Viikonloppu oli pitkä ku piinaviikko joten
Hyvää Maanantaita!
Ja vaikka suht surullisissa tunnelmissa tuota viikonloppua vietin, niin löytyi taas uusi ulottuvuus siihen, miten paljon arvostan sitä, että mulla on niin ihana ja sekopäinen lähisuku
Sain eilen päähäni yrittää kokata kaikkien aikojen lempiruokaani, Panang-curryä! Kävin ostoksilla Vii Voan-nimisessä kaupassa Hakaniemessä ja sain erittäin hyvää palvelua (meinasin ostaa ensin vääränlaista kalakastiketta!), plus siellä oli todella hyvät valikoimat. Curry onnistui melkoisen hyvin, oli jo nyt nimittäin about parasta ruokaa mitä olen ikinä itse tehnyt! Silti keksin vielä pari pientä muutosta reseptiin että siitä saisi vielä parempaa...
Ja sitten eilen ostin myös ekat nahka/nappahanskani, ja ai että ovat mukavat!
Mun kauan odottamani paketti löytyikin lähipostista (posti evottanu paketista vaan mulle ilmoittamisen). Tänään hakemaan sitten mönkijään uudet rattaat ja ketjut <3
Miun kissa syö taas normaalisti*jei* Eilen oli jo parantumaan päin. Ostin sille eilen tosin just lisää ruiskuruokaa, et toivottavasti menee alas myös normaaliin tapaan se.
Viellä tarttee antibiootteja ja silmätippoi antaa, mut ne menee ohi parissa sekunnissa.