päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,072,170 views

roberto

#35081 • • roberto
woohoo synttärit tänään ! *jiihaa**känni*
Piiuzki

#35082 • • Piiuzki
tänää alko kuuden päivänvapaa *jiihaa* ja pitää juhlii nimppareita tänää *lol*
Kit^

#35083 • • Kit^ ihme höpöttäjä
herääminen kullan kainalosta *sydän* muuteki kiva päivä hengaillen ja ihmetellen aussimaan menoa.. nyt lasi viiniä alla ja hyvinkin raukea fiilis.. mii häpi. *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

#35084 • • Taika Guest
pari ihmistä sai hetkessä tämän maalla vietetyn ajan käännettyä negatiivisesta positiiviseksi - vaikka vuosiin ei olla nähtykään niin silti noiden tyyppien seurassa on heti niin helppo olla. nyt vasta tajuan miten ikävä oli enkä aio kyllä kadottaa kyseisiä ihmisiä enää uudelleen*sydän*

huomenna takaisin kaupunkiin ja vielä yli viikko lomaa jäljellä.*hihu*
Peppi

#35085 • • Peppi Pepe The Journalist
Viikonloppu, joka alkaa abt vartin päästä. Seuraavan kerran duunii ens torstaina eli melkein viikko lomailua, jee.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

SyndroDome

#35086 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
JES Soliki vaan väärä hälytys!! *ökkö*

Äskön makasin viel (taas!) meikun päivystyksessä ja lekurit tutki mun sydäntä *hikoil* Kuvissa näky ekana jotain häikkää mun sydänmen oikeella puolella. No se sitten osoittautuikin vain vääräksi hälytykseksi tällä kertaa *hymy* Se "häikkä" mitä siellä oli, niin näkyi myös mun viimeksi otetuissa kuvissa vuosi sitten. Eli siis ilmeisesti on mulla luonnostaan. Oli sille häikälle toki myös joku hieno lääketieteellinen nimi, mut älkää vaan kysykö, et mikä :)

Ja tosiaan noi oireet (korkea syke jatkuvasti, hengenahdistus, voimakas sydänmen tykytys) Johtukin sit ilmeisesti vaan flunssan jälkimainingeista! Onneks :)

Ai niin. Olishan noi syndetki tänään. Kai sekin on sit pieni :)

--
Life is full of choises.

pirpeli

#35087 • • pirpeli
Meillä on astianpesukone^_________^

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

MiMoSa

#35088 • • MiMoSa
Olin tänään kattomassa kaverin pientä vauvaa. Se oli aivan ihana!*plur**sydän* Sellanen pieni tuhiseva pallero.*plur* Tuli heti hyvälle mielelle.*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

#35089 • • Freja Sihteeri
Äiti ja isi :) Mä tiesin, et ne tulis sanoo jotai sellasta mitä ne just äsken sanoi :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KritikaL

#35090 • • KritikaL Teiniprinsessa
*plur*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Elmiira

#35091 • • Elmiira
Kaveri oli saanu muutama tunti sitten poika-vauvan*plur*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

anis

#35092 • • anis
Nyt on vallan siisti kämppä! *iloinen* Kiitokset siitä kuuluu kavereilleni myöskin.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miksan

#35093 • • Miksan
Myöhänen joululahja veti ihan sanattomaks :)
Hitchhiker

#35094 • • Hitchhiker
Ja tänään sitten ekstemporee reissu laivalle *pahis*, ei kai sitä voi kieltäytyäkkään.
Trixie

#35095 • • Trixie
Uuden vuoden suunnitelmat pelastettu *iloinen*

--
face your fears and live your dreams

Freja

#35096 • • Freja Sihteeri
Ihana kävelylenkki, ja tuossa säässä! Teki ihan hemmetin hyvää kun tuuli paiskoi vettä päin naamaa.

Just what I needed.

--

#35097 • • Muussika Guest

Freja, 29.12.2007 16:33:
Ihana kävelylenkki, ja tuossa säässä! Teki ihan hemmetin hyvää kun tuuli paiskoi vettä päin naamaa.

Just what I needed.

Mäkin olen välillä jättänyt sateenvarjon tarkotuksella himaan ja lähtenyt tarpomaan vesisateeseen. Erittäin puhdistava ja uudistava kokemus, on välillä tullut todella tarpeeseen. Eipä ne kukatkaan kasva ilman vettä ja paskaa.

Mun oma päivän :) on se, että saan ihan mielettömät kiksit kuuntelemalla Richard Marxia youtubesta. :D

Ahhh, tässähän ihan herkistyy. *sydän*
Freja

#35098 • • Freja Sihteeri

Vampyrella, 29.12.2007 16:54:
---
Freja, 29.12.2007 16:33:

Just what I needed.

---

Mäkin olen välillä jättänyt sateenvarjon tarkotuksella himaan ja lähtenyt tarpomaan vesisateeseen. Erittäin puhdistava ja uudistava kokemus, on välillä tullut todella tarpeeseen. Eipä ne kukatkaan kasva ilman vettä ja paskaa.

No khyl, ja si viel sellasta raivokkaan energistä musaa ku soi kuulokkeista ni oli aivan loistava fiilis!

Mun oma päivän :) on se, että saan ihan mielettömät kiksit kuuntelemalla Richard Marxia youtubesta. :D

Hassu *nauru*

--

Miinapiina

#35099 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Vampyrella, 29.12.2007 16:54:

richard marx *sydän*

--
pinkki on pop!!!