V-mäisimmät poket ja pokehässäkät?

184 posts, 10 pages, 59,873 views

Avatar
#1 • • Edited aaaaaaaaaa Guest
Muistan ikuisesti kun olin menossa Pohtamon avajaisiin ja poke vei mun paperit eikä päästäny sisään koska olin hänen mielestään liian humaltunut. 2x tuoppia kaljaa nauttineena ja täysi-ikäisenä alkoi hieman syömään.. *tirsk*






Omia kokemuksia?
Verano

Posts: 4,649

#2 • • Verano Merituuli
Jospa poistaisit ton kuvan.
Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Juhgu Virnistelijä

Cuji, 11.10.2005 23:39:
Muistan ikuisesti kun olin menossa Pohtamon avajaisiin ja poke vei mun paperit eikä päästäny sisään koska olin hänen mielestään liian humaltunut. 2x tuoppia kaljaa nauttineena ja täysi-ikäisenä alkoi hieman syömään.. *tirsk*



Vei paperit?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#5 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
onhan niitä joo vittumaisiakin pokeja mutta kyllä asiakas on useimmiten väärässä

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

aleksisi

Posts: 282

#6 • • aleksisi

MR*ENIGMA, 12.10.2005 00:12:
onhan niitä joo vittumaisiakin pokeja mutta kyllä asiakas on useimmiten väärässä

Todellakin, se on kyllä 99% tapauksista asiakkaan omaa säätämistä, minkä seurauksena saadaan aikaan nk. pokehässäkkä, mistä ko. henkilön mielessä kehittyy ne vittumaiset poket..

--
siellä missä jatkot..

Avatar
#7 • • trusti Guest
premis oli pari aika mulkkua jotka puoliuhkaamalla kalasteli tippejä
Jutu

Posts: 3,054

#8 • • Jutu Blondi
Mä en ole vielä törmännyt veemäisiin pokeihin, mutta ehkä mä vielä joskus törmään niihinkin.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mar6

Posts: 2,178

#9 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

trusti, 12.10.2005 00:24:
premis oli pari aika mulkkua jotka puoliuhkaamalla kalasteli tippejä



Hahha joo :D
Kerran tosin sain konkreettista vastinetta kun heitin tippiä, nimittäin ilmaislippuja :D Tosin eipä ole paljoa käyttöä ollut *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

mr. knee

Posts: 279

#10 • • mr. knee

Jutu, 12.10.2005 00:28:
Mä en ole vielä törmännyt veemäisiin pokeihin, mutta ehkä mä vielä joskus törmään niihinkin.




tuu käymään mun työpaikalla *vink*
Jutu

Posts: 3,054

#11 • • Jutu Blondi

mr. knee, 12.10.2005 00:35:
tuu käymään mun työpaikalla *vink*


Ja sä olit töissä? :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#12 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

trusti, 12.10.2005 00:24:
premis oli pari aika mulkkua jotka puoliuhkaamalla kalasteli tippejä



normaali asiakas antaa tippiä ilman et sitä tarvii pyytää.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Avatar
#14 • • aaaaaaaaaa Guest
Eikun Kävin hakee kotoota passin ja kelakortin. Sitten sain paperini takas ja pääsin sisälle.
Kyllähän se vähän söi, mutta ei voi mitää jossei oo ittensä näkönen *nauru*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#15 • • Jusuplussa UG-///
Mä olisin hakenu passit ja kortit ja soittanu kytät silti :P Joo mut pokella ei ole mitään oikeutta ottaa papereita jemmaan.. en tiä saako ottaa edes vääriä papereita pois
Kalle

Posts: 479

#16 • • Kalle Kiusankappale
Premissä oli kyllä taannoin oikein keräilyeräportsarit jostain onnistuttu kehittämään. Mainittakoon tosin että omistaja kun vaihtu niin portsaritkin vaihtu selkeesti parempiin kun edeltäjänsä *piis*

Gloriassa oli muistaakseni myös useita vuosia sitten oikeat asiakaspalvelun ammattilaiset (not!), sielläkin on nykyään hyvät kaverit töissä *hymy*.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#17 • • Jussi Soro choon!

MR*ENIGMA, 12.10.2005 03:40:
normaali asiakas antaa tippiä ilman et sitä tarvii pyytää.


Ei anna suomessa.

Ulkomailla monien alojen palkkausjärjestelmä pohjautuu tippaamiseen, jolloin suurikin osa palkasta koostuu tipeistä. Suomessa palkat ovat aivan toisella tasolla, eikä "pakollista" tippiä anneta. Toki on kohteliasta antaa tippiä hyvästä palvelusta, joka alalla, mutta pakollista se ei mielestäni ole ilman erityisen hyvää syytä. Ei kukaan tippaa kaupan kassaa, bussikuskia tai IT-nörttiäkään.
Avatar
#18 • • aaaaaaaaaa Guest
Joo oon kans huomannu, että omistajahemmot on tajunnu, että verottaa aika hyvin asiakkaita pois jos poket on hirveitä kinkkuniskoja (=v-mäisiä).
Aina oon ton tapauksen jälkeen kyl pokejen kanssa tullu toimee, mutta oon kyllä kuullu niin pahamaineista juttua pokeista, että voi elämä. *nauru*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#19 • • Jussi Soro choon!

yusu, 12.10.2005 11:25:
Joo mut pokella ei ole mitään oikeutta ottaa papereita jemmaan.. en tiä saako ottaa edes vääriä papereita pois


Eiköhän tollasessa tapauksessa kuuluis soittaa aina poliisit paikalle (jos kyse on siis siitä että poke epäilee ettei henkkarit oo omat / aidot).
bubbelgum

Posts: 2,477

#20 • • bubbelgum ~sylikissa~

JussiS, 12.10.2005 11:32:
---
yusu, 12.10.2005 11:25:
Joo mut pokella ei ole mitään oikeutta ottaa papereita jemmaan.. en tiä saako ottaa edes vääriä papereita pois

---

Eiköhän tollasessa tapauksessa kuuluis soittaa aina poliisit paikalle (jos kyse on siis siitä että poke epäilee ettei henkkarit oo omat / aidot).



Ihan vaan sellasta, että uskotteko te tosiaan että kytät tulee tollasesta asiasta paikalle kiireisenä viikonloppuiltana/yönä? Taitaa kyllä hemmot sanoo että on parempaaki tekemistä. Prove me wrong, if you can.

--
Hullu ku pullosta tullu.