sitten itse postaa kuvan kaverista ja haukkuu hänet läskiksi possuksi kuka ei naista saa. oletko sä oikeasti noin helkkarin retardi ettet tajua että itse teit juuri saman tempun kun väität ihmisten tekevän sinulle.
oikeasti.. kaikki mitä nyt hehkutat on ihan hienoa että olet tehnyt, vaan ei tuo nyt mikään uroteko ole. jopa minä voin oman labelin pistää pystyyn, ei se ole rakettitiedettä.
ennen kuin edes aloitat että olen läskipossu joka ei naista saa jne. niin voin sanoa että olen ylipainoinen läski possu joka on todistettavasti saanut ainakin kaksi kertaa pimpukkaa ja olen ollut parisuhteessa 11 vuotta saman ihmisen kanssa, joka on myös ensi kesänä tuleva vaimoni.
kun olet niin mahtava kaikessa niin miksi sinun tarvitsee näin paljon todistella muille itsestäsi?? teot puhuvat puolestaan, eikä "teot".. jos sun tuotanto olisi oikeasti hyvää niin ei sinun tarvitse lässyttää "kun tää on näin mahtavaa jeejeejee wooo!!! labeli11421%½!! jeah matrix nahkaa!!!". jos sun tuotanto olisi potentiaalista, saisit varmasti jotain kommenttia miten voisit saada tuotannostasi parempaa..
mutta kun se on oikeasti kauheaa paskaa. mä en ole kummonen tuottaja/dj.. mutta sinuun verrattuna mestari.