Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:
Oletkohan ihan loppuun asti miettinyt ideaa? Kolmen raidan ostaminen erikseen on puolet halvempaa. Yhdestä raidasta tehty tribuutti jonka kokonaispituus on 12 minuuttia ja maksaa 7,99€ - mitä jos teet 60 minuutin miksauksen, toivottavasti hinta ei pyörähdä 39 euroon. :D
Jos haluat oikeasti hieman tuloja näillä minimiksauksilla, saat olla pienimuotoinen markkinointivelho. Ihan alkuun laske hinta nollaan, kerää faneja (sellaisia joita et ole ostanut, vaan ihan oikeita), kun on vankka fanikunta taustalla, sitten alat tehdä miksauksia mitä myyt. Tällä hetkellä myyt ylihintaisia tuotteita mitkä ei palvele ketään tai mistä ei ole kenellekään iloa. Jos joku tykkää biisistä niin se ostaa sen suoraan tuolta. Valitsee mieleisensä remiksin ja säästää 6,6 euroa, eli voi ostaa viisi biisiä vielä. Nyt yrittäjänä sun pitäisi ratkaista, miten saat vakuutettua mahdolliset asiakkaat ostamaan juuri tuon miksauksen. Väittäisin ettei mikään helppo homma, varsinkaan jos sillä koittaa tuoda leivän pöytään. Eikä asiaa helpota että ensimmäisen replyn jälkeen vastauksesi on tasoa "JOUDUT LINNAAN KAHDEKSI VUODEKSI".
Koitahan skarpata.
'
Ei minua kiinnosta ostaako miksausta kukaan. Lähinnä tribuuttimiksauksella pääsee aina jollekkin Beatportin Top-100 Mixes -listalle ja tämä minua lähinnä kiinnostaa.
Sitäpaitsi jo miksaus maksaa 7,9 € niin Beatport vetää myynnistä niin paljon välistä että yhdestä miksausesta saan itse 0,9 € joten ;)
Ja.. sori nyt vaan mutta Josh Winkillä ei ole nyt Beatportissa Remixi-kilpailua, joten oli pakko tehdä se näin. Vaikka tämä mikään remiksi olekkaan.
Niin osa teistä on postannut kuvia jossa minua kuvataan kehitysvammaiseksi jossa yritään vetää kahta puuta turpaan kun en parempaan kehitysvammaisena pysty.
Ja muita minua esittäviä pikkakuvia kuten sellaisia missä Cartman ottaa kateslupenkin ja popcornit ja on kuin elokuvissa kun minua potkitaan avuttomana maassa makaamassa.
Tällaisia pilkka kuvia minusta ei saa Internetissä esittää kuten kuvia joissa Start Treck -miehet häpeää minua.
Internet-kiusaaminen on aina kunnian loukkaus.
Eli lyhyesti menkä tonne Beatportiin tukimaan sen syvereitä vähän lisää, niin ei tarvitse esittää typeriä kysymyksiä ja luulla miten asiat on. Jossain pingstatella en enää viitti käydä kun ne valopäät ei VITTU tajuu että Ubuntu-reppuja jne. minä en myy vaan niitä myy Canonical Ltd, eli Ubuntun -valmistaja ja sitten tietty heidän jälleen myyjät. Itse olen vain Ubuntu ISV ja koodailen Ubuntulle ilmaiseksi ohjelmistoja ihan vaan huvikseen. Mutta joo tämä pingstate.nu-juttu ei nyt kuulu tähän topikkiin.
T3k what ever.. voit itse tuossa alla on gif-animaatio missä esiintyy Morfin Ma'fer (joka ei näy kuvassa) + pari ihmistä ja kuvan alla lukee teksti "dis gon b god" ja tämän nämä ihmiset kuvassa sanoo Morin Ma'fer:lle. Eli kyseessä on ovela pilakuva Morin Ma'ferista ja tälläisien esittäminen on laitointa.
Eli ihan vaan lyhyesti, jos et käyttäydy niin kuin aikuiset käyttäytyy asiallisesti niin en koskaan käyttäydy itse asiallisesti.
Ja te olette kaikki aina kyllä tasan epäasiallisen käyttäytymisen aloittanut en minä.
Olen eräältä nimi merkiltä saanut jo uhkausviestejä, kun esitän kysymyksiä ihmissuhdeasioista, että mikä niissä voisi olla vikana #klubati IRC -kanavalla. Kun se luulee niitä pillujutuiksi ja ilmeisesti pikkusen taitaa minua vihata kun se ei ilmeisesti pillujutuista tykkää. <
tämä ei liittynyt T3k-nimimerkkiin sitten mitenkään.,.. ihan muuten vaan mainitsin.