Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:
---
Ei sitä ääntä laiteta sen kameran mikrofonin eikä sisääntulon kautta. Ääni- ja kuvaraidat yhdistetään videoksi videoeditointiohjelmassa. Se onnistuu ilmaisilla ohjelmilla.
---
---
Heitä homo kuule voltti! MS Movie Makerilla voi tietenkin editoida HDTV H.385 1080p 19:6 -videota. Siis tasan voi editoida. Hommaan tarvitaan vähintään NewTek SpeedEdit x.x tai Adobe Audition.
Mulla on asiaan kuule koulutseus. Kaikkien lukuisine näine typerine väitoksine asiasta näytään täälläpäässa vain omaa amatoorimäisyytäs. JA PISTE!
Lopeta toi saatanan lapsellinen jänkääminen asioista!
---
Mitäh :D
Siis ei oo todellista! :D
Meinasin linkittää jonkun niistä lukuisista ilmaissoftista, mutta tarkemmin ajatellen enpä kyl linkitäkään. Piä tunkkis. :D
Niin arvelinkin. Kyllä mä tiedän että on vaikka mitä ilmaisia. Esim. Adobe Photoshopin voi korvata GNU Gimp -ohjelmistolla ja se on ilmainen. Ja on olemassa Ubuntu Studio, jolla voi korvata Adobe Master Collectionin. Mutta kun näiden käyttämisen opetteluun menee aikaa ei ehkä rahaa eikä niiden käyttöä opeteta ilmaisissa kouluissa. Nämä ovat Open Source -tuotteita ja niitä opetataan vain maksulisissa kouluissa. Siis tämä on Open Source -tuotteiden bisness malli. Ne on ilmaisia vain jos itse pysttyy niiden käytön opettelemaan ilman maksullista lähiopetusta amattöirien tekemista ohjeista jotka ovat ihan perseestä.
Mutta tässä on SpeedEdit:
http://www.newtek.com/component/content/article/62-tricaster-accessories/388-tricaster-speededit.html
1. Ei ole kovin kallis
2. Ei tarvitse lukea 500 sivun manuaaleja ja ostaa kalliita kursseja sen käyttöön
3. Eikä tarvitse katsella YouTube:sta 10-20 minuutin tutoriaaleja sen käyttämiseen missä opetettavan asian olisi voinut kersto 1-2 minuutissa, joka on aika jota oikeasti ihminen jaksaa edes katsoa
PS: Miksi tyytyisin ilmaisiin kun mulla on jo Adobe Master Collection CS5, joka maksaa n. 3600 €.
Eli väitäksä vieläkin, että mulla ei ole niin kuin massia? Ja olen bipolaarinen? Häh?