V-mäisimmät poket ja pokehässäkät?

184 posts, 10 pages, 59,943 views

Avatar
#101 • • Killer_cat Guest

Freja, 13.10.2005 22:07:
---
miryah, 13.10.2005 22:02:
ja sähän et tietysti ymmärrä läppää..Älä ota kaikke tosissaan,mitä jengi heittää,tai kirjottaa tänne...NIIIIIIIIN.....

---


No anteeksi jos käsitin hiukka väärin. Mulla on tapana oikeastikin olla aika tosikko. Varsinkin pari tuntia nukkuneena ja melkein 24h hereillä pysyneenä. *poks* Ehkä pitäis jättää nää quottaamiset ja muutenkin kirjoittelut silloin vähemmälle kun oon lapsikitinätuulel *blush*

*piis*



Juuh*nauru*
Freja

Posts: 8,774

#102 • • Freja Sihteeri

Annakins, 13.10.2005 22:07:
Eihän se palvelu katoa mihinkään, tai muutu sen tusinamaisemmaksi, vaikka maksaisitkin sen narikan siihen kassalle jo etkä vasta pokelle!



Mä tykkään vaihtaa sen pari sanaa poken kanssa. Mä halun antaa sille tyypille rahan joka mun kamoista pitää huolta. En sille joka myy niitä lippuja, muttei katso takkini perään. Ja siltä narikassa olevalta pokeltahan sen narikkalapunkin saa, miksei siis samassa antaisi sitä seteliä? Vai pitäskö sen kassahoitajan jakaa valmiiks ne narikkalaputkin, ja meidän pitäis näyttää pokelle et "laita mun takki tähän koukkuun"?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

malishousu

Posts: 182

#103 • • malishousu Dr. Philth

Annakins, 13.10.2005 22:01:
---
Dzmal, 13.10.2005 18:06:
---
Annakins, 13.10.2005 17:55:
Ei kyse ole siitä, että se olisi vastenmielistä tai kamalaa, vaan siitä, että ainakin omasta mielestäni on älytöntä, että ensin maksaa sisään 5 ja sit narikkaan 2, tulee sellanen fiilis että kiskotaan. Mun mielestä sisäänpääsymaksu voisi saman tien kattaa myös narikkamaksun, erityisesti paikoissa joissa on pakollinen narikkamaksu vaikka ei takkia tms. sinne jättäisikään.

---


No jaa. Mä en vaan nää et mikä siinä on älytöntä, kun (esimerkiksi) sen 7 maksaa jokatapauksessa oli se sitten 7 tai 5+2. Ei se nyt varmaan oo niin uskomaton vaiva suorittaa kaks maksua kun baaritiskilläkin jaksaa ravata kerta toisensa jälkeen.

Eikä se 2 voi rahallisestikkaan olla niin tuskainen menetys, kun juomapuoleen kuitenkin kuluttaa sen moninkertaisena. Ja jos taas on vesilinjalla, niin ei pari euroa varmaan paljoa paina kun ei viinaan kulu rahaa ollenkaan.

---


Niin. Kuten on jo moneen kertaan todettu, ei ole kyse siitä, ettenkö haluaisi maksaa sitä narikka maksua, mutta mun mielestä se on tehokkaampaa rahastaa kaikki maksut samalla kuin alkaa taas narikassa kaivamaan kuvetta uudestaan.



Perusyökerhoissa tää munkin mielestä toimisi vallan mainiosti. Mutta kun tapahtuman järjestäjä ja paikan omistaja ovat eri organisaatioita, on heille huomattavasti helpompaa ja käytännöllisempää, että pääsylippu (josta rahat yleensä menee ainakin aluksi tapahtuman järkkääjille) ja narikka (rahat paikan omistajalle) maksetaan erikseen.

Kemujen järjestämisessä on muutenkin tajuton määrä tekemistä ja huolehdittavaa. Se pieni vaiva mikä näiden erikseen maksamisesta aiheutuu ei minua paljoa paina, mutta uskoakseni saattaa helpottaa järjestäjien hommia paljonkin.

Tämä on vähän kuin oma kiitos ja kunnianosoitus järjestäjille siitä että ovat ylipäätää vaivautuneet pistämään kyseisen tapahtuman pystyyn.

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

Avatar
#104 • • aaaaaaaaaa Guest
Voisi tehä toisen paikan noille maksujutuille :)
Tapahtumista olin enemmän kiinnotunut kun maksuista.
Hauptmann

Posts: 18

#105 • • Hauptmann
Menin raflaan, ja olin menossa maksamaan narikkaa ystävällisesti, tiskin takaa kuului pelkkää alkukantaista örinää, murahduksen sävyttämä pyyntö: 3,00 Tietyissä paikoissa poket kyrpiintyneitä ja purkavat sitä asiakkaisiin
Samu81

Posts: 1,224

#106 • • Samu81 kokolihaa
Kyl se on et näis stadin ytimen räkälämestois, Ale-Premi -linjal, on kans vittumaisimmat poket. Ei mitään kontrollia jonottamisesta, kaikki vaa tunkee jossai Alenki jonossa siihen ovelle. Sit ihan vitun nihkeetä "palvelua" ja sen lisäks ne seisoo ovella käsi ojossa. Huhhuh..

Jossain fiksummissa mestoissa ne sentään puhuu ihan ihmisen kieltä ja on ystävällisiä vaikka ois kuinka kiire tai tungosta. Ehkä fiksuinta palvelua mä olen perusbaareista saanut kyllä näissä Seduloiden fiinimmästä päästä olevissa Kaivolla sekä Studiolla. Eivät ala rähiseen rahaa jos pitää parikin kertaa illan aikana käydä nartsaan heittään jotain. Ja kesällä sunnuntait Onnelassa, siel sai olla sisällä siin narikoiden edes lobbyssa ihan rauhassa vielä vailla neljä..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

remotion

Posts: 5,283

#107 • • remotion nostatus guru
pääseekö premiin kaveri tänään, mitä veikkaatte, se siit täyttää huomisen puolella 18 mutta päästäiskö jo 10 aikaan inee.. vai rupeeko nihkeilee iästä.
Displacer

Posts: 1,828

#108 • • Edited Displacer

Remotion, 26.10.2005 17:55:
pääseekö premiin kaveri tänään, mitä veikkaatte, se siit täyttää huomisen puolella 18 mutta päästäiskö jo 10 aikaan inee.. vai rupeeko nihkeilee iästä.



emmä ainakaan päästäis :P

edit: jos paperit kysyy ja huomaa että on alle 18 niin epäilen suuresti että päästäisi sisään jos ei ole tuttu poke... mut silloin niitä papereitakaan ei tarvis kysyä.
Miksan

Posts: 1,464

#109 • • Miksan

Remotion, 26.10.2005 17:55:
pääseekö premiin kaveri tänään, mitä veikkaatte, se siit täyttää huomisen puolella 18 mutta päästäiskö jo 10 aikaan inee.. vai rupeeko nihkeilee iästä.


Tuskin se ainakaa premiin pääsee ku se on nykyää Volume*vink*
Miksan

Posts: 1,464

#111 • • Miksan

Remotion, 26.10.2005 17:55:
pääseekö premiin kaveri tänään, mitä veikkaatte, se siit täyttää huomisen puolella 18 mutta päästäiskö jo 10 aikaan inee.. vai rupeeko nihkeilee iästä.


Joo tuskin pääsee ennen klo 24 sisään.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#112 • • Aziz Combat Fighter

Remotion, 26.10.2005 17:55:
pääseekö premiin kaveri tänään, mitä veikkaatte, se siit täyttää huomisen puolella 18 mutta päästäiskö jo 10 aikaan inee.. vai rupeeko nihkeilee iästä.



Kuulemma ei samana päivänä ku täyttää sais vielä päästää, mut enpä tiiä. Sehän ei siis varsinaisesti oo pokesta kiinni, vaan siitä et sattuuks tuotevalvontakeskus tekemään sinne tarkastuksen.

Se tietty on sit pokesta kiinni et katsookse et sun kaveris sisääntulo on sille tärkeempää ku oman työpaikan säilyttäminen sekä työnantajan ohjeiden ja lain noudattaminen.

En mä tota nyt "nihkeilyks" sanois vaan työn velvotteiden noudattamiseks.
remotion

Posts: 5,283

#113 • • remotion nostatus guru
juu, tuo on kyllä ihan totta. täytyy ehkä soittaa sinne joa yrittä ätehdä diili että kaveri ei juo mitään ennen ku vuorokaus vaihtuu...
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#114 • • Aziz Combat Fighter

Remotion, 26.10.2005 19:05:
juu, tuo on kyllä ihan totta. täytyy ehkä soittaa sinne joa yrittä ätehdä diili että kaveri ei juo mitään ennen ku vuorokaus vaihtuu...



Ei se kato oo siitä kiinni, vaan siitä et laki velvottaa ravintolan huolehtimaan, ettei anniskelualueella oleskele alaikäisiä. Ravintola tilaa tän huolehtimispalvelun yleensä järjestyksenvalvojalta.
:D

Posts: 3,707

#115 • • :D
Joskus tein semmoisen johtopäätöksen, että pokejen vittumaisuus
on suoraan sidottuna ravintolan asiakaskuntaan. Jos asiakaskunta
on vittumaista, niin toki pitää jo ovellakin olla hieman "tiukempi" ote. :)
remotion

Posts: 5,283

#116 • • remotion nostatus guru

-K-, 26.10.2005 19:23:
---
Remotion, 26.10.2005 17:55:
pääseekö premiin kaveri tänään, mitä veikkaatte, se siit täyttää huomisen puolella 18 mutta päästäiskö jo 10 aikaan inee.. vai rupeeko nihkeilee iästä.

---


toivottavasti ette pääse ja valitsette sen jälkeen paikan vähän fiksummin. Joo kyllä luulen et pääsee!!



mitäs tuolla tahdoit sanoa? hmm... :S
Twist

Posts: 925

#117 • • Twist Team Kemuttajat

-K-, 26.10.2005 20:09:
---
Remotion, 26.10.2005 19:51:
---
-K-, 26.10.2005 19:23:
---
Remotion, 26.10.2005 17:55:
pääseekö premiin kaveri tänään, mitä veikkaatte, se siit täyttää huomisen puolella 18 mutta päästäiskö jo 10 aikaan inee.. vai rupeeko nihkeilee iästä.

---


toivottavasti ette pääse ja valitsette sen jälkeen paikan vähän fiksummin. Joo kyllä luulen et pääsee!!

---


mitäs tuolla tahdoit sanoa? hmm... :S

---


en mitään :) en vaan pidä premistä ja sen henkilökunnasta yhtään, eikä se muutenkaa mikää hyvä paikka oo (mun mielipide vaan) tässä topicissa onki varmaan mun joku vanha viesti mikä valasee asiaa



Mut onneks Premii ei ole enään.. *tirsk*
Lauri

Posts: 1,051

#118 • • Lauri Devoted

Ana-5000, 26.10.2005 19:30:
---
Ei se kato oo siitä kiinni, vaan siitä et laki velvottaa ravintolan huolehtimaan, ettei anniskelualueella oleskele alaikäisiä. Ravintola tilaa tän huolehtimispalvelun yleensä järjestyksenvalvojalta.



Mikäs laki muuten velvoittaa ravintolan huolehtimaan, ettei anniskelualueella oleskele alaikäisiä?
z

Posts: 1,146

#119 • • Edited z

Ana-5000,
Ei se kato oo siitä kiinni, vaan siitä et laki velvottaa ravintolan huolehtimaan, ettei anniskelualueella oleskele alaikäisiä. Ravintola tilaa tän huolehtimispalvelun yleensä järjestyksenvalvojalta.



Ei nyt ihan noin.. Alaikäisille ei saa anniskella ja käytännössä henkilökunnan kannattaa valvoa, ettei kukaan alaikäisille voimajuomia heidän vastuullaan olevalla alueella välitä.

Mutta kyllä anniskelualeille (mihin lukeutuvat myös esim. ruokaravintolat, hotellihuoneet jne) saa alaikäisiä päästää.

edit: itseasiassa alaikäinen 16v täyttänyt saa myös anniskella alkoholia, jos on saanut siihen riittävän koulutuksen esim alan oppilaitoksesta.
remotion

Posts: 5,283

#120 • • remotion nostatus guru

Twist, 26.10.2005 20:12:

Mut onneks Premii ei ole enään.. *tirsk*



Ehheh, niinpä, en usko että se mesta paranee ikinä millään nimen vaihdoksella tai muulla, se on vaan yksin kertaisesti niin likanen ja ahdistava loukko että porukka karttaa. "Vesibisset" ei auta todellakaan asiaa.