Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:
Huh huh. Miten sekaisin sitä voi ihminen olla. Aivan käsittämöntä. Tämä ei siis ole henkilökohtaisesti ketään kohtaan, ajattelin vaan ääneen.
Leena Lehtinen ei muuten koskaan vetänyt Dancemobia.
Miksi asia tästä lukee Wikipediassa, että kyllä veti?
Miksi ette anna arvoa, että siointin 50000 € musiikkituotantroon? Osa on lainaa ja sitä mulla on 10000 €.. loput tulorahoitusata.. mutta se on monelta vuodelta eikä yhdelä.
Olen siis ottanut suuren riskin siinä, että musabisnes ei sitten tuotakkaan mitään!!!
Minä en ole seakaisin... vaan teillä on ymmärryskyvyssä vikaa ja olen itse erittäin vaikea selkoinen, enkä aio yritää olle selkoisempi...
Jotkut teistä on myös väittänyt, että minulla ei ole tyttöystävää... kyllä mulla on ja sen tapasin koulun pääsykokeissa 2007 keseällä.. mutta kun ks. mimmi ei koulussa 4 viikkoa kauempaa viihtynyt (meni töihin) niin nyt se huitelee tievaikka missä ja opisekelee kaupungissa X yliopistossa (600 kilometrin pässä Tamperelta) .. nyt suhde siis kaukosude nyt,, en ole nähnyt sitä 5 vuoteen.. olen sitten tämän takia sekoillu muiden naisten kanssa koska en voi sille mitään että jopa 3 mimmiä tulee minua yrittään iskeen samana iltana ja pahinta on se, että ne alkaa tappeleen minusta.. mutta en niitä huoli koska mun oikee mimmi on kauniippi ja kukaan nainen ei mun mimmiä ulkonäkö kilpailussa voita. Ja piste.