Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 608,684 views

vergio

Posts: 218

#621 • • vergio barbaari

astaroth, 1.10.2006 20:33:
---
vergio, 1.10.2006 20:30:
On se ihana tunne ku vituttaa tai muuten vaan hermostuttaa niin voi mennä hetkeks "tuulettuu" parvekkeelle... ah :)

---

mä en taas nähny tuossa mitään hohtoa, kun yleensä vitutus ja hermostuneisuus johtui nimenomaan siitä, että tekee mieli röökiä

On tossakin pointtinsa!

--
Anna mun bailaa...

Howdy

Posts: 7,955

#622 • • Howdy Oldie
2 vuotta polttamatta *hymy* ei enää koskaan kiitos (21 vuotta tuli poltettua)

--
Käpy vailla vertaa

oooo

Posts: 1,249

#623 • • oooo

astaroth, 28.9.2006 20:38:

pysy vain lujana, se helpottaa hiljalleen! :)

itselläni tuli tänään täyteen tasan neljä viikkoa ilman röökiä. en ole edes dokatessa maistanut, ja lopettamisesta lähtien on kuitenkin tullut dokattua vähintään yhtenä päivänä per viikonloppu. yleensä illan aikana iskee sen kerran aika paha tuska saada röökiä, mutta sen hetken kun jaksaa hammasta purra, niin se unohtuu suht nopeasti.
myös arkipäivisin tulevat himot ja ahdistukset ovat alkaneet jäädä vähiin ja tänään tuli pariin otteeseen duunissa havahduttua, että enhän itseasiassa ole uhrannut juuri yhtään ajatusta röökille. sen hetken ajan, kun se tulee mieleen, niin vähän aikaa himottaa, mutta se unohtuu myös hyvin nopsaan

pelko kilojen tulemisesta on myös panostanut parantamaan ruokavaliota ja vähälle jäänyttä liikuntaa, joten en kyllä ainakaan tähän hätään keksi mitään "fiksua" syytä mennä röökille

tsemppiä! :)



Perskule.. eilen sitten tuli poltettua humalassa *hmph* Noh nyt lakko jatkuu jälleen..
Wanna B

Posts: 259

#624 • • Edited Wanna B Rattopoika
Olin noin vuoden polttamatta kokonaan, mut sitte tuli hairahdettua päissää, tämä tapahtui mun kesälomalla... Nyt oon ollu polttamatta ihan hyvin, mut päissään sitä tupakkaa menee jonkin verran... En ees halua enää tehdä totaalista lopetuspäätöstä, ku välillä vaan on niin mukava se yks rööki poltella. Mut sen toteen minäkin et ilman tupakkaa kaikki on paljon helpompaa, henki kulkee paljo paremmin ja ruoka maistuu ihan erilaiselta (paremmalta) ja jaksaa ihan erilailla.

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Anselmi

Posts: 2,578

#625 • • Anselmi And sell me
Kuukausi ilman röökiä tuli eilen täyteen*hihu* Ja tähän mennessä on ollut vähintäänkin kannattava päätös. Yksi odottamaton positiivinen yllätys lopettamisessa on ollut se että kädet on lämpimät*nauru* Mulla on aina ollut tosi kylmät kädet (ilmeisestikkin johtuen tupakoinnista) , mutta nyt hehkuvat suorastaan lämpöä ja se tuntuu kivalta*hymy*

--
sen pituinen se

gerry

Posts: 979

#626 • • Edited gerry
Tupakoitsijat eivät puhu lopettamisesta vaan tauon pitäimisestä;)


nimim. Eräs kaveri polttamatta 6 kk=ratkes
toinen kaveri polttamatta 3 kk=ratkes
Entinen muijakaveri polttamatta 8 kk=ratkes


Kaikille yhteistä on se et kaikki valittavat miten paha tapa se on eikä kannata aloittaa, mutta mitäs teet ku ovat liian heikkoja;) Surullista et suurin osa kuitenkin nuoria ihmisiä ei mitään 40vee tervakeuhkoja.

--
by B.C.S

Danskuh

Posts: 675

#627 • • Danskuh pikku-Dee
Lopetan uudenvuoden jälkeen..ehkä jo aikasemmin..iha turhaa ja tyhmää ku on ees alottanu..
Mushi Mushi

Posts: 203

#628 • • Mushi Mushi Pipipää...
Eilen alkoi lakko. Sallin itselleni kolme tupakkaa päivässä( aamu, ruoka ja ilta ). Menee aina siihen asti ihan hyvin kunnes näkee jonkun tupakka huulessa pyörimässä. On se ihme kun on saattanut mennä jo pidempi hetki ettei edes ajattele tupakkaa, mut ai ai kun joku polttaa vieres. heti alkaa sydän tykyttää ym. Kyllä mulla tää riippuvuus on enmmänkin tapaa kuin mitään muuta!
Twist

Posts: 925

#629 • • Twist Team Kemuttajat

Mushi Mushi, 4.10.2006 02:52:
Eilen alkoi lakko. Sallin itselleni kolme tupakkaa päivässä( aamu, ruoka ja ilta ). Menee aina siihen asti ihan hyvin kunnes näkee jonkun tupakka huulessa pyörimässä. On se ihme kun on saattanut mennä jo pidempi hetki ettei edes ajattele tupakkaa, mut ai ai kun joku polttaa vieres. heti alkaa sydän tykyttää ym. Kyllä mulla tää riippuvuus on enmmänkin tapaa kuin mitään muuta!



Mikä on lakko missä saa polttaa 3-tupakkaa päivässä *ding*
UnityF

Posts: 15,721

#630 • • UnityF joo just se
enää 1-2 röökii iltaisin *tanssittel*
Avatar
#631 • • Säty Guest
*nauru* 2vkoa sit lopetin tupakoimisen! *hymy* Ei enään tupakkaa!
Pätkis

Posts: 1,038

#632 • • Pätkis Pikkis

Twist, 4.10.2006 07:18:

Mikä on lakko missä saa polttaa 3-tupakkaa päivässä *ding*


Hidastempoinen vieroitus jonka tavoite on johtaa täyslakkoon? Itsellä toimi loistavasti, loppujen lopuksi unohdin polttaa aamulla, sitten illalla ja nykyisin en juurikaan polta. Siis en väitä ettenkö baarissa toisinaan polttaisi, mutta ei se sitten jatku seuraavana päivänä :) Joku päivä unohdan viel baarissakin ostaa sen askin..

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Mushi Mushi

Posts: 203

#633 • • Mushi Mushi Pipipää...
Mikä on lakko missä saa polttaa 3-tupakkaa päivässä *ding*


Pehmeempi lasku*nauru*
Laura

Posts: 365

#634 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Mahtavaa Anssi*aplodit*munki pitäs päästä tost känni polttamisesta kokonaan ku sit ku sitä polttaa ni menee kyl"muutama" aski illas...eli hyvinki itsetuhoista.....Pidän sulle peukkuja et pysyt päätöksessäs!!!*hali*
Mushi Mushi

Posts: 203

#635 • • Mushi Mushi Pipipää...
Lakko jatkuu jo kahdeksatta päivää *jiihaa*
anton fine

Posts: 1,359

#636 • • anton fine myspace.com/finethedj
Jos joku tosissaan haluaa päästää irti tupakasta, niin tämmöinen kirja olisi suotavaa hakea kaupasta: Allen Carr - "Stumppaa Tähän!". Luultavasti maailman paras kirja ikinä.

(en tiie onko tätä jo mainitsettu)
Sunflower

Posts: 363

#637 • • Sunflower
Mä otin taas uuden tekniikan käyttöön... Päätin lauantaina, että sunnuntaiaamusta viikon eteenpäin olen polttamatta, vaikka maailma romahtais. Ens sunnuntaina katotaan taas uudestaan.

Nyt kolmas päivä menossa ja kieltämättä tuo viikko psyykkaa aika hyvin yli näistä inhottavimmista päivistä.
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#638 • • Yrjösen Pirre R A K S A
Oon "vaan" baari(=dokaus)polttaja, mutta mummon sanat viime lauantaiaamuna kolahti kyllä niin nilkkaan (tai kurkkuun): "Niin ei se Riki Sorsakaan enää sitten laula kun sillä on nyt kurkkusyöpä."
Sitten, kuten kunnon itseään huijaajan kuuluu, päätettiin kämppiksen kanssa että nyt aukaistu aski on viimeinen ja sitten loppuu. No, poltin sen hyvin äkkiä tyhjäksi lauantaina baarissa ja nyt se on sitten loppu.

Kyllä mummo tietää!

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

Elsil

Posts: 63

#639 • • Elsil
tupakka taukoa pitämässä viime lauantaista eli jo reilu yhdeksän päivää, eikä tee mieli yhtään. Paitsi teki mieli ja poltinkin noin viis röökiä heti kun olin juonut ilta kaljan lauantai-iltana.

Harmittaa pikkasen, mutta selvä tupakan vähentäminenkin on jo todella iso askel!
Enkä lauantai jälkeen ole polttanut enää yhtäkään.


Mushi Mushi :lle
olen lukenut monesti että kaiken vaarallisimmat tupkat ovat juuri päivän ensimmäinen ja päivän viimeinen tupakka. Ja mitä nopeammin aamulla heräämisen jälkeen tai illalla ennen nukkumaanmenoa tupakan poltat, sitä pahempi haitta elimistölle.
Jokainen päättää itse mitä ja milloin polttaa tai jätä polttamatta *hymy*

--
*pupu*

r0n

Posts: 2,258

#640 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Jo 8 viikkoa polttamatta *hihu*

--
6er reihe