Unity - The Island 9.8.2003 @ Helsinki

102 posts, 6 pages, 24,557 views

Mark

Posts: 7,311

#21 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
pindepindepindeeeeeeeeee rrokrokrok, eli totakai tonne menossa, cheers foxy HOO! *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

milla

Posts: 3,699

#22 • • milla
onneks kulta oli jaksanu herää tarpeeks ajois ja lippu on! ja sain parille korvaamattomalle kaverille kans!*plur*
mniittymaki

Posts: 1,641

#23 • • mniittymaki
vooooihan vittu, en sitte saanu lippua tänne.. :/
elikkäs jos joltain löytyy ylimäärästä ni mulle saa ilmottaa

.m
J.J.

Posts: 216

#24 • • J.J. Mutta missä on..?
Samoin... eli haussa pari lippua *joo*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Wille

Posts: 850

#25 • • Wille
Lippu lepää taskussa *iloinen**iloinen**iloinen*

--
Hyvin sä vedät :)

SuttiS

Posts: 3,111

#26 • • SuttiS Drama Queen
Mullakin on ehkä lippu, kiitos rakkaan keharipariskunnan! *plur* *kiittää ja niiaa*

--
Suoritus tekee mestarin.

milla

Posts: 3,699

#27 • • milla

Minny:
Mullakin on ehkä lippu, kiitos rakkaan keharipariskunnan! *plur* *kiittää ja niiaa*



sulla ON lippu!
Avatar
#28 • • wxw Guest
Jaahas...se ois niinku neitsytmatka ees. En oo olt viel kertaakaa unitys mut ny sit kaverit soittel tos ma aamuna ja kyseli et tuutko vai etk??? Noh nyt sit tullaan....kuha prkl ilmat vaan suosii. NOT*dissaa* Aina sataa ku on ulkohipat mihin tää poika on menos*nauru*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#29 • • Lost-Soul los pallos

*ÄMPPY*:
Jaahas...se ois niinku neitsytmatka ees. En oo olt viel kertaakaa unitys mut ny sit kaverit soittel tos ma aamuna ja kyseli et tuutko vai etk??? Noh nyt sit tullaan....kuha prkl ilmat vaan suosii. NOT*dissaa* Aina sataa ku on ulkohipat mihin tää poika on menos*nauru*


Voin melkein luvata, et siel sataa ja kunnolla.. Kuten jo lupailin tossa aikasemmin, ni tämä poika vetää sellaset sadetanssit, et vettä tulee ja kunnolla...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Mark

Posts: 7,311

#30 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
äläs ny manaa los pallos prkl, vaan hommaa se lippu sinne ja liity auringonpalvojiin *vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

UnityF

Posts: 15,721

#31 • • UnityF joo just se
Mä liityn Lost-Soulin sadetanssiin jos mä en saa lippuu... sit saatte semmoiset kaatosateet ja iskee kunnon talvimyräkkä kekskelle kesää et huh huh.. katotaan sit kellä on hauskaa ja kellä ei.,...*vink**nauru*

mut edelleen oon valmis ostamaan lippusen.... 041-5853518
Mark

Posts: 7,311

#32 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
onpas tääl paljon katkeria ihmisiä.. *paistattelee päivää ja mehustelee jo valmiiks* it´s goot to be king *plur*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Howdy

Posts: 7,955

#33 • • Howdy Oldie

Unity(f):
Mä liityn Lost-Soulin sadetanssiin jos mä en saa lippuu... sit saatte semmoiset kaatosateet ja iskee kunnon talvimyräkkä kekskelle kesää et huh huh.. katotaan sit kellä on hauskaa ja kellä ei.,...*vink**nauru*

mut edelleen oon valmis ostamaan lippusen.... 041-5853518



Sama vika 041 5710470

--
Käpy vailla vertaa

Lost-Soul

Posts: 3,107

#34 • • Lost-Soul los pallos

Mark:
äläs ny manaa los pallos prkl, vaan hommaa se lippu sinne ja liity auringonpalvojiin *vink*

-M



onpas tääl paljon katkeria ihmisiä.. *paistattelee päivää ja mehustelee jo valmiiks* it´s goot to be king

-M


Eihän täs nyt mitenkään katkerii olla.. Siis mähän ajattelin juhlii mun synttäreitä tuolla, mutta nyt juhlistan sadetanssin merkeissä *pahis*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

TonySt

Posts: 4,166

#35 • • TonySt mediamoguli
joo, eli ostaisin lipun kyseisiin kemuihin ”unity”-hintaan *hymy*... jos joku ystävällinen ihminen haluaa tälle työttömälle ”puska-jussille” tiketin myydä. pliiizzz.. *uuh*

[muokattu 8.7.2003 13:11]

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

DREAM

Posts: 9,936

#36 • • DREAM Team Sika
Täällä ollaan se on 110% varma! *plur**plur*
keisha

Posts: 1,394

#37 • • keisha bullet with butterfly wings
Mäkin oon puutteessa....
jää Unityt väliin ellei jonkun käy pientä hippiäistä sääliksi *uuh*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Ant

Posts: 1,351

#38 • • Ant africant

Mark:
onpas tääl paljon katkeria ihmisiä.. *paistattelee päivää ja mehustelee jo valmiiks* it´s goot to be king *plur*

-M



TODELLAKIN on lippu! Aikainen lintu liput vei, laput luukulle muita varten. Liityn Markin seuraan mehustelemaan ja hypistelemään lippua. jesh! *iloinen*
-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

Avatar
#39 • • tanja Guest
Mullakin on lippu!!! Hain heti kybän jälkeen itselleni ja kullalle. Nyt ei tarvi muuta ku odottaa elokuuta. *joo*
n.

Posts: 599

#40 • • n.
*pitelee kädessään neljää lippua* *hih*

Kiitti Mikko!