päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,331,240 views

Janisa

Posts: 2,226

#35041 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulla on vaan kaikkinensa ollut ihan kasittamattoman upea ja ihana joulu!!!

Aamusten lahjojen avaamisen jalkeen, oon vaan ollu yhta hymya. *joo*

Nyt viela sitten joulu-illalliselle "viimeisen" kerran. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kinderi

Posts: 1,783

#35042 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Vaikka tässä nyt onkin kaikkea päänvaivaa ja vähän suruakin,niin onneks noi pikkuset päivänpaisteet on tossa *sydän*
Viimesen viikon aikana on tapahtunu hurja harppaus kehityksessä, pikkuset juttelee jo jonkin verran ja hymyjä satelee *sydän*

Pienet kitinät ja itkut ei paljoa haittaa kun muuten ovat ehkä maailman helpoimmat vauvat ja vielä noin pirun suloisetkin *plur*
..siis ihan puolueettomasti voin mainostaa heitä suloisiks ja söpöiks ja ihaniks ja..ja.. OIH *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

RiD

Posts: 2,817

#35043 • • RiD Nukemi
paras joulu.

--
*super* *possu*

Siren

Posts: 826

#35044 • • Siren Seinäruusu
Oma koira, karvapallo rapsutettavana tän ja huomisen päivän *plur*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

MiMoSa

Posts: 1,664

#35045 • • MiMoSa
Tänään pääsee tapsan tansseihin ja näkemään kaikkia vanhoja tuttuja.*iloinen*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

larzizi

Posts: 1,661

#35046 • • larzizi
Enään tämä päivä ja sitten tää rasittava jouluhässäkkä on ohi taas vuodeksi *jiihaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,774

#35047 • • Freja Sihteeri
Näin vaan aivan ihanaa unta! Vaikka se jäikin semisti kesken ku heräsin, ni silti tuli jotenkin hyvä mieli heti aamusta.

Kaiken lisäks, mulla tuntuu motivaatio olevan aika korkeel tän talven suhteen, ja muutenkin olo on vaa jotenki *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Rubicon

Posts: 550

#35049 • • Rubicon
Ehkä tää tästä sittenkin*sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

ezzy

Posts: 8,060

#35050 • • Edited ezzy Droid-pappa
Pitkästä aikaa lähes flunssaton olo ja hyvä fiilis. 1½ viikkoa lomaa, kämppä suht siivo, pyykkiä koneessa, parta ajettu, väri päässä ja tyttö tulee tänne pe viikoks *hihu*

UV:sta tulee toivottavasti loistokas :)
Nitta

Posts: 5,021

#35051 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Nyt on mullakin joulu kotona, eli leivoin joulutorttuja ja suklaapiirakkaa ja tein luumurahkaa *hih*
anis

Posts: 2,451

#35052 • • anis
Vapaata! *iloinen*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#35053 • • astaroth Guest
duunipäivä alkoi suht leppoisissa merkeissä
sapeli

Posts: 11,768

#35054 • • sapeli jokukukamikä?

astaroth, 27.12.2007 07:46:
duunipäivä alkoi suht leppoisissa merkeissä



sama täällä *joo* olin näköjään loman tarpeessa, nyt on ihanan levännyt olo *hihu* töihin tullessakin pyöri omia kivoja ajatuksia päässä - viime viikolla oli vielä pään sisällä sellainen synkkä tyhjyys kun toimi automaatiolla...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#35056 • • Aziz Combat Fighter
uuuuuh

kolmen 12h yövuoron putki ohi, vapaa viikonloppu, lomaa koulusta ja töitä vasta maanantaina ja sillonki loppuu jo 22 :)

Oho kato jallupullo. Oho!
Avatar
#35057 • • Edited Muussika Guest
Oli kiva joulu. <3 Tuli oikeen joulupukkikin kylään (nuorin paikalla olleista lapsista oli 22 wee) *nauru* Niinjoo, ja lämmin vesi loppus just kun olin saunassa möyhiny ihoani ja päätäni, ja sit sain oikeen rinsessasuihkun kun jengi keitti mulle vettä ja ukko kaato kattilalla sopivaksi sekotettua vodaa miun päähän. :D Oli vallan loistavaa.

Eilen oli Vanpyn hellimispäivä. *pihkassa*

Mulla alkaa uusi duuni lapsukaisten parissa 7.1. *jiihaa*

Elämä rulaa. *sydän*
mariq

Posts: 2,154

#35058 • • Edited mariq
Soitin aamulla hammashoidon kunnalliseen särkypäivystykseen, ja ne kertoivat että voisin mennä iltapäivällä sinne istuskelemaan ja oottelemaan mahdollista aikaa. Se "katotaan sitten mitä voidaan tehdä" -kommentti ei kuitenkaan oikein houkutellut..

Onneks satuin sit kuitenkii pääsemään aamulla ihan omalle hammaslääkärille *hymy* Koko joulun vihoitellut viisuri lähti irti ennenku ehin huomatakaan *hihu* ja sain antibiootit ja buranat päälle.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jinx

Posts: 2,615

#35059 • • Jinx Superfeminine
Alesta löytyi ihanat kenkulit *sydän*

--
Pyllykkä

Lyylikki

Posts: 2,975

#35060 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jinx, 27.12.2007 12:33:
Alesta löytyi ihanat kenkulit *sydän*



Mistäs? Huomasin tänään, että menee kävelykengistä kantapäästä sormi läpi - tartteis varmaan ostaa uudet. Onneksi alkoi noi alet, niin ei välttämättä mene sitä rahaa niin älyttömästi (as if).