Vaikka tässä nyt onkin kaikkea päänvaivaa ja vähän suruakin,niin onneks noi pikkuset päivänpaisteet on tossa
Viimesen viikon aikana on tapahtunu hurja harppaus kehityksessä, pikkuset juttelee jo jonkin verran ja hymyjä satelee
Pienet kitinät ja itkut ei paljoa haittaa kun muuten ovat ehkä maailman helpoimmat vauvat ja vielä noin pirun suloisetkin
..siis ihan puolueettomasti voin mainostaa heitä suloisiks ja söpöiks ja ihaniks ja..ja.. OIH
Pitkästä aikaa lähes flunssaton olo ja hyvä fiilis. 1½ viikkoa lomaa, kämppä suht siivo, pyykkiä koneessa, parta ajettu, väri päässä ja tyttö tulee tänne pe viikoks
sama täällä olin näköjään loman tarpeessa, nyt on ihanan levännyt olo töihin tullessakin pyöri omia kivoja ajatuksia päässä - viime viikolla oli vielä pään sisällä sellainen synkkä tyhjyys kun toimi automaatiolla...
Oli kiva joulu. <3 Tuli oikeen joulupukkikin kylään (nuorin paikalla olleista lapsista oli 22 wee) Niinjoo, ja lämmin vesi loppus just kun olin saunassa möyhiny ihoani ja päätäni, ja sit sain oikeen rinsessasuihkun kun jengi keitti mulle vettä ja ukko kaato kattilalla sopivaksi sekotettua vodaa miun päähän. :D Oli vallan loistavaa.
Soitin aamulla hammashoidon kunnalliseen särkypäivystykseen, ja ne kertoivat että voisin mennä iltapäivällä sinne istuskelemaan ja oottelemaan mahdollista aikaa. Se "katotaan sitten mitä voidaan tehdä" -kommentti ei kuitenkaan oikein houkutellut..
Onneks satuin sit kuitenkii pääsemään aamulla ihan omalle hammaslääkärille Koko joulun vihoitellut viisuri lähti irti ennenku ehin huomatakaan ja sain antibiootit ja buranat päälle.
Mistäs? Huomasin tänään, että menee kävelykengistä kantapäästä sormi läpi - tartteis varmaan ostaa uudet. Onneksi alkoi noi alet, niin ei välttämättä mene sitä rahaa niin älyttömästi (as if).