roskalevyt Venäjälle todella hyvällä hinnalla ja raha olis tarpeeseen matkaakin varten:)
#46254 • • Edited Muussika Guest

^

Uuh, kuullostaa ihanalta<3
Muikeeta reissua! :)

Ooh, kiitos jälkikäteen! :) Oli kyl niin magee reissu että huh huh. Reppu selässä ilman tarkkoja pläänejä on niin parhautta reissata, tosi mageita elämyksiä taas tuli haalittua. ^^ Ja tavattua upeita tyyppejä! Pääs puhuu espanjaakin oikeen urakalla. <3 Dominikaanisesta suosittelen erityisesti Bayahiben kylää ja Isla Saonalle reissaamista, Puerto Ricossa puolestaan lähisaari Vieques vei mun syrämmen. Voisin muuttaa sinne. I luvs!
tommib

#46255 • • tommib
Ihan mahtava Lambin keikka loistavine lämppäreineen*sydän*
Pääs tapaamaan Lambia, sai nimmarit ja kuvan:)
Tapas lämppärit kanssa ja sai toisen levyn nimmarilla *hymy*
Hieman joo teinimeininki, mut pitää ottaa ilo irti pienistä *nauru*
sapeli

#46256 • • sapeli jokukukamikä?
Oli hyviä jutteluita viikonloppuna, erityisesti toisen kämppiksen kanssa päästiin kivasti eteenpäin. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

#46257 • • Jago un-trained monkee
Pe saunailta eksän kanssa, joka venähti ja se lähti joskus iltapäivällä sunnuntaina.
Mä pelkäsin, että ottaisin hirveesti takapakkia sen takia. Kuitenkin nyt mul on hyvä ja rauhallinen fiilis kaikesta. En tiiä. ehkä se ylianalysointi ja ahdistus iskee sitten parin päivän päästä vasta.
Tehtiin, puhuttiin ja käyttäydyttiin kuitenkin kaikella sillä tavalla mikä alunperin ne tunteet on sitä kohtaan alunperin synnyttänytkin.
En tiiä miten tästä mennään eteenpäin, mutta ainakaan ei mennä taaksepäin(eli ei mitään yhteen palaamisia yms). Sen oon kyllä päättänyt.

--

mariq

#46258 • • mariq
Paras treeni pitkään aikaan! *jiihaa* Kiitos Esport tästä lämpimästä (hikisestä) jälleennäkemisestä *iloinen*

Plus pikkuvessan ovi ei enää natise: So Much Win! *aplodit*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

#46259 • • sapeli jokukukamikä?
Eilinen kurssi olikin oikein positiivinen yllätys, nyt oon oikein tyytyväinen et tulin ilmoittautuneeksi siihen mukaan! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

#46260 • • Aurinkoneiti
Oikein mukava päivä. Ehdottomasti :) siskonpojalta tullut ystävänpäiväkortti *sydän**nauru**tirsk*
Osannut poika valita just sopivan kortin :))