Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 609,772 views

Anime

Posts: 1,939

#601 • • Anime Retrostööpeli
Fashionicist asti ollu polttamati (tehtiin mutsin kans lupaus et kemujen jälkeen jöökaaminen jää). Nyt alkaa jo pikkasen hellittää.

..ollu kyl aikamoista kiristelyy *poks*

--
-K

Anselmi

Posts: 2,578

#602 • • Anselmi And sell me

Anime, 21.9.2006 13:25:
Fashionicist asti ollu polttamati (tehtiin mutsin kans lupaus et kemujen jälkeen jöökaaminen jää). Nyt alkaa jo pikkasen hellittää.

..ollu kyl aikamoista kiristelyy *poks*


Kyllä se hellittää*joo* itellä tuli kaks ja puol viikkoa just täyteen. Enkä usko että paluuta menneeseen enää on. Jotenkin vaan ei enää röökaaminen kiehdo samalla tavalla kuin ennen.

--
sen pituinen se

Anime

Posts: 1,939

#603 • • Anime Retrostööpeli

Anselmi, 21.9.2006 13:36:
---
Anime, 21.9.2006 13:25:
Fashionicist asti ollu polttamati (tehtiin mutsin kans lupaus et kemujen jälkeen jöökaaminen jää). Nyt alkaa jo pikkasen hellittää.

..ollu kyl aikamoista kiristelyy *poks*

---

Kyllä se hellittää*joo* itellä tuli kaks ja puol viikkoa just täyteen. Enkä usko että paluuta menneeseen enää on. Jotenkin vaan ei enää röökaaminen kiehdo samalla tavalla kuin ennen.


Mä oon pitäny taukoo röökistä monta kertaa, en oo sillee oikeestaan lopettanu ikinä.. Aina kesän tullen rupee tekee ihan hirveesti mieli ja talvet sit menee keuhkoja puhdistellessa. Jos nyt vaikka tällä kertaa sais lopetettuu kokonaan... *justjoo*

--
-K

T-Justice

Posts: 892

#604 • • T-Justice

Anselmi, 21.9.2006 13:36:
---
Anime, 21.9.2006 13:25:
Fashionicist asti ollu polttamati (tehtiin mutsin kans lupaus et kemujen jälkeen jöökaaminen jää). Nyt alkaa jo pikkasen hellittää.

..ollu kyl aikamoista kiristelyy *poks*

---

Kyllä se hellittää*joo* itellä tuli kaks ja puol viikkoa just täyteen. Enkä usko että paluuta menneeseen enää on. Jotenkin vaan ei enää röökaaminen kiehdo samalla tavalla kuin ennen.




joo on tupakoinnin lopettaminen tosi helppoo!

Poltin yhdeksän vuotta, lopetin ja olin kolme vuotta koskematta röökiin, ei savun savua! Sit kusee muutama homma kunnolla ja kas kas jälleen "viihteellä" ollessani ajattelin et vitut ja rööki huuleen, onneks sentään en ole selvinpäin poltellu arkisin, mut tarkkana saa olla ettei siihen lipsahda!
sanotaan nyt näin et en paljoo rintaani röyhistelis kuinka helppoo olla ilman parin viikon tai vuodenkaan jälkeen... Kavala myrkky ku on kyseessä.

En tunne oloani täysin epäonnistuneeksi, mut vituttaa kuitenkin!

Tässä mun avautuminen, Tsemppiä vaan kaikille lopettaneille...
Anselmi

Posts: 2,578

#605 • • Anselmi And sell me

T-Justice, 21.9.2006 13:56:
sanotaan nyt näin et en paljoo rintaani röyhistelis kuinka helppoo olla ilman parin viikon tai vuodenkaan jälkeen...


Joo ei röyhistellä ollut tarkoitus, itse olen lopettanut lukuisia kertoja, mutta tämä kerta on tähän mennessä ollut täysin erillainen koska ei ole pahemmin rööki tällä kertaa mielessä pyörinyt.
Aika vähän asiaa on edes tullut ajateltua päivittäisessä elämässä.

--
sen pituinen se

T-Justice

Posts: 892

#606 • • T-Justice

Anselmi, 21.9.2006 14:05:
---
T-Justice, 21.9.2006 13:56:
sanotaan nyt näin et en paljoo rintaani röyhistelis kuinka helppoo olla ilman parin viikon tai vuodenkaan jälkeen...

---

Joo ei röyhistellä ollut tarkoitus, itse olen lopettanut lukuisia kertoja, mutta tämä kerta on tähän mennessä ollut täysin erillainen koska ei ole pahemmin rööki tällä kertaa mielessä pyörinyt.
Aika vähän asiaa on edes tullut ajateltua päivittäisessä elämässä.




joo en mäkää pahalla... *hymy*
r0n

Posts: 2,258

#607 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Anime, 21.9.2006 13:25:
Fashionicist asti ollu polttamati (tehtiin mutsin kans lupaus et kemujen jälkeen jöökaaminen jää). Nyt alkaa jo pikkasen hellittää.

..ollu kyl aikamoista kiristelyy *poks*



Hienoa Kidi! Päivä päivältä se helpottaa *hymy*
Tsemppiä sinne!

--
6er reihe

-Casper-

Posts: 1,363

#608 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
sunnuntaina tulee kolme vuotta lopettamisesta......eli porkkanaksi lakon aloittaneille voin sanoa että,
elämänlaatu paranee huomattavasti...unen tarve vähenee, krapulat helpottuvat, makuaisti paranee (kokkina aika tärkeäasia) nii ja ei oo "nikkiksiä"
jatkakaa taistelua
mun mielesta ekan kuukauden jälkeen jo helpotti huomattavasti:)
vinsku

Posts: 749

#609 • • vinsku huba huba

casper-dj, 22.9.2006 10:25:
sunnuntaina tulee kolme vuotta lopettamisesta......eli porkkanaksi lakon aloittaneille voin sanoa että,
elämänlaatu paranee huomattavasti...unen tarve vähenee, krapulat helpottuvat, makuaisti paranee (kokkina aika tärkeäasia) nii ja ei oo "nikkiksiä"
jatkakaa taistelua
mun mielesta ekan kuukauden jälkeen jo helpotti huomattavasti:)



Joo, ja eikös jossain sanota että kun tekee tupakkaa (tai mitä vaan esim. herkkuja) mieli niin se mielihalu kestää noin minuutin.

No, asiasta porkkanaan, itsellä tuli 28.8. vuosi lopettamisesta ja voin kyllä sanoa ihan samaa mitä casperkin sanoi. *joo*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

T-Justice

Posts: 892

#610 • • T-Justice

casper-dj, 22.9.2006 10:25:
eli porkkanaksi lakon aloittaneille voin sanoa että,
elämänlaatu paranee huomattavasti...unen tarve vähenee, krapulat helpottuvat, makuaisti paranee (kokkina aika tärkeäasia) nii ja ei oo "nikkiksiä"



Tuohon voisi lisätä vielä että urheilua harrastavalle hapenottokyky paranee huomattavasti ja yks mikä on tosi jees ni varpaat ja sormet ei ole jatkuvasti kylmät.
-Casper-

Posts: 1,363

#611 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

T-Justice, 22.9.2006 11:34:
---
casper-dj, 22.9.2006 10:25:
eli porkkanaksi lakon aloittaneille voin sanoa että,
elämänlaatu paranee huomattavasti...unen tarve vähenee, krapulat helpottuvat, makuaisti paranee (kokkina aika tärkeäasia) nii ja ei oo "nikkiksiä"

---


Tuohon voisi lisätä vielä että urheilua harrastavalle hapenottokyky paranee huomattavasti ja yks mikä on tosi jees ni varpaat ja sormet ei ole jatkuvasti kylmät.
[/q


toi on niin totta lenkillä ihmetteli kun yht äkkiä keuhkoihin virtas jotain raikasta ja mukavaa HAPPEA*hymy*
tulokset parani jo parissa kuukaudessa huomattavasti*joo*

r0n

Posts: 2,258

#612 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

casper-dj, 22.9.2006 11:37:

toi on niin totta lenkillä ihmetteli kun yht äkkiä keuhkoihin virtas jotain raikasta ja mukavaa HAPPEA*hymy*
tulokset parani jo parissa kuukaudessa huomattavasti*joo*



Tän oon huomannu kans, mahtava fiilis *super*

--
6er reihe

Kipatsu

Posts: 96

#613 • • Kipatsu Team Vink Vink

mayah, 21.9.2006 16:31:
4 kuukautta polttamatta ihan muutaman päivän päästä *hihu*



V A U T S I ja hatun nosto!! :)

Itsellä takana kuusi viikkoa eikä oo ollu edes vaikeeta vaan ihanaa!
On hauska huomata miten ensin laskin savuttomia vuorokausia, sitten savuttomia vuorokausia ja viikkoja, nyt enää viikkoja ja odotan jahka pääsen tohon et puhun enää kuukausista! Toiveena ois et pääsis joskus kertoon miten monta vuotta on ollut polttamatta. Tosiaan vasta toive -asteella.. Mä kun en uskalla sanoa ääneen lopettaneeni vaan "oon lakossa" koska tiedän mitä tapahtuu kun teen siitä itselleni kielletyn hedelmän :/

Mut hei; Hyvää jatkoo jatkamisessa!! :)

--
Paras keino päästä yhden miehen yli, on hankkiutua toisen alle..

Avatar
#614 • • Säty Guest
3päivää polttamatta...
Avatar
#615 • • Rujo Mutantti Guest
Tupakoinnin lopettaminen sais tapahtua lailla. Jos joku haluaa polttaa niin kasvattakoot omat kessunsa, maksamme siis siitä että menetämme terveytemme.
Itse olen jälleen ahkera tupakoitsija ja kannata täyskieltoa myynnille.
oooo

Posts: 1,249

#616 • • oooo
Yritän lopettaa. Tupakka pyörii aika paljon mielessä *poks*
Avatar
#617 • • Edited astaroth Guest

satumetsä, 28.9.2006 18:07:
Yritän lopettaa. Tupakka pyörii aika paljon mielessä *poks*


pysy vain lujana, se helpottaa hiljalleen! :)

itselläni tuli tänään täyteen tasan neljä viikkoa ilman röökiä. en ole edes dokatessa maistanut, ja lopettamisesta lähtien on kuitenkin tullut dokattua vähintään yhtenä päivänä per viikonloppu. yleensä illan aikana iskee sen kerran aika paha tuska saada röökiä, mutta sen hetken kun jaksaa hammasta purra, niin se unohtuu suht nopeasti.
myös arkipäivisin tulevat himot ja ahdistukset ovat alkaneet jäädä vähiin ja tänään tuli pariin otteeseen duunissa havahduttua, että enhän itseasiassa ole uhrannut juuri yhtään ajatusta röökille. sen hetken ajan, kun se tulee mieleen, niin vähän aikaa himottaa, mutta se unohtuu myös hyvin nopsaan

pelko kilojen tulemisesta on myös panostanut parantamaan ruokavaliota ja vähälle jäänyttä liikuntaa, joten en kyllä ainakaan tähän hätään keksi mitään "fiksua" syytä mennä röökille

tsemppiä! :)
Hupsu

Posts: 1,005

#618 • • Hupsu
Viikko takana. Huh, et ruokaan menee jopa 1/3 enemmän rahaa. *nauru* Toisaalta tullu liikuttua huomattavasti enemmän kuin aiemmin. Tästä on hyvä jatkaa.

--
Päivän mietelause?

vergio

Posts: 218

#619 • • vergio barbaari
Mä tykkään polttaa röökiä, enkä haluakaan lopettaa. Kyllähän tupakoinnin voi lopettaa jos vaan niin päättää. Musta röökaaminen on ihanaa, enkä haluu sitä lopettaa ainakaan toistaiseksi!! On se ihana tunne ku vituttaa tai muuten vaan hermostuttaa niin voi mennä hetkeks "tuulettuu" parvekkeelle... ah :) No joo mut eihän se hyvää kellekään tee, mutta tehkööt *piis*

--
Anna mun bailaa...

Avatar
#620 • • astaroth Guest

vergio, 1.10.2006 20:30:
On se ihana tunne ku vituttaa tai muuten vaan hermostuttaa niin voi mennä hetkeks "tuulettuu" parvekkeelle... ah :)


mä en taas nähny tuossa mitään hohtoa, kun yleensä vitutus ja hermostuneisuus johtui nimenomaan siitä, että tekee mieli röökiä