Unity - The Island 9.8.2003 @ Helsinki

102 posts, 6 pages, 25,727 views

Henna

#41 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Jep jep, liput haettiin heti aamulla!!*joo*
Ja ämppy, älä manaile huonoo ilmaa!! Siel mennää liekeis vaik satais kaatamalla!!!!!
patis

#42 • • patis 10

kei:
Mäkin oon puutteessa....
jää Unityt väliin ellei jonkun käy pientä hippiäistä sääliksi *uuh*

sama juttu... ei nyt tekis mieli missata toisia putkeen
DESPE

#43 • • DESPE
joo jumalauta että haluun sinne lipun .. kaikki frendit menossa sinne =(
Tyeicha

#44 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
tätä on kyllä venattu. *plur* ekan ja tokan unityn missasin kun en saanut lippuu, mut vikojen kohdalla ei käy samoin!! *sydän* lippu on olemassa - siellä nähdään!!

--
-Tyeicha-

e-z

#45 • • e-z Uhu
aika hyvällä prosentilla jengi on siis saanu lippuja... ite en saanut mut ei se mitään, pitää koittaa tehä jotain muuta kivaa samana päivänä.
muksu

#46 • • muksu LAPANEN
Ei lippua.. ellei joku ihana välttämättä tahtois myydä!!

Olisin ihan huippu asiakas, eli ostaisin useita lippuja, KAVER(e)iLLE KANS!!

joten 044 599 0008

no jos nyt kuitenkin käy niin hullusti että oikeasti jään ilman lippuja niin saareen on kyllä silti ehdottomasti taas päästävä!! *nauru**plur**hymy*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Howdy

#47 • • Howdy Oldie
Lippu ois pop mut mut .. no ei maha mittään jos joku nylkyri ei tarjoa ... prkl .. ketä mä kusetan ........................... *pupu*

--
Käpy vailla vertaa

#48 • • trisha Guest
Siunaantuhan ne liput munkin kouraani pitkän itkun ja raivoamisen jälkeen ja rahaakin meni ihan kiitettävästi mutta eiköhän täyden kympin bileet ole tiedossa että kelpaa viritellä tota hymyä koko heinäkuun ajan *iloinen*
Howdy

#49 • • Howdy Oldie
Mulle kans lippui .. .prkl ... ottaa yhteyttä vaan jos jollain on ja haluu päästä eroon .. jookos ...
2 Flabaa kiitos *nyyh*

[muokattu 10.7.2003 22:52]

--
Käpy vailla vertaa

Roger Roger

#51 • • Roger Roger Kentti
Mä jäin JO kolmannen kerran ilman lippua YHYYYYY*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*. Tahtoo tänne

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Late

#52 • • Late team Lasse

Amma:
Onko muuten mahdollista hengailla öisellä Uunisaarella ilman lippua?

Jep *hymy*
milla

#53 • • milla

Roger Roger:
Mä jäin JO kolmannen kerran ilman lippua YHYYYYY*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*. Tahtoo tänne

must mä näin sut siel saares :O
Amma

#54 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Late:
---
Amma:
Onko muuten mahdollista hengailla öisellä Uunisaarella ilman lippua?

---

Jep *hymy*

No ehkäpä tämä elämä ei sittenkään näytä niiiin pimeältä.. Eväät mukaan ja leiri pystyyn. *vink*

Näin ensikertalaisena.. Miten saaren aamuöinen tyhjentäminen on huolehdittu; sahaako paatti saaren ja mantereen väliä niin kauan, että kaikki halukkaat ovat päässeet pois vai...? *täh*

--
*etsiskel*

e-z

#55 • • e-z Uhu

Amma:
---
Näin ensikertalaisena.. Miten saaren aamuöinen tyhjentäminen on huolehdittu; sahaako paatti saaren ja mantereen väliä niin kauan, että kaikki halukkaat ovat päässeet pois vai...? *täh*

uhm - kesällähän on lämmin ekä kenenkään sieltä kai tarvitse poistua :D
Summerblink

#56 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Viimeks lähdin kymmenen lautalla, muistaakseni vika lautta lähti kuudelta ja sit seuraavaks just kybältä.
Kaltseilla oli ihan kivaa seurata auringonnousuu *hih*
Amma

#57 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Juuh, varsinkin viimeset 4 päivää Helsinki on näyttänyt Suomen kuuluisaa lyhyttä, mutta _vähälumista_ suvea - +15C *kalikali* eikä arskaa näy. Tosi jees varsinkin, kun tätä lomaa ei oo mitenkään liikaa.. *igor*

Mutta. Ei saane valittaa. Se on tylsää.
*Vetäytyy takaisin nukkumaan kolmen peiton alle* *nukkuu*
*Näkee unta, kuinka arska laskeutuu mereen Uunisaaren edustalla musiikin pauhatessa. Yöllä on vähintään +20C ja ihmiset keikkuvat onnessaan aamuun asti. Aamullayöllä arska nousee taas jostain meren takaa lämmittämään bailaajien mieliä....* *joo*

--
*etsiskel*

DESPE

#58 • • DESPE
agenttimme nuclear ei saanut enempää lippuja , ja paskat menivät loppumaan , joten jään bileistä pois .. viattomat kärsii*dissaa**dissaa*
#59 • • Arto Guest
AAh... lippu taskus, eikä tarvinnut evääkään heilauttaa!! hah hah haa!!
#60 • • wxw Guest

H:
ämppy, älä manaile huonoo ilmaa!! Siel mennää liekeis vaik satais kaatamalla!!!!!

**ttu ihan **tun täysii *nauru* Sadetanssi on in*justjoo*