Unity - The Island 9.8.2003 @ Helsinki

102 posts, 6 pages, 24,517 views

e-z

Posts: 76

#1 • • e-z Uhu
liput tuli myyntiin ja meni kuin kuumille kiville, miten kävi ja mikä fiilis lopputuloksesta? onko lippu jo kassakaapissa vai jäitkö ilman?
Avatar
#2 • • shiva Guest
ei ollu rahaa ostaa lippua, mutta kyllä mä aina keinot keksin. *joo*
ja enhän mä tarvi välttämättä ees lippuu, kun viimeksikin olin sisällä vaan ehkä noin 10min.*blush*
terdellä oli kivaa ja nuotio ruletti! *pihkassa*
Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock
Kun Unityn tän kesän tapahtumia nyt on niin hehkutettu (eikä ilmeisesti ollenkaan suotta), niin edes nämä voisi tulla paikalle tsekkaamaan kera ystävien, tuttujen ja kylänmiehien.

Kiitokset Bluewindille lippuasian hoitamisesta. *sydän*
Howdy

Posts: 7,955

#4 • • Howdy Oldie
Jäi vähän paskanmaku suuhun .. kun helsingissä asuvilla on etulyöntiasema noissa hankinta asioissa ..

--
Käpy vailla vertaa

S-T

Posts: 1,195

#5 • • S-T Pieni

Jone:
Kiitokset Bluewindille lippuasian hoitamisesta. *sydän*



No plz *plur*
Ulkona oli ihana ilma ja pieni aamulenkki Street Beatiin ja samalla tarkistamaan Porthanian aulasta valintakoetulokset ei tehnyt ollenkaan pahaa..

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#6 • • yana Guest

howdy:
Jäi vähän paskanmaku suuhun .. kun helsingissä asuvilla on etulyöntiasema noissa hankinta asioissa ..



toisaalta niitä sai ostaa 5 per hlö. aina voi laittaa agentin asialle.
UnityF

Posts: 15,721

#7 • • UnityF joo just se
tänne mä aijon tulla keinolla millä hyvänsä... sanotaan nyt tääläkin että oon vielä ilman lippuu ja oon valmis semmoisen ostamaan jos jollain on myydä.. myöhästyin sen hiton 10 min street beatista...*hmph**uuh*

Mut uskon että tulee olemaan huippuhyvät bileet*sydän*
Howdy

Posts: 7,955

#8 • • Howdy Oldie

Unity(f):
tänne mä aijon tulla keinolla millä hyvänsä... sanotaan nyt tääläkin että oon vielä ilman lippuu ja oon valmis semmoisen ostamaan jos jollain on myydä.. myöhästyin sen hiton 10 min street beatista...*hmph**uuh*

Mut uskon että tulee olemaan huippuhyvät bileet*sydän*



Samaa vikaa .. lipui tarttis ... 0415710470

--
Käpy vailla vertaa

UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
joo mulle kanssa... 041-5853518*joo*
misjah

Posts: 3,373

#10 • • misjah Team Sika
onnex oli agentti kehissä ja flaba takataskussa..*plur**iloinen**plur**iloinen**plur*

tänks [nuclear]..

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#11 • • ALIEN Guest
hahaa! täällä on team sika ihan pelti kii!!!! Leikitään kaloja ja hypätään mereen.. *nauru*
Avatar
#12 • • ALIEN Guest
ai niin.. ja tietty dänksit meidän agentti [nuclear]:lle!! *hih*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#13 • • [Nuclear] el aprendiz

Elwira:
Me päätimme siippani kanssa jättää myös tämä kerta väliin ja keksiä muuta romanttista söpöilyä tuona viikonloppuna. *hymy*

Eli ts. ”Menimme SB:n, mutta liput oli jo loppunut ja nyt ketuttaa”...*vink**piis*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#14 • • [Nuclear] el aprendiz

Elwira:
---
[Nuclear]:
---
Elwira:
Me päätimme siippani kanssa jättää myös tämä kerta väliin ja keksiä muuta romanttista söpöilyä tuona viikonloppuna. *hymy*

---
Eli ts. ”Menimme SB:n, mutta liput oli jo loppunut ja nyt ketuttaa”...*vink**piis*

---
Olen viimeksi käynyt SB:ssä hmm..1 vuosi sitten eli en ole käynyt liikeessä aikoihin. Voisit siis lopettaa tuon sekoilun ja olla vihajailematta tai muuten nappaan rivelistä kiinni pian jos et lopeta mun kiusaamista.

Okei, hieman äkäisiä ollaan. Pahoittelen jos huumorintajusi ei sulattanut tota...huoh.*piis*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#15 • • [Nuclear] el aprendiz

Elwira:
Heh! Mut tyydyn valittamaan ja kiukuttelemaan ja itkemään ja vielä kerran kierimään lattioilla sekopäänä nauraen... eli mun mielialat ailahtelee kun kilpikonnan kävely.*pelle**blush**heiii**nauru**hih**vink**plur*

Naiset...*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Late

Posts: 3,441

#16 • • Late team Lasse
Lippu on (kiitos hanz).

Pitkästä aikaa pääsee kuulemaan slusnik lunaakin. *hymy*
En tiedä oikestaan miten päin olisin 09.08 asti. *pihkassa*
Zet4

Posts: 1,135

#17 • • Zet4 n00b
Nyt joku kiva vois antaa mulle lipun, kiitos *plur*
Lupaan olla kiva sille kivalle joka kivailee ja kivaa mulle lipun.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Avatar
#18 • • zoide Guest
Niin hauskaa oli kesä- ja heinäkuun hipoissa, ett pakko oli varmistaa oma lippu (ja parin kaverinkin) vääntäytymällä heti 10 jälkeen Joken pajalle *nauru*

Elokuuhun ei oo enää pitkä aika, eihän? *vink*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#19 • • Lost-Soul los pallos
Eihän sinne ookkaan pitkä aika ennään... Ja ainakin omat jalat jaksaa sadetanssin pyörähdykset silloin erittäin hyvin*pahis*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#20 • • Titityy Guest
Lippu on tottakai!!! Kiitos vikkelälle ja foxylle agentille!!! *iloinen*