V-mäisimmät poket ja pokehässäkät?

184 posts, 10 pages, 59,926 views

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#141 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

mkuisma, 2.11.2005 23:23:
Kostoyrjö (tm) rulettaa. Eräs kaverini kyllästyi poken kanssa väittelyyn ja totesi rauhallisella äänensävyllään: "Vittu mä oksennan nyt kostoks tähän sun oven eteen". Sitten se pisti sormet kurkkuun ja antoi palaa. Eipä se poke siihen osannut kuulemma oikeen mitenkään reagoida, häkeltyi ja meni sanattomaks.

edit: se kaverin nimi voidaan pitää maton alla, vaikka ton on kyllä tehnyt jo pari muutakin tuttua :)



vittu että oli fiksu toi sun kaveri

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

iam

Posts: 3,085

#142 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 2.11.2005 23:24:
vittu että oli fiksu toi sun kaveri


Itseasiassa on, alentui tosin vaan samalle tasolle sen poken kanssa. Ei sen kummempaa.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#143 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

mkuisma, 2.11.2005 23:27:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 2.11.2005 23:24:
vittu että oli fiksu toi sun kaveri

---

Itseasiassa on, alentui tosin vaan samalle tasolle sen poken kanssa. Ei sen kummempaa.



Fiksut ihmisethän alentuu yleensä tyhmempien tasolle. Ottiko se sen huomioon että se poke ei varmaan sitä yrjöö joudu siivoomaan vaan joku täysin syytön. *ökkö*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

iam

Posts: 3,085

#144 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 2.11.2005 23:29:
Fiksut ihmisethän alentuu yleensä tyhmempien tasolle. Ottiko se sen huomioon että se poke ei varmaan sitä yrjöö joudu siivoomaan vaan joku täysin syytön. *ökkö*


Sanotaanko, että teko oli aiheellinen ja 100% väkivallaton tapa päättää pahaksi mennyt tilanne. Kadun siivoaa se pieni keltainen vekotin jossa on vilkku katolla. Se siivoaa samalla myös ison kasan lasia, ihmisen ja koiran paskaa ja muidenkin yrjöjä.

edit: Ja jos vaan tietäisit miten paljon tuolle on naurettu *pepsodent* Tyhmät asiat on usein kaikkein hauskimpia ja miksei sais olla joskus tyhmä? Etenkin joskus kännissä on fiksua olla tyhmä!
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#145 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

mkuisma, 2.11.2005 23:31:

Sanotaanko, että teko oli aiheellinen ja 100% väkivallaton tapa päättää pahaksi mennyt tilanne. Kadun siivoaa se pieni keltainen vekotin jossa on vilkku katolla. Se siivoaa samalla myös ison kasan lasia, ihmisen ja koiran paskaa ja muidenkin yrjöjä.



eli siitä vaan sotkee katuja niin paljon kun jaksaa, kun keltanen vekotin ne kuitenkin siivoo

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

iam

Posts: 3,085

#146 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 2.11.2005 23:34:
eli siitä vaan sotkee katuja niin paljon kun jaksaa, kun keltanen vekotin ne kuitenkin siivoo


No, fakta on se, että se kone menee siitä ainakin pe-su välisinä öinä ihan takuuvarmasti, joten joo, ihan sama. Kyse ei ole kuitenkaan samasta asiasta kuin heittäisi karkkipaperin nurmikolle.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#147 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

mkuisma, 2.11.2005 23:36:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 2.11.2005 23:34:
eli siitä vaan sotkee katuja niin paljon kun jaksaa, kun keltanen vekotin ne kuitenkin siivoo
---

No, fakta on se, että se kone menee siitä ainakin pe-su välisinä öinä ihan takuuvarmasti, joten joo, ihan sama. Kyse ei ole kuitenkaan samasta asiasta kuin heittäisi karkkipaperin nurmikolle.



ei tietenkään kyllähän laatata saa mihin vaan *nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Freja

Posts: 8,774

#148 • • Freja Sihteeri

mkuisma, 2.11.2005 23:31:
Kadun siivoaa se pieni keltainen vekotin jossa on vilkku katolla. Se siivoaa samalla myös ison kasan lasia, ihmisen ja koiran paskaa ja muidenkin yrjöjä.



Katu on joo kyl eri asia, mut toivottavasti kaikki ei nyt sitten saa sun kaverin loistavaa ideaa myös omiin päihinsä ja käy toteuttamassa sitä mihin sattuu, meinaan MINÄ en ole keltainen, MINUN katollani ei ole vilkkua, MINÄ siivoan myös samalla ne isot kasat lasia ja ihmisen ja koiran paskat ja muidenkin yrjöt jos ne on vähänkin ravintolan puolella.
Joten -

Tiedotus kaikille; älkää kokeilko tätä muualla kuin kotona! *senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

dubious

Posts: 158

#149 • • dubious ribidim
Joskus muutama vuos sitten sattui sellainen tilanne, että kävellessäni kotia kohden Helsingin yössä sattui eteen erään yökerhon portailla makaa tajuton tyttö, paikasta ja ulkonäöstä päätellen aika tarkalleen 18 kesäinen. Tai no, sanotaanko että just portaiden edessä. Sää oli liukas, tais olla marraskuun loppupuolta tai jotain. Olin systerin kanssa liikenteessä, ja itse (yllättävää kyllä) aika selvinpäin vielä siinä vaiheessa, vaikka kello tais olla about kaks.

Pysähdyin siihen, ja huikkasin pokeille että "eiks teidän pitäis tehdä tolle jotain?", ja ne vastas että se ei ole ravintolan alueella. Sanoin että tollahan on taju kankaalla, ja ne sano että soita vaikka ambulanssi. No mä soitin, ne pyys tarkastaa pari juttua, ja kun selvis että hengitys kulki, pulssi tuntui, ja hengessä haisi alkoholi niin takaraivossa oleva kuhmu ei sen yön hälytysliikenteessä saanut kovin suurta prioriteettia. Sanoivat hälytyskeskuksesta että koita järkätä johonkin lämpimään.

Systerin kanssa mietittiin tilannetta hetki, ja kun kerran kukaan muu ei halunnut tehdä mitään niin mä kaivoin sen taskusta puhelimen ja soitin edelliseen soitettuun numeroon. Epäselvän puhelun päätteeksi ravintolasta tuli ulos tytön kaks kaveria jotka ilmotti että "jätä vaan siihen me otetaan mukaan kun tulee pilkku". Aika hienoi kavereita. Nekin niin tuhannen tuiskeessa ettei niille saanut mitään järkeä puhuttua. Koitin vielä saada jotenkin poket tekemään jotain, mutta kun ei natsannut niin päädyin lopulta kantaa sen kämpille. Lähetin vielä sen kaverille tekstarin jossa selvitin tilanteen.

Pari tuntii myöhemmin se tyttö heräili kesken jatkojen, ja oli kieltämättä aika kuutamolla, mut selvin kuitenkin sit himaankin siitä. Jäi vaan ankarasti vituttamaan se että poket toteaa et tilanne ei kuulu niille koska ilmeisten pannujen jälkeen tyttö päätyi makaamaan kadun puolelle eikä portaille.
koo

Posts: 379

#150 • • koo

dubious, 3.11.2005 12:12:
-kertomus-



Eiks tommonen lasketa jo heitteillejätöksi? Pitäishän jokaisen ihmisen pysähtyä auttamaan, jos näkee jonkun makaavan taju kankaalla maassa. Hienosti toimit kun autoit. *joo*

--
Backstagella on paratiisi.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#151 • • Aziz Combat Fighter

dubious, 3.11.2005 12:12:
No mä soitin, ne pyys tarkastaa pari juttua, ja kun selvis että hengitys kulki, pulssi tuntui, ja hengessä haisi alkoholi niin takaraivossa oleva kuhmu ei sen yön hälytysliikenteessä saanut kovin suurta prioriteettia. Sanoivat hälytyskeskuksesta että koita järkätä johonkin lämpimään.



Tommosissa tapauksissa kuuluis soittaa poliisi, ei ambulanssia. Ne tulee kyl poimii tollaset varsinki pakkasella, ja vie kisahalliin nukkumaan. Ei tartte kotiin viedä sit tai mitään.
dubious

Posts: 158

#152 • • dubious ribidim

koo, 3.11.2005 12:36:
---
dubious, 3.11.2005 12:12:
-kertomus-

---


Eiks tommonen lasketa jo heitteillejätöksi? Pitäishän jokaisen ihmisen pysähtyä auttamaan, jos näkee jonkun makaavan taju kankaalla maassa. Hienosti toimit kun autoit. *joo*



Näin mäkin asian näkisin, että heitteillejätöstä tossa ois kyse. Oon kuitenkin pari kertaa aika läheltä seurannut poliisitutkintoja ja oikeudenistuntoja kun vähän vähemmän päteviä järjestyksenvalvojia on koitettu saada vastuuseen teoistaan, ja aika Don Quijoten jajlanjäljissä siin on menty. Joten päätin että mun vastuu loppui siihen kun taksi haki tytön.
dubious

Posts: 158

#153 • • dubious ribidim

Ana-5000, 3.11.2005 12:42:
---
Tommosissa tapauksissa kuuluis soittaa poliisi, ei ambulanssia. Ne tulee kyl poimii tollaset varsinki pakkasella, ja vie kisahalliin nukkumaan. Ei tartte kotiin viedä sit tai mitään.



Soitin 112, eli kaippa ne ois lähettänyt sieltä mitä vaan mikä ois kerennyt.
Tesno

Posts: 173

#154 • • Tesno
Itse naputan portsaritoiminnasta siinä vaiheessa, kun verta alkaa lentämään ja poket zoomailee pyllyjä. Jotenkin vaan tuntuu, että osa portsareista voisi olla vähän nopeammin tilanteen tasalla. Itse ainakin asiakkaana bongaan yleensä tappelut ennen pokeja.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#155 • • Aziz Combat Fighter

Tesno, 3.11.2005 12:58:
Itse naputan portsaritoiminnasta siinä vaiheessa, kun verta alkaa lentämään ja poket zoomailee pyllyjä. Jotenkin vaan tuntuu, että osa portsareista voisi olla vähän nopeammin tilanteen tasalla. Itse ainakin asiakkaana bongaan yleensä tappelut ennen pokeja.



Nii ku pokeil on baaris yleensä muutaki tekemistä ku seisoo tanssilattian vieres :) Kantsii mennä kertoo ennenku nyrkit heiluu et "tuol tulee kohta matsi", jos sulla on tollaset haukansilmät ^___^
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#156 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Ana-5000, 4.11.2005 01:11:
---
Tesno, 3.11.2005 12:58:
Itse naputan portsaritoiminnasta siinä vaiheessa, kun verta alkaa lentämään ja poket zoomailee pyllyjä. Jotenkin vaan tuntuu, että osa portsareista voisi olla vähän nopeammin tilanteen tasalla. Itse ainakin asiakkaana bongaan yleensä tappelut ennen pokeja.

---


Nii ku pokeil on baaris yleensä muutaki tekemistä ku seisoo tanssilattian vieres :) Kantsii mennä kertoo ennenku nyrkit heiluu et "tuol tulee kohta matsi", jos sulla on tollaset haukansilmät ^___^



ehdottomasti samaa mielipuolta

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Mushi Mushi

Posts: 203

#157 • • Mushi Mushi Pipipää...

trusti, 12.10.2005 00:24:
premis oli pari aika mulkkua jotka puoliuhkaamalla kalasteli tippejä



Mulla on yks perhetuttu joka on poke ja oli jonkun aikaa Premissä töissä mutta lopetti hommat siellä aika nopeeta. Sitä alko ottaa päähän sen kollegojen käyttäytyminen asiakkaita kohtaan. Pokena olo on kumminkin asiakaspalvelua ja silloin pitää käyttäytyä sen mukaisesti.
sts

Posts: 7,969

#158 • • sts Sama pyynti aitta!

zaps, 29.11.2005 01:44:
---
trusti, 12.10.2005 00:24:
premis oli pari aika mulkkua jotka puoliuhkaamalla kalasteli tippejä

---


Mulla on yks perhetuttu joka on poke ja oli jonkun aikaa Premissä töissä mutta lopetti hommat siellä aika nopeeta. Sitä alko ottaa päähän sen kollegojen käyttäytyminen asiakkaita kohtaan. Pokena olo on kumminkin asiakaspalvelua ja silloin pitää käyttäytyä sen mukaisesti.



Onneks ex-premissä nyk. volumessa on portsari firma vaihtunu ja tätä kautta poket, nykyää osaavat jopa tavata asiakaspalvelu sanan (truestory ;P) ja tietävät sen tarkoituksen.
mange

Posts: 1,913

#159 • • mange Terrorcraft
Olipas kerran ilta (4.11.) kun x-porukan kanssa mentiin Feveriin. Ovella poke sanoo että narikkamaksu kuuluu sisäänpääsymaksuun. Sisällä selvisi että eipäs se sisällykään.
Ja samantien kun saatiin takit narikkaan niin yksi kavereistani heitettiin ulos. Poket vaan sano että "terveisii Iisalmeen." Kerroin sitten pokeille että me tultiin just sisään että mitä ihmettä tämä on. Tovin siinä jouduin selittää että nyt on väärä kaveri kyseessä. Vähän ajan päästä kaveri saatiin takas sisään. Kaveri oli aivan ymmällään että "mitä ihmettä tällänen peli on ja missään Iisalmessa en ole ikinä käynyt".
Ei tämä nyt mitään vakavaa ollut kun asiat meni hyvin... kait pokeilla oli vaan vähän liikaa stressiä. Pientä naurunaihetta sai tuo "terveisii Iisalmeen". =)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#160 • • Aziz Combat Fighter

utopia, 29.11.2005 23:05:
Poliiseilla, pokeilla, vartijoilla, tullimiehillä ja rajavartijoilla on sellanen hyväveli-systeemi, että yksittäiset "rikkeet" annetaan anteeks.



Hassua, mä en oo tollasesta kuullukaan ja kuitenki oon alalla työskennelly vuosia ja opiskelen sitä päätoimisesti korkeekoulussa.

Mun käsittääkseni poliisilla ei hirveesti oo siihen sanomista, jos joku menee nostamaan pahoinpitelysyytteen portsaria/vartijaa vastaan. En sitten tiedä miten tää homma toimii pienemmillä paikkakunnilla, mut mitään velimeininkiä ei ainakaan Helsingissä oo havaittavissa. Vartijat pitää keskenään yhtä ja portsarit keskenään ja usein myös vartijoiden kanssa ku pääasiassa tuppaa olemaan samaa porukkaa kaikki, mut poliisi on sit jo sellanen taho et se kattoo nenänvartta pitkin kavereita jotka on ollu vaativassa kohteessa kentällä pidempään ku osa konstaapeleista on ollu täysikäsiä.

Tullimiehet ja rajavartijat on sit kyl taas aivan eri porukkaa. Niiden ja poliisin väleistä en tiedä, mut tullissa ei paljoo silmää vinkata vaik yrittäis kuinka vartijakorttia vilautella.