Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 609,376 views

aereth

Posts: 7

#643 • • aereth
arg. Olin polttamatta vuos ja neljä kuukautta kunnes sitten ratkesin ollessani lomalla intistä vuos sitten. Pitäis kai taas yrittää lopettaa, mutta kun se on niin hyvää x). FFS (;
Avatar
#644 • • astaroth Guest

Ronie, 23.10.2006 10:59:
Jo 8 viikkoa polttamatta *hihu*


sama täällä nyt o/

kertaakaan ei ole käynyt rööki edes huulilla. liikunta maistuu ja ruokapuolikin on muuttunut terveellisempään suuntaan. tuntuu hyvälle *hymy*
anthocyan

Posts: 1,511

#645 • • Edited anthocyan Kohti valoa...
Mulla alkoi baaripolttamisella joskus 18- vuotiaana. Poltin siis tosi harvoin, joku kerran pari kuussa. Sit ku olin 20, ni polttaminen alkoi runsastua bileiden myötä. Jossain vaiheessa huomasin, että alkoi lipsua polttamiseen melkein päivittäin "kun vaan teki mieli". Sitten päätin lopettaa kokonaan ja bileissä käyminenkin vähentyi. Kesti aikansa, mutta nyt olen ollut kokonaan polttamatta melkein puolitoista vuotta. *iloinen* Olen paljon tasapainoisempi ihminen nyt. *hihu*

edit. Olen siis aina inhonnut tupakkaa ja ollut tupakanvastainen, urheilullinen ihminen. Shit happens. *igor*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Dacey

Posts: 671

#646 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
tupakointi vähentyny yli puolella tällä viikolla harjottelussa. Eka päivä oli ihan tuskaa.. ekat kolme tuntia ilman tupakkaa. Nyt sekin menee jo ihan kepeesti eikä tee kipeetä olla pidempääkään polttamatta. Ja tosiaan vielä hetki sitten kuljin aina pölli huulessa *poks*

työharjottelu motivoi siis lopettamiseenki ku ei viittis niitten kersojen seasta juosta tupakalle.. varsinki ku haluaa tuosta yhteisöstä töitä tulevaisuudessa *hih*

tuosta puolesta o hyvä lopettaa *joo* eikä se mukuloitten kanssa pihalla telmiminenkään niin kamalaa ole vaikkei tupakkaa saakaan poltettua.

Ja mitä tohon ruokavalioon, ni se o onneks muuttunu jo jokin aika sitte. Paprika o hyvää *slurps* ei tartte ainakaa pelätä et rupeis karkkia syömään nikotiinihimojen puitteissa
Anselmi

Posts: 2,578

#647 • • Edited Anselmi And sell me
Tuli 7 tai kahdeksan viikkoa ilman sunnuntaina täyteen, enää ei oikein pysy laskuissa, eikä sillä edes niin väliä*hymy*

--
sen pituinen se

ninni

Posts: 489

#650 • • ninni sydän
päivä ilman tupakkaa *hikoil**ding* mut kyll hyvä olo

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

DJ Tomppa

Posts: 768

#651 • • DJ Tomppa
Viidettä päivää menossa, eikä tunnu edes kovin pahalta. Purkkaa menee muutama päivässä mut oon niin huono syömään purkkaa muutenkin ettei se oikein tunnu hyvältä. Kyllä tämä tästä...
typ0

Posts: 1,892

#652 • • typ0 syntax error
iha jees kohta jotain 4 vuotta edellisestä pakollisesta pöllistä =)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

sapeli

Posts: 11,768

#653 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 27.10.2006 10:51:
Eilen tuli viis kuukautta ilman :) Kuukauden päästä mä lakkaan laskemasta *nauru*



Nyt jo? *whaat* Vastahan sä lopetit... Vähänkö aika menee nopeesti *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

eonik

Posts: 182

#655 • • eonik graafinen suutelija
lopettakaa se tosiaan. kivaa kun saa baarissa ison vesikellon käteen ja sen aiheuttaja ei edes huomannut. perkele.

--
Unts, unts, unts...

mia-ow

Posts: 387

#656 • • mia-ow Mörrimöykky
6 viikkoa polttamatta. *iloinen* Ja yllättävän helppoa se on ollut.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#657 • • Aziz Combat Fighter
Noni, uus yritys. Sais ny saatana luvan onnistua, joka kerrasta oppinu jotain.
Mar6

Posts: 2,178

#658 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Pari päivää ilman röökiä.. Koko syksy sellasta keuhkoputkentulehduksen tyyppistä ja kokoajan kipeä joten varmaan ainakin toi parantas vastustuskykyä vähäsen :)
Ei tää nyt niin vaikeeta ole ollut, paikoitellen ohimenevää ja lievää vitutusta ja masennusta mutta pahimpiin niksoihin syö sitten purkkaa, samalla tulee sitten todella hyvä ja energisempi olo ja nukkuu paremmin sekä happea saa tuhat kertaa paremmin ja kaikki safkakin maistuu voimakkaammin. Haiseekin jo aika pahalle koko rööki ja mulla on parempaakin käyttöä noin 120 eurolle kuukaudessa kun vetää se keuhkoihin ja pilata terveyteni. *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

r0n

Posts: 2,258

#659 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Mar6, 15.11.2006 20:58:
Pari päivää ilman röökiä.. Koko syksy sellasta keuhkoputkentulehduksen tyyppistä ja kokoajan kipeä joten varmaan ainakin toi parantas vastustuskykyä vähäsen :)
Ei tää nyt niin vaikeeta ole ollut, paikoitellen ohimenevää ja lievää vitutusta ja masennusta mutta pahimpiin niksoihin syö sitten purkkaa, samalla tulee sitten todella hyvä ja energisempi olo ja nukkuu paremmin sekä happea saa tuhat kertaa paremmin ja kaikki safkakin maistuu voimakkaammin. Haiseekin jo aika pahalle koko rööki ja mulla on parempaakin käyttöä noin 120 eurolle kuukaudessa kun vetää se keuhkoihin ja pilata terveyteni. *hymy*



Oikein, oikein *piis* täällä vajaat 3kk ilman spadduu ja voit kuvitella fiiliksen *sydän* Tsemppiä!

--
6er reihe

Mar6

Posts: 2,178

#660 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Ronie, 15.11.2006 21:30:
---
Mar6, 15.11.2006 20:58:
Pari päivää ilman röökiä.. Koko syksy sellasta keuhkoputkentulehduksen tyyppistä ja kokoajan kipeä joten varmaan ainakin toi parantas vastustuskykyä vähäsen :)
Ei tää nyt niin vaikeeta ole ollut, paikoitellen ohimenevää ja lievää vitutusta ja masennusta mutta pahimpiin niksoihin syö sitten purkkaa, samalla tulee sitten todella hyvä ja energisempi olo ja nukkuu paremmin sekä happea saa tuhat kertaa paremmin ja kaikki safkakin maistuu voimakkaammin. Haiseekin jo aika pahalle koko rööki ja mulla on parempaakin käyttöä noin 120 eurolle kuukaudessa kun vetää se keuhkoihin ja pilata terveyteni. *hymy*

---


Oikein, oikein *piis* täällä vajaat 3kk ilman spadduu ja voit kuvitella fiiliksen *sydän* Tsemppiä!


Kiitos!!
Äijällä on kyl pysyny hyvin toi :) Saa nähä miten hyvin bileissä sit selvii, siellä toi sosiaalinen ja psykologinen riippuvuus korostuu :D

--
-Where there is house there is a home-