Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 610,591 views

mia-ow

Posts: 387

#681 • • mia-ow Mörrimöykky
Kolmisen kuukautta ollut nyt polttamatta. Tai ainakin melkein. Kännissä tulee ikävä kyllä vielä sauhuteltua vähäsen. *hmph*
Metsäpiru

Posts: 418

#682 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Noniin, nyt sitten lopetin tupakan ja viimeistä kertaa. Tiedän sen varmaksi sanoa, vaikka olenkin ollut vasta 2 päivää ilman. Lääkärin käsky. Ja tosiaan ihan omien aivojenkin. Keuhkoahtauma sitten syntynyt tällaiselle 21 vuotiaalle naiselle. Luulin että tupakan oireista kärsitään vasta vanhoina. Olin väärässä. Uuh, keuhkot here i come. Ja onhan tässä jo pidempääkin vituttanu heikko kunto, hengästyminen ja se, että on aina kipeänä ja aina kröhisee ja pöhisee. Hyi hyi. Ainakin olen lyhyellä varoitusajalla saanut psyykattua itseni tupakkaa vastaan. Vaikka niin kovin tekisikin vielä mieli polttaa viimeinen tupakka *justjoo* *sars*
martina

Posts: 1,875

#683 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
laastareita tuli haeuttua (taas) eilen. toivottavasti en sorru polttamaan enää koskaan.
r0n

Posts: 2,258

#684 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

martina, 20.12.2006 16:00:
laastareita tuli haeuttua (taas) eilen. toivottavasti en sorru polttamaan enää koskaan.



Lycka till *hymy*

Itse more or less 4kk ollu helvetin hyvin ilman spaddua. Pari kertaa viikonloppuisin lipsunut vain huomatakseni kuinka paskaa se on. Niin mageeta ollu huomata kuinka paljon paremmin niin monta asiaa nykyään o; I ain't never going back.

--
6er reihe

Anselmi

Posts: 2,578

#685 • • Anselmi And sell me

Ronie, 20.12.2006 23:15:
Itse more or less 4kk ollu helvetin hyvin ilman spaddua.


Lopetin pari viikkoa sun jälkeen joten jossain kolmen ja puolen hujakoilla taidan olla.

Niin mageeta ollu huomata kuinka paljon paremmin niin monta asiaa nykyään o; I ain't never going back.


Samoin. En kyl vaihtais tätä oloa enää takaisin siihen vanhaan. Yksinkertaisesti vaan tuntuu niin hyvältä. Suosittelen.

--
sen pituinen se

nomic

Posts: 4,120

#686 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
ei pysty.
vinsku

Posts: 749

#688 • • vinsku huba huba
1v5kk ilman tupakkaa. Tammikuun 28. olis 1,5v kasassa. Huh.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

SmILE

Posts: 376

#689 • • SmILE Esanssi mössöö
täs ny neljä päivää ilman tupakkaa!! Ei muuta kun se tapa on ollu pahin ylitettävä. Tälläkin hetkel oon koton ja on sika tylsää, ni tekis mieli käydä partsilla! Onneks ei oo tupakkaa kotona. En kyl menis vaiks oliski!!

Koko ajan koittaa keksiä jotain tekemistä ettei aattele tupruttelua!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

SmILE

Posts: 376

#690 • • SmILE Esanssi mössöö

DJ Tomppa, 16.11.2006 18:15:


Ei o enää varmaan viikkoon edes tullu sellasta "lähdenpä röökille"-refleksiä vaikkapa kahvin/ruuan jälkeen, mikä on mun mielestä outoa. Tuli kuitenkin poltettua ainakin 10 vuotta. Mut hyvä niin tietysti!



Juuh toi kahvi/ruokarööki on kyl sellanen pahin tapa. Töissä jotenki on hassu mennä ruokailun jälkeen suoraan töihin eikä "ulko"ilman kautta.

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Jusna666

Posts: 1,447

#691 • • Jusna666 Diablo
ei pysty polttaa, liian hapokasta..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

martina

Posts: 1,875

#692 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
viikko takana. :) helpottaa niin paljon jo, että kolme päivää ollut ilman laastareitakin. huomisesta tulee koettelemus, kun lähdetään kaljottelemaan...
enrg

Posts: 2,040

#693 • • enrg

martina, 26.12.2006 13:41:
viikko takana. :) helpottaa niin paljon jo, että kolme päivää ollut ilman laastareitakin. huomisesta tulee koettelemus, kun lähdetään kaljottelemaan...



Tsemppiä Mara*hymy*
Avatar
#694 • • astaroth Guest

martina, 26.12.2006 13:41:
viikko takana. :) helpottaa niin paljon jo, että kolme päivää ollut ilman laastareitakin. huomisesta tulee koettelemus, kun lähdetään kaljottelemaan...


jaksamista. :) ensimmäinen kerta kylillä on nihkeää, mutta se kun jaksaa, niin sittenpä tietää pystyvänsä olemaan ilman. seuraava kerta ei enää tunnu läheskään niin pahalta, kun tietää sen kännisen, tupakattoman fiiliksen

itselläni tuli aina illan aikana se tilanne vastaan, että piti päättää, sortuako vai ei. mutta kun sen 10 minuuttia jaksoi hammasta purra, niin sen olon vain unohti :) itselläni tulee ensi perjantaina 4kk täyteen savuttomana, voisi vaikka kilistää silloin pikkasen :P
Everes

Posts: 184

#695 • • Everes
Kohta oon ollu 48h tupakoimatta - ei oo tehny mieli kun tuli kiva flunssa aatoksi. Huomenna viel vapaapäivä ja sitten 3 duunipäivää. Työskentely helpottaa myös, jotain tekemistä levottomille käsille.

--
living in irresponsible selibacy

Metsäpiru

Posts: 418

#696 • • Metsäpiru metsäpiruilee
8 vuorokautta ilman tupakkaa *jiihaa* Purkkaakaan en tarvi enää paitsi sitten kun iskee übervitutus tai ellen lähde johonkin kuppilaan. Himo iskee kyllä välillä, mutta menee nopeasti ohi. Vielä tosin olen niin heikossa kunnossa etten voi mennä mihinkään baareihin, niin helpottaa tuota himoa. Armoton **tutus on kyllä melko usein, koskakohan se lähtee pois *igor*
xl8r

Posts: 2,227

#697 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Kesästä asti polttamatta selvinpäin. Oon aikalailla yllättyny itteeni, että oon saanu pidettyä polttamisen ainoostaan alkoholin kaverina/keikkatarpeena. Selvinpäin ei tee enää ees mieli tupakkaa, pystyy jopa käymään työkavereitten kanssa tauoilla ulkonakin happihypyllä.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

MiSSy*

Posts: 108

#698 • • MiSSy*
Nyt olis jo 1,5 kk takana *jiihaa* helpottuu kokoajan enemmän *hihu*
MiSSy*

Posts: 108

#699 • • MiSSy*
Nyt olis jo 1,5 kk takana *jiihaa* helpottuu kokoajan enemmän *hihu*
Eternity

Posts: 158

#700 • • Eternity
kohta 2kk polttamatta.harvoin enää tekee mieli ja laastarin voimalla ollu ilman.Kyllä huomaa ettei hengästy enää samalla tavalla ja haju / makuaisti palannu.Nyt välillä maistuu ruoat liian suolaiselta kun ennen lisäs suolaa.*ding*