Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 609,785 views

r0n

Posts: 2,258

#661 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Mar6, 15.11.2006 21:35:

Kiitos!!
Äijällä on kyl pysyny hyvin toi :) Saa nähä miten hyvin bileissä sit selvii, siellä toi sosiaalinen ja psykologinen riippuvuus korostuu :D



Tuut huomaamaan miten helppoa se on. Ei sitä edes ajattele ja yht'äkkiä ootkin ollut ilman röökiä nekin bileet.

--
6er reihe

Avatar
#662 • • astaroth Guest

Ronie, 15.11.2006 21:41:
Tuut huomaamaan miten helppoa se on. Ei sitä edes ajattele ja yht'äkkiä ootkin ollut ilman röökiä nekin bileet.


jeps. itselläänkin paukkuu kohta kolme kuukautta mittarissa. tänä aikana on periaatteessa juhlaillan aikana keskimäärin kerran iskenyt fiilis tarvita röökiä, mutta 5-10 minuuttia myöhemmin se unohtuu ja seuraavana päivänä on taas havahtunut siihen, että tulipas oltua muuten ilman

viime viikonloppuna tuli vedettyä radalla molemmat päivät, eikä itse asiassa tullut ajatustakaan uhrattua röökille. ehkä välillä tulee pientä hermostuneisuutta, kun röökittä oleminen korostuu rankasti tupakoivassa seurassa tai kaverit muistavat minun lopettaneen ja alkavat puhaltaa savuja naamalle :D
DJ Tomppa

Posts: 768

#664 • • DJ Tomppa
Njooh, huomasin just että ens sunnuntaina tulee 4 viikkoa täyteen lopettamisesta. Purkkaa söin tosiaan reilu viikon mut se ei ollu mun juttu. Kahdet kännit tullu otettua jo eikä oo retkahdusta tapahtunu vieläkään. Ehkä tää jopa onnistuu.

Ei o enää varmaan viikkoon edes tullu sellasta "lähdenpä röökille"-refleksiä vaikkapa kahvin/ruuan jälkeen, mikä on mun mielestä outoa. Tuli kuitenkin poltettua ainakin 10 vuotta. Mut hyvä niin tietysti!
sapeli

Posts: 11,768

#665 • • sapeli jokukukamikä?

Mar6, 15.11.2006 20:58:
Haiseekin jo aika pahalle koko rööki ja mulla on parempaakin käyttöä noin 120 eurolle kuukaudessa kun vetää se keuhkoihin ja pilata terveyteni. *hymy*



Ai hitto - pitäisköhän munki alottaa tupakointi et voisin sit lopettaa sen ja saada 120 euroa käyttöön kuukaudessa? *nauru* Sille OIS käyttöä *hih*

Saas nähdä miten toi sun lakko kestää, oot sä sen verran neuroottinen tapaus *vink* Mut toisaalta sulla on myös ehkä vahvin tahdonvoima mitä kellään tiedän, joten sä jos joku tosta selviät jos vaan haluat *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

Posts: 1,447

#666 • • Edited Jusna666 Diablo
Koht kolme viikkoo ilman.

Edit. Paitsi jotkuu yhet tai kahet ihan ujot jämät tuli kännis vedeltyy yks viikonloppu.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Mar6

Posts: 2,178

#667 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

sapeli, 16.11.2006 18:18:
---
Mar6, 15.11.2006 20:58:
Haiseekin jo aika pahalle koko rööki ja mulla on parempaakin käyttöä noin 120 eurolle kuukaudessa kun vetää se keuhkoihin ja pilata terveyteni. *hymy*

---


Ai hitto - pitäisköhän munki alottaa tupakointi et voisin sit lopettaa sen ja saada 120 euroa käyttöön kuukaudessa? *nauru* Sille OIS käyttöä *hih*

Saas nähdä miten toi sun lakko kestää, oot sä sen verran neuroottinen tapaus *vink* Mut toisaalta sulla on myös ehkä vahvin tahdonvoima mitä kellään tiedän, joten sä jos joku tosta selviät jos vaan haluat *hihu*



Neuroottinen, mistäköhän kohtaa? Mut tottahan se tietty on et omia hermojaan tolla on rauhotellu, ja ne on kiristyny itse röökinpoltosta :D *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

lapinporo

Posts: 243

#668 • • lapinporo Loopland
Noh nyt on oltu muutama päivä ilman tupakkia, mutta kuinka sitten tämän "lakon" käypii ko lähen takasin tornioon käsin, kun sielä nyt alkaa vain niin yllättävän paljon sitä tupakkia haluttamaan :(
Eternity

Posts: 158

#669 • • Edited Eternity
Itse lopetin tupakoinnin vähän yli viikko sitten.Kaikki menny muuten hyvin,ei tee pahemmin mieli mutta voi luoja nää mielialan vaihtelut.Koko ajan tosi pahalla tuulella ja vituttaa.Toivottavasti menee nopeesti ohi. *igor* *poks* Itse ostin nikotiini laastareita ja on kieltämättä auttanu ihan hyvin ja on kätevä.
MiSSy*

Posts: 108

#670 • • MiSSy*
minäki oon ollu tupakatta tiistaista, toistaiseksi menee hyvin... alkoholi tosiaan vois sotkea tämän kuvion äkkiä *uuh*
Tupakan sijaan olen mieltynyt imeskelytabletteihin ja microtabseihin *hihu* kassatyössä kun ei saa purkkaa jauhaa ja en kyllä ole nikotiinipurkista oikein välittänytkään koska noh, en vissiin osaa pureskella oikein koska alkaa närästää *nauru*
T3k

Posts: 1,221

#671 • • T3k semmonen
Koht pia viikko ilman.
Hyvältä näyttää ja tuntuu *joo*

helpottaa jo tosissaa, vaikka nytkin pitäs alkaa väsää 200 sanan ruotsinainetta ja tosissaa tekee mieli sen takia sitä röökii *igor*
Grizzley

Posts: 2,893

#672 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Oho, en ees muistanu enää juhlia - 15. päivä 9v *iloinen*

--
Signature summarily executed for treason

DJ Rx

Posts: 2,527

#673 • • DJ Rx FINRG Recordings
tulikohan mulla nyt pari viikkoa taas täyteen? noh, toivotaan että kestää :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#674 • • pipa Guest
Ei onnistu ikinä!!!! Vaikka kuinka yritän ni ei onnistu... Lipsahtaa aina ku juo vähänki alkomahoolia, eli joka päivä, TOU! *toktok*
zaler

Posts: 1,545

#675 • • zaler e h k i s

pipa, 22.11.2006 00:19:
Ei onnistu ikinä!!!! Vaikka kuinka yritän ni ei onnistu... Lipsahtaa aina ku juo vähänki alkomahoolia, eli joka päivä, TOU! *toktok*


sama juttu.. ei mitään saumaa olla polttamatta varsinkaan jos tulee juotua..

--
let´s eat to the beat!

MiSSy*

Posts: 108

#676 • • Edited MiSSy*
Kyllä munki teki eilen mieli ostaa maxiaski tupakkaa ja polttaa niin paljon et helpottaa v*tutus...
meni meinaan eilen töissä hermot hemmetin pahasti *grr**grr**grr**grr* Että kyllä teki mieli vetää ihan muutama tupakka siinä vaiheessa.
Tanjiz

Posts: 370

#677 • • Edited Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Mä oon nuoresta iästäni huolimatta polttanu jo yhdeksän vuotta vakituisesti.. Keuhkot varmaan potkasee koht tyhjää.. Joskus vitun idioottina pentuna aloitin ja nyt ku haluis lopettaa, niin ei se noin vaan onnistukaan..*eiei*

Kaks lakkoo on ollu; joskus 18 vuotiaana olin viisi päivää polttamatta, ja nyt viime kesänä aioin OIKEASTI lopettaa -->ostin laastareita ja imeskelytabuja.. Ne auttaa oikeasti!! Mutta mulla on nyt sellanen joku vika päässä, että en halua niitä käyttää, kun rööki on vaan niin mun juttu..*justjoo* Olin polttamatta jopa ruhtinaalliset neljä päivää.. hoh hoh..

Vituttaa suunnattomasti kun ikinä aloitinkaan. Mut sallittakoon yks pahe ihmiselle, kuitenkin.. *vittun huono puolustus*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

MiSSy*

Posts: 108

#678 • • MiSSy*
2 viikkoa takana :)
Lerna

Posts: 320

#679 • • Lerna
tunti takana :D
Jusna666

Posts: 1,447

#680 • • Jusna666 Diablo
Yli kuukaus on takana ja alkaa pikkuhiljaa olee sillee ettei ajattele röökii koko ajan.
Muutaman kerran on baarissa hiipiny himot puseroon mut aika iisii ollu ku ei oo dokannu sillee hirveesti.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille