164 posts, 9 pages, 137,745 views
Replying to Colors Festival 2011 5.12.2011 @ Helsinki:
mut sitä mä en tajuu miks Moor alkaa soittaa jo kaheksalta?!? varmaan tosi jees ku tanssilattial ei oo juuri ketään. niin se vaan suomessa menee.
siis meinasin sitä että mennäänkö tässä perse eellä puuhun, paljon kovia nimiä ja osa alottaa soittaa jo tyyliin kuuden aikaan illalla ja kymppiin asti saa laittaa menemään tyhjälle lavalle.. onks siinä jotain järkeä?
Ensimmäinen ulkomaalainen alkaa soittamaan klo: 20:00 ja edellisen kerralla Kaapelilla vuonna 2008 Sander van Doorn aloitti klo: 18:00 ja Markus Schulz klo: 20:00 ja kahdeksalta oli jo täysi meininki päällä.. Tässä ei ole kyseessä mikään normaali clubi tapahtuma vaan Festivaali mikä painottuu koko päivälle ei vaan sinne 2 viimeiseen tuntiin.. Samalla tavalla Summer Sound festivaalin tapaan tarjotaan kattausta pitemmälle ajalle eikä vain sinne loppuun.
Hyviä buukkauksia, mutta 1h kestoiset "minikeikat" ei kiinnosta, joten jää tänäkin vuonna väliin. Se, että haalitaan paikalle mahdollisimman paljon artisteja, ei mielestäni nosta bileiden tasoa - päinvastoin. Nyt tarjotaan taas kaikille kaikkea, jonka seurauksena kokonaisuus kärsii.
lipun hinta taivaisiin
Mielummin 1-2 kovaa nimeä ja lipun hinta alemmas, kuin tunnin settejä isoilla nimillä ja lipun hinta taivaisiin
Aly & Fila soittaa hyvää musaa, mutta samana päivänä on Patrick Wolfin keikka muistaakseni ja se on halvempi kuin Colours, eli taitaa vetää pitemmän korren, ellei tule jotain todella megaüberbookkausta.
---
Mielummin 1-2 kovaa nimeä ja lipun hinta alemmas, kuin tunnin settejä isoilla nimillä ja lipun hinta taivaisiin
---
Oikeesti, sä maksat mieluummin 30 euroa jonkun indiepopparin parin tunnin tavastia-keikasta, ku 35 euroa (kokonaista vitosen enemmän, OMG!!) bileillasta Kaapelilla, täynnä trancemaailman kärkideejiitä ja -artisteja ? Hohhoijjaa. Sori vaan mut mä en käsitä miten sä ees vertaat noita asioita. Tai miten sä saat tosta Colors-lipusta hirveän kalliin ?
---
Aly & Fila soittaa hyvää musaa, mutta samana päivänä on Patrick Wolfin keikka muistaakseni ja se on halvempi kuin Colours, eli taitaa vetää pitemmän korren, ellei tule jotain todella megaüberbookkausta.
---
edit: mä ymmärrän kyllä ettei joku tykkää siitä, että on paljon artisteja tunnin sloteilla, sehän on ihan makuasia. Mut tota narinaa lipun kalleudesta mä en todellakaan tajua.
Kaapeli on hyvä paikka pitää bileet ja ihan varmana touhu maksaa, en kiistä. Siellä on silti ollut halvempiakin bileitä,.
Kaapeli on hyvä paikka pitää bileet ja ihan varmana touhu maksaa, en kiistä. Siellä on silti ollut halvempiakin bileitä.