Minä täällä Haminan Reserviupseerikoulussa hillun. Ja koska olen oppilaskunnan hallituksessa niin minun ei tarvitse osallistua mihinkään tämän päivän ohjelmaan paitsi ruokailuihin :) Eli melko lepi päivä taas tiedossa. Saa rentoutua koneella ja kuunnella musiikkia ihan kaikessa rauhassa.
Täysin vesiselvä v-loppu, ei edes mitään tissutteluja tai saunakaljoja, baareilusta puhumattakaan, vaan täysin alkoholittomat pe & la :D
No mutta, olihan tässä jo allakin 4,5kk:n mittainen ryypiskelyputki jonka aikana joka v-loppu päissään joko bileissä tahi baarissa, festareilla tahi laivalla :)
Meikän edellinen vesilinjalla vedetty v-loppu on siis niinkin kaukaa kuin 13-15.6
MÄ TEIN SEN MÄ TEIN SEN MÄ TEIN SEN !!!
nyt voi taas kerran feilata eeppisesti, ei tunnu missään ku ainaki oon kerranki yrittäny ihan mummona lumihangessa ja voi sanoa tehneensä kaiken minkä pystyi. yks asia vähemmän minkä tekemättä jättämisestä syyttää itseään maailmanloppua odotellessa.
Lol, en tiennyt et kahen päivän darroja vois viel esiintyä mulla. No, pikkuhiljaa alkaa helpottaan.
Elämä o hauskaa ja jututkin on töissä taas ihan perjantaimaisia. :P
Äskönen hetki Pasilassa kun odotin bussia kotiin, soittimessa Sixpence none the richerin Kiss me ja aivan täydellinen taivaanranta ja fiilis
Jännä miten yks pieni hetki pistää edelleen hymyilyttää :)