Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013

306 posts, 16 pages, 190,236 views

mark hamilton

Posts: 439

#241 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---

sama se m miten päin se on, koska vain idiootti sen väärin ymmärtää. Kuten esim. Konemusiikin kuuntelijat, joilla on ehkä korkea ÄO, mutta ovat muuten hivenen yksinkertaista porukkaa.
---


https://i.chzbgr.com/maxW500/5833395968/h7E9C70D8/
---


Tuo on julkinen herja!
---


Konemusiikin kuuntelijoita kohtaan?



Mun tietääkseni konemuusiikin kuuntelioissa on paljon DI, yms. tutkinnon omaavia, joilla on korkea ÄO. Mutta monet joita olen tavannut ovat sosiaalisesti hieman rajoittuneita. Itse ymmärrän mitä ne sanoo ja mulle selittää mutta Suomalaiset juntit eivät tajua. Tämä siis on vain sellainen sosiaalisiin taitoihin liittyvä juttu.
mark hamilton

Posts: 439

#242 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---

---
Kyä sä Kiviharju oot tyhmä. Saat avarista tai ainakin käsilaukusta kun tuut vastaan.

Ps. http://www.pingstate.nu/foorumi/130619?p=6 tänki sivun alalaidassa (threadin nimi on Musaprojektit) alkaa helvetinmoinen keuliminen tuosta i4-paskasta mitä ei edes ole olemassa.

Ps2. Siellähän on Juhgykin :) :) :)
---


Väitä mitä väität. i4ware Records on tasan Signed Record Label.

Pitääks, mun vittu postata sulle soppatit asiasta HÄH?

Muutenkin te kateeliset, ette tiedä mistään mitään. Kuhan panettelette.
---


Ei sulla mitään ole. Tuo viimeinen lause on muuten kopsattu Johanna Tukiaiselta :)
---


Heitä homo voltti. Yksikään mun lauseista ei ole kopioitu Tuksulta.
---


Onpas.



OSTA NYT ITTELLES ELMÄ! Siis joku muu elämä kuin väitellä Ma'ferin kanssa vuodesta 2000 Internetissä.
domi

Posts: 7,069

#246 • • domi Työn sankari.

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

---

---

---
Kyä sä Kiviharju oot tyhmä. Saat avarista tai ainakin käsilaukusta kun tuut vastaan.

Ps. http://www.pingstate.nu/foorumi/130619?p=6 tänki sivun alalaidassa (threadin nimi on Musaprojektit) alkaa helvetinmoinen keuliminen tuosta i4-paskasta mitä ei edes ole olemassa.

Ps2. Siellähän on Juhgykin :) :) :)
---


Väitä mitä väität. i4ware Records on tasan Signed Record Label.

Pitääks, mun vittu postata sulle soppatit asiasta HÄH?

Muutenkin te kateeliset, ette tiedä mistään mitään. Kuhan panettelette.
---


Ei sulla mitään ole. Tuo viimeinen lause on muuten kopsattu Johanna Tukiaiselta :)
---


Heitä homo voltti. Yksikään mun lauseista ei ole kopioitu Tuksulta.
---


Onpas.
---


OSTA NYT ITTELLES ELMÄ! Siis joku muu elämä kuin väitellä Ma'ferin kanssa vuodesta 2000 Internetissä.



En. Puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa. Joko naksut vaihtui vai leikitkö vielä kovaa yrittäjää monopolirahoilla?
RiD

Posts: 2,817

#247 • • Edited RiD Nukemi
Täällä mä istun brysselissä työmatkalla ja nauran morfinin maafferille Ridin Nukemin ja Jannen kanssa!

Ollaan kaikki sitä mieltä että mafer on hauska jätkä ja tekee mahtavaa musaa. Musiikkivideotkin on ihan exceptional kamaa. Jatka samaa malliin.

Mies täynnä pelkkää hupiarvoa jo toista vuosikymmentä.

--
*super* *possu*

mark hamilton

Posts: 439

#248 • • mark hamilton The Mogul
En kommentoi enää teidän mitä typerämppiin väitteisiin.

1. Jos minulla ei minun digitaalisessa Studiossa ole kunnollista Masterointiin tarkoitettua ohjelmistoa, kuten WaveLabs 8. En voi Masterointia tehdä kunnolla, sillä Adobe Audition 1.5 on melkoisen vanha ohjelmisto verrattuna mm. Adobe Audition CS6:en.
2. Jos en laita HDTV-kameraani jalustalle ja Traktor Kontrol S4:sen Master Out:ia RCA/Plug-in-piuhallani kiinni HDTV:kamerani Plug-in Lineiniin. En näin ollen voi kovin hyvätasoista äänen laatua saada aikaa.
3. jos teillä on hitas Internet-yhteys niin silloin Youtube ei edes anna teille 1080p HDTV -kuvalaatua valikkoon.

Te vain ja ainoastaan luulette nyt tietävänne mutta ette tiedä luulevanne. Tällä te vain ja ainoastaan kerrotte koko maailmalle omasta amatöörin käsityksestä erinäisistä asioista.

Älkää minulle tulko valehteleen, esim. että Dubstep-muusiikkia pitää virheettömästi Beatmiksata. Olen yhden kerran asiaa koittanut kannettavalleni asennetulla VirtualDJ-ohjelmistolla ilman DJ:n MIDI -konteolleria. Ja kannettava oli sellainen mihin kuullokkeita ei saanut tomimaan niin, kuin DJ:n ne toimimaan pitää saada. Alkaa muten pikkuhiljaa joskus palaan kiinni kupolissa kun saatta suuren joukon uskomaan se mitä minusta väitätte käyttäen esim. asian väittämiseen 10-50 ihmistä, joista osa on teidän kavereita. Ja millän Beatmiksaat SoundCloudista ilmaiseksi ladattua Dubsteppiä jossa BPM muuttuu ihan itekseen? Asiaan kun ei esim. Sync-nappi paljon auta jos musiikkitallenteen BPM muutuu yhtäkkiä kesken biisin. Esim. Traktor Pro ei ole ohjelmisto, joka nopeiden Tempo-muutosten kanssa pysyisi edes perässä. Siinä kun ei toistaiseksi ole Tekoälyä ainakaan 50-vuoteen tai 100-vuoteen jos koskaan.
nomic

Posts: 4,120

#249 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Teetkö lopulta mitään niillä loistavilla masterointityökaluilla jos kerta biisejä ei ole tarkoitus soittaa normaaleilla kaiuttimilla? Nuo työkalut kun on juuri tarkoitettu siihen, että se ääni soi hyvin oikeilla kaiuttimilla.
PS. 100/20-yhteydellä video silti näyttää epileptikon painajaiselta. Mutta suosittelen edelleen, että keskity siihen musiikkiin, ja tee sitä kunnolla. Olet saanut reilusti enemmän vinkkejä kuin moni muu biisit & remiksit -osion taiteilija, ja tuntuu että vinkit ovat menneet hukkaan - mikä on sinällään sääli. Toivottavasti edes muut ottaa tästä kaikesta opiksi. :)
Kriss G

Posts: 1,492

#250 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ihan tässä sellasta vielä aloin ihmettelemään, jos kerran bisnekset rullaa ja mantelii tippuu ovista ja ikkunoista niin paljon et me nöyrät kuhnurit ei voida ku ihmetellä, minkä helvetin takia sä et osta näitä kyseisiä softia ja parempia mikkejä ja kameroita ja ties mitä muuta sä tarviit? Thomann heittää ihan ovelle saakka ne niin ei tarvii edes poistua sieltä norsunluutornista ku hetkeks avaamaan ovi ups:än maaorjalle. Nyt ne massit kärisemään ni saadaan meki kuulla kunniamme ku saat tuotokses mallilleen.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Juhgu

Posts: 7,921

#251 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


2. Jos en laita HDTV-kameraani jalustalle ja Traktor Kontrol S4:sen Master Out:ia RCA/Plug-in-piuhallani kiinni HDTV:kamerani Plug-in Lineiniin. En näin ollen voi kovin hyvätasoista äänen laatua saada aikaa.
3. jos teillä on hitas Internet-yhteys niin silloin Youtube ei edes anna teille 1080p HDTV -kuvalaatua valikkoon.



Ei sitä ääntä laiteta sen kameran mikrofonin eikä sisääntulon kautta. Ääni- ja kuvaraidat yhdistetään videoksi videoeditointiohjelmassa. Se onnistuu ilmaisilla ohjelmilla.

Montakohan kertaa sitä on nyt yritetty sanoa ja monellakohan eri tavalla? Nää on ihan alkeita. Mut ei vaan millään mee jakeluun.

Niin kauan kun tuotat tälläistä matskua, on ihan yhdentekevää kuunnellaanko sitä 1080p, 320p, subbarilla vai ilman subbaria, vai perunalla. Se kuulostaa paskalta joka tapauksessa. On siis ihan turhaa urputtaa kuuntelijan laitteistosta jos ei itse osaa tuottaa. Toi em. videokin on taas jotain mikrofonin läpi nauhotettua sotkua jota ei oo ees normalisoitu.


Ei oo kukaan seppä syntyessään ja opittavaa on itse kullakin, mutta kyl pitää olla vähän erityinen yksilö jos koittaa selittää että oma osaamattomuus on kuuntelijan laitteiston syy. *toktok*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Pete Input

Posts: 454

#252 • • Pete Input Asiantuntija
Audacity auttaa äänityshommissa, eikä maksa mitään.

--
Input Sessions

RiD

Posts: 2,817

#253 • • Edited RiD Nukemi
Okei maafferi, tässä lisää palautetta.


1. Mä en usko että osaisit masteroida.

2. Sä et tarvi mitään muuta kun traktorin että saat priimalaatuista audiota. Traktor nauhottaa noin 100 kertaa parempilaatuista audiota ihan yhtä nappia painamalla mitä tuossa son "videossa" saa kuunnella. Audacityllä voit tiputtaa qualityä sitten vaikka 192kbs jos parempilaatuinen vie liikaa levytilaa jotta joku edes viittisi downloadata tuota sun mixauksen irvikuvaa.

3. Mulla on 150mb/100mb netti. Eiköhän se riitä sun huonolaatuisen pörinän kuunteluun ihan a-OK.

4. Miks sä demoat omia biisejäs soittamalla niitä all in one controllerilla ilman juurikaan koskematta EQ:hn, kun sulla on 2x F1:stä tossa vieressä ja remix deckeihin ei ole ladattu yhtään mitään. Jos oikeasti tahtoisit näyttää taitojas, tai edes jollain tavalla säväyttää, olisit vaikka voinut vaivautua täyttämään remix deckien sample bankit omilla biiseilläs (tottakai sulla on ne stemit jäljellä? Eiks jeh?) ja soittaa ne tohon videoon sitä kautta. Olis näyttänyt pikkasen kivemmalta kun se että räpläät välillä tuota browse rotary encoderia ja line faderia. Huhut maailmalla kertoo että F1 olis aika omiaan teknon soitteluun. Loopit on poikaa jne. Mä en ees kuuntele teknoa, ja tiedän että F1 on aika kova peli monotoniseen looppirillutteluun. Sä voit tehdä ihan uskomattomia juttuja F1:llä jos vähän ees vaivaudut. Mä vahvasti uskon että sä oot ostanu noi tohon sen takia ku värikkäät nappulat näyttää kivalta etkä ole edes vaivautunut opettelemaan niiden käyttöä. Parasta tässä että sulla on niitä vielä 2, 1 riittäis varmaan sun pörinöihin ihan hyvin ja siinä riittäs opiskelemista jokskin aikaa. Noista sun biiseistä sais varmaan ihan kivasti remixattua lennossa vähän vähemmän monotonisia esittelykelposia versioita jos vaan viitsisit nähdä vähän vaivaa. Sitten vielä lisäksi, sulla on Maschine siinä kaverina. Eiks sitäkin kantsis käyttää? Näyttää vähän typerältä leijua tollasella setupilla jos et edes käytä suurinta osaa raudasta videossa jonka tarkoituksena on demoa jotain (en tiedä mitä). Et ainakaan demoa hyvälaatusta musiikkia, DJ taitoja, tai minkäännäköistä luovuutta. Onko tän videon tarkotus vaan sanoa että hei "älkää vittuilko pojat, kattokaa paljon mulla on rautaa isin autotallissa?" - tai jotain vastaavaa.

Edit. Kattelin tossa vähän tarkemmin, ja ethän sä oo ees jaksanu beatgridata tai cuepointtaa omia biisejäs ollenkaan. Mitäs järkeä siinä on? Se on juurikin se syy miksi traktor on todella voimakas DJ softa. Jos pidät huolen musiikkikirjastostasi, saat ihmeitä aikaseks hyvin pienellä.


5. Jos sä et osaa mixata tai käsitellä biisejä missä on vaihtelevat BPM esm 140/174 tai 140/128 rangella, miksi sä edes käytät traktoria? Osaatko sä edes beatgridata biisejäs? Ootko sä edes koskaan harjotellut soittoa ilman syncciä? S2/S4 meinaa toimii siihenkin hommaan ihan helvetin hyvin. Tiedätkö sä edes että yhteen biisiin voi laittaa parikin beatgridiä? Helpottaa meinaa syncin kanssa vaihtelevien BPM kera soittelua vallan kivasti.

6. Miksi sä edes koitat väitellä meidän kanssa näistä asioista? Jos olisit edes jollain tavalla fiksu, puhumattakaan MENSA:n jäsen, tajuaisit jo omia tekstejäsi lukemalla kuinka idiootilta kuulostat.

7. Sä oot klubituksen tukiainen. Ainakin käyttäydyt ihan samalla tavalla ja koitat jatkuvasti hakea vaan krediittiä ja tunnustusta meriiteillä jota et omista.




Mä luulen että sä et vaan tiedä mistä puhut suurimman osan ajastas, mutta sun itsepäisyys ei vaan pysty antamaan periksi että olisit väärässä, joten rupeat leuhkimaan olemattomilla ansioillasi

Haen nyt popcornia, ja odottelen innolla sun seuraavaa kilahtamista. Jos olen erehtynyt missään edelläsanomistani asioista, pahoittelen ja pyydän oikaisemaan erheeni! Auta mua ymmärtämään mitä koet kostuvasi tällästen half-assed promo pätkien julkaisemisesta. Pls.

--
*super* *possu*

Aztee

Posts: 686

#255 • • Aztee

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:

Okei maafferi, tässä lisää palautetta.


1. Mä en usko että osaisit masteroida.

2. Sä et tarvi mitään muuta kun traktorin että saat priimalaatuista audiota. Traktor nauhottaa noin 100 kertaa parempilaatuista audiota ihan yhtä nappia painamalla mitä tuossa son "videossa" saa kuunnella. Audacityllä voit tiputtaa qualityä sitten vaikka 192kbs jos parempilaatuinen vie liikaa levytilaa jotta joku edes viittisi downloadata tuota sun mixauksen irvikuvaa.

3. Mulla on 150mb/100mb netti. Eiköhän se riitä sun huonolaatuisen pörinän kuunteluun ihan a-OK.

4. Miks sä demoat omia biisejäs soittamalla niitä all in one controllerilla ilman juurikaan koskematta EQ:hn, kun sulla on 2x F1:stä tossa vieressä ja remix deckeihin ei ole ladattu yhtään mitään. Jos oikeasti tahtoisit näyttää taitojas, tai edes jollain tavalla säväyttää, olisit vaikka voinut vaivautua täyttämään remix deckien sample bankit omilla biiseilläs (tottakai sulla on ne stemit jäljellä? Eiks jeh?) ja soittaa ne tohon videoon sitä kautta. Olis näyttänyt pikkasen kivemmalta kun se että räpläät välillä tuota browse rotary encoderia ja line faderia. Huhut maailmalla kertoo että F1 olis aika omiaan teknon soitteluun. Loopit on poikaa jne. Mä en ees kuuntele teknoa, ja tiedän että F1 on aika kova peli monotoniseen looppirillutteluun. Sä voit tehdä ihan uskomattomia juttuja F1:llä jos vähän ees vaivaudut. Mä vahvasti uskon että sä oot ostanu noi tohon sen takia ku värikkäät nappulat näyttää kivalta etkä ole edes vaivautunut opettelemaan niiden käyttöä. Parasta tässä että sulla on niitä vielä 2, 1 riittäis varmaan sun pörinöihin ihan hyvin ja siinä riittäs opiskelemista jokskin aikaa. Noista sun biiseistä sais varmaan ihan kivasti remixattua lennossa vähän vähemmän monotonisia esittelykelposia versioita jos vaan viitsisit nähdä vähän vaivaa. Sitten vielä lisäksi, sulla on Maschine siinä kaverina. Eiks sitäkin kantsis käyttää? Näyttää vähän typerältä leijua tollasella setupilla jos et edes käytä suurinta osaa raudasta videossa jonka tarkoituksena on demoa jotain (en tiedä mitä). Et ainakaan demoa hyvälaatusta musiikkia, DJ taitoja, tai minkäännäköistä luovuutta. Onko tän videon tarkotus vaan sanoa että hei "älkää vittuilko pojat, kattokaa paljon mulla on rautaa isin autotallissa?" - tai jotain vastaavaa.

Edit. Kattelin tossa vähän tarkemmin, ja ethän sä oo ees jaksanu beatgridata tai cuepointtaa omia biisejäs ollenkaan. Mitäs järkeä siinä on? Se on juurikin se syy miksi traktor on todella voimakas DJ softa. Jos pidät huolen musiikkikirjastostasi, saat ihmeitä aikaseks hyvin pienellä.


5. Jos sä et osaa mixata tai käsitellä biisejä missä on vaihtelevat BPM esm 140/174 tai 140/128 rangella, miksi sä edes käytät traktoria? Osaatko sä edes beatgridata biisejäs? Ootko sä edes koskaan harjotellut soittoa ilman syncciä? S2/S4 meinaa toimii siihenkin hommaan ihan helvetin hyvin. Tiedätkö sä edes että yhteen biisiin voi laittaa parikin beatgridiä? Helpottaa meinaa syncin kanssa vaihtelevien BPM kera soittelua vallan kivasti.

6. Miksi sä edes koitat väitellä meidän kanssa näistä asioista? Jos olisit edes jollain tavalla fiksu, puhumattakaan MENSA:n jäsen, tajuaisit jo omia tekstejäsi lukemalla kuinka idiootilta kuulostat.

7. Sä oot klubituksen tukiainen. Ainakin käyttäydyt ihan samalla tavalla ja koitat jatkuvasti hakea vaan krediittiä ja tunnustusta meriiteillä jota et omista.




Mä luulen että sä et vaan tiedä mistä puhut suurimman osan ajastas, mutta sun itsepäisyys ei vaan pysty antamaan periksi että olisit väärässä, joten rupeat leuhkimaan olemattomilla ansioillasi

Haen nyt popcornia, ja odottelen innolla sun seuraavaa kilahtamista. Jos olen erehtynyt missään edelläsanomistani asioista, pahoittelen ja pyydän oikaisemaan erheeni! Auta mua ymmärtämään mitä koet kostuvasi tällästen half-assed promo pätkien julkaisemisesta. Pls.



Aamen! *joo*
mark hamilton

Posts: 439

#256 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

2. Jos en laita HDTV-kameraani jalustalle ja Traktor Kontrol S4:sen Master Out:ia RCA/Plug-in-piuhallani kiinni HDTV:kamerani Plug-in Lineiniin. En näin ollen voi kovin hyvätasoista äänen laatua saada aikaa.
3. jos teillä on hitas Internet-yhteys niin silloin Youtube ei edes anna teille 1080p HDTV -kuvalaatua valikkoon.
---


Ei sitä ääntä laiteta sen kameran mikrofonin eikä sisääntulon kautta. Ääni- ja kuvaraidat yhdistetään videoksi videoeditointiohjelmassa. Se onnistuu ilmaisilla ohjelmilla.

Montakohan kertaa sitä on nyt yritetty sanoa ja monellakohan eri tavalla? Nää on ihan alkeita. Mut ei vaan millään mee jakeluun.

Niin kauan kun tuotat tälläistä matskua, on ihan yhdentekevää kuunnellaanko sitä 1080p, 320p, subbarilla vai ilman subbaria, vai perunalla. Se kuulostaa paskalta joka tapauksessa. On siis ihan turhaa urputtaa kuuntelijan laitteistosta jos ei itse osaa tuottaa. Toi em. videokin on taas jotain mikrofonin läpi nauhotettua sotkua jota ei oo ees normalisoitu.


Ei oo kukaan seppä syntyessään ja opittavaa on itse kullakin, mutta kyl pitää olla vähän erityinen yksilö jos koittaa selittää että oma osaamattomuus on kuuntelijan laitteiston syy. *toktok*



Heitä homo kuule voltti! MS Movie Makerilla voi tietenkin editoida HDTV H.385 1080p 19:6 -videota. Siis tasan voi editoida. Hommaan tarvitaan vähintään NewTek SpeedEdit x.x tai Adobe Audition.

Mulla on asiaan kuule koulutseus. Kaikkien lukuisine näine typerine väitoksine asiasta näytään täälläpäässa vain omaa amatoorimäisyytäs. JA PISTE!

Lopeta toi saatanan lapsellinen jänkääminen asioista!
Juhgu

Posts: 7,921

#257 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


Ei sitä ääntä laiteta sen kameran mikrofonin eikä sisääntulon kautta. Ääni- ja kuvaraidat yhdistetään videoksi videoeditointiohjelmassa. Se onnistuu ilmaisilla ohjelmilla.




Heitä homo kuule voltti! MS Movie Makerilla voi tietenkin editoida HDTV H.385 1080p 19:6 -videota. Siis tasan voi editoida. Hommaan tarvitaan vähintään NewTek SpeedEdit x.x tai Adobe Audition.

Mulla on asiaan kuule koulutseus. Kaikkien lukuisine näine typerine väitoksine asiasta näytään täälläpäässa vain omaa amatoorimäisyytäs. JA PISTE!

Lopeta toi saatanan lapsellinen jänkääminen asioista!



Mitäh :D

Siis ei oo todellista! :D


Meinasin linkittää jonkun niistä lukuisista ilmaissoftista, mutta tarkemmin ajatellen enpä kyl linkitäkään. Piä tunkkis. :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nomic

Posts: 4,120

#258 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Matti, kilttinä ihmisenä laitan sulle vielä suhteellisen helpon tutoriaalin sen Movie Makerin käyttöön:

Tutoriaali kestää alle neljä minuuttia, ja videossa näkyy koko prosessi alusta loppuun saakka. Jos missasit jonkin kohdan, voit aina palata takaisinpäin. Tästä ei edes tarvitse maksaa mitään. Tulee Windowsin mukana. Myöskin linuxien puolelle vastaavia softia on pilvin pimein, ja laadukkaitakin - vaikka ovat ilmaisia. Kovis, joka tahtoo 3d-kamaa mukaan voi myös käyttää vaikkapa Blenderiä, joka on myös ilmainen, Windowsille että Linuxille. Jos tosiaan tahdot maksaa editointityökalusta paljon, ja toinen näyttää sulle valmiina olevilla välineillä, että sen voi tehdä näinkin ja todella helposti, ei tee siitä toisesta amatööriä. :(

edit. ja vaikka Movie Makerin laatu on melkoista sontaa, voittaa se noi kameran mikeillä nauhoitetut panorointikaaokset mennen tullen, ja se on paljon se!
domi

Posts: 7,069

#259 • • domi Työn sankari.

Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:


---

---

2. Jos en laita HDTV-kameraani jalustalle ja Traktor Kontrol S4:sen Master Out:ia RCA/Plug-in-piuhallani kiinni HDTV:kamerani Plug-in Lineiniin. En näin ollen voi kovin hyvätasoista äänen laatua saada aikaa.
3. jos teillä on hitas Internet-yhteys niin silloin Youtube ei edes anna teille 1080p HDTV -kuvalaatua valikkoon.
---


Ei sitä ääntä laiteta sen kameran mikrofonin eikä sisääntulon kautta. Ääni- ja kuvaraidat yhdistetään videoksi videoeditointiohjelmassa. Se onnistuu ilmaisilla ohjelmilla.

Montakohan kertaa sitä on nyt yritetty sanoa ja monellakohan eri tavalla? Nää on ihan alkeita. Mut ei vaan millään mee jakeluun.

Niin kauan kun tuotat tälläistä matskua, on ihan yhdentekevää kuunnellaanko sitä 1080p, 320p, subbarilla vai ilman subbaria, vai perunalla. Se kuulostaa paskalta joka tapauksessa. On siis ihan turhaa urputtaa kuuntelijan laitteistosta jos ei itse osaa tuottaa. Toi em. videokin on taas jotain mikrofonin läpi nauhotettua sotkua jota ei oo ees normalisoitu.


Ei oo kukaan seppä syntyessään ja opittavaa on itse kullakin, mutta kyl pitää olla vähän erityinen yksilö jos koittaa selittää että oma osaamattomuus on kuuntelijan laitteiston syy. *toktok*
---


Heitä homo kuule voltti! MS Movie Makerilla voi tietenkin editoida HDTV H.385 1080p 19:6 -videota. Siis tasan voi editoida. Hommaan tarvitaan vähintään NewTek SpeedEdit x.x tai Adobe Audition.

Mulla on asiaan kuule koulutseus. Kaikkien lukuisine näine typerine väitoksine asiasta näytään täälläpäässa vain omaa amatoorimäisyytäs. JA PISTE!

Lopeta toi saatanan lapsellinen jänkääminen asioista!



Ei sulla mitään koulutusta ole. Eikä niitä firmojakaan. Oon edelleen psykoosin kannalla.
RiD

Posts: 2,817

#260 • • Edited RiD Nukemi
Mun palaute meni taas kuuroille korville ;(

Tässä vielä 1 kysymys.

Onko järkee nauhottaa ja riehua 1080p videosta jos lopputulos on kuitenkin about 320 x 240 tasoa tai huonompaa? :D

--
*super* *possu*