Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 609,823 views

Katri-la

Posts: 17

#581 • • Katri-la
Tupakka on ällöttävää!*uros*
IInesAnkka

Posts: 656

#582 • • IInesAnkka
Kaksi viikkoa lakkoa takana (psl. kaksi biletysiltaa *tirsk* olen heikko), huomenna ensimmäinen työvuoro loman jälkeen... pitäisi varmaan ottaa vastaan vetoja montako varttia menee ennen kuin eka palaa *igor* on tää vaikeeta
enrg

Posts: 2,040

#583 • • enrg
hmm... oliskohan tässä taas jo 3kk polttamatta. Eipä paljon kaipaa tupakkaa tällä hetkellä*pepsodent*
Keski J

Posts: 32

#584 • • Keski J The All Mighty Middle J
15v sauhuttelua takana ja täytyy sanoa että nykyaikana se vaatii jo luonnetta olla lopettamatta. Tosta on tullu joku buumi...mä en henkilökohtaisesti kestäisi sitä jeesustelua jos lopettaisin (voi kun hienoa että lopetit,eikös nyt tunnu hyvältä,...jne).

n.15 spadduu/pv --> 20-25/kk, eli eipä siitä juuri huomattavaa säästöäkään jäisi...

Mutta tämä vain minun mielipide...onnex on monta junaa!
sapeli

Posts: 11,768

#585 • • sapeli jokukukamikä?

wiper, 30.8.2006 13:45:
Helkutta, kun tuntuu välillä et on yhtä kova selkäranka, kun käärmeellä...



Haluamisestahan siinä vaan on kyse *joo* Itse uskon että tahdonvoima on sinänsä harhaa - ihmiset vaan tekee valinnan kumpi kahdesta vaihtoehdosta on haluttavampi, ja usein ihmisellä ei ole riittävästi syitä lopettaa verrattuna syihin ottaa vielä se yksi. Löydä paremmat syyt niin onnistut, uskon. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

Posts: 1,447

#586 • • Jusna666 Diablo

sapeli, 31.8.2006 16:05:
Haluamisestahan siinä vaan on kyse *joo* Itse uskon että tahdonvoima on sinänsä harhaa - ihmiset vaan tekee valinnan kumpi kahdesta vaihtoehdosta on haluttavampi, ja usein ihmisellä ei ole riittävästi syitä lopettaa verrattuna syihin ottaa vielä se yksi. Löydä paremmat syyt niin onnistut, uskon. *hymy*



Sähän voisit sapsu perustaa vaikka "tupakan aloittaminen" topikin ja ottaa yhden askeleen lisää kohti turmiota. *hih*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#587 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 31.8.2006 16:10:
Sähän voisit sapsu perustaa vaikka "tupakan aloittaminen" topikin ja ottaa yhden askeleen lisää kohti turmiota. *hih*



Miten niin lisää? *släp* Mähän oon ihan pyhimys *enkelI*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

Posts: 1,447

#588 • • Jusna666 Diablo

sapeli, 31.8.2006 16:15:


Miten niin lisää? *släp* Mähän oon ihan pyhimys *enkelI*



Justjoo, ja *pier* sanon minä.






*tirsk*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#589 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 31.8.2006 16:16:
---
sapeli, 31.8.2006 16:15:
Miten niin lisää? *släp* Mähän oon ihan pyhimys *enkelI*
---
Justjoo, ja *pier* sanon minä.



No tupakkaan nyt en ainakaan koske, se on jämpti *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

Posts: 1,447

#590 • • Jusna666 Diablo

sapeli, 31.8.2006 16:18:


No tupakkaan nyt en ainakaan koske, se on jämpti *joo*



Ja se on oikein! Siitä palkkioksi *pus* & *hali*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Mar6

Posts: 2,178

#591 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

sapeli, 31.8.2006 16:18:
---
Jusna666, 31.8.2006 16:16:
---
sapeli, 31.8.2006 16:15:
Miten niin lisää? *släp* Mähän oon ihan pyhimys *enkelI*
---
Justjoo, ja *pier* sanon minä.

---


No tupakkaan nyt en ainakaan koske, se on jämpti *joo*



Työnnän joku päivä kessun sun suuhun kun nukut :P
Hihihihi.. No ei kai *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#592 • • SinjoritaBaila Guest

Ronie, 28.8.2006 10:44:
Eilen aboput yhden aikoihin iltapäivällä paloi vika rööki. Vajaa vuorokausi mennyt ja so far so good *hymy*. Nyt on entistä enemmän syitä lopettaa ja siihen päälle vielä yks helvetin juttu millä voin psyykkaa itseäni aina kun alkaa tekemään röökiä mieli. Yepper!



Miten oot pärjännyt?
r0n

Posts: 2,258

#593 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Sinjorita Sol,

Miten oot pärjännyt?



Yhtäkään nikotiinipurkkaa/laastaria tms. vastaavaa "lääkettä" en oo ottanu, saati edes koskeutkaan röökiin. Päivä päivältä tekee vähemmän mieli ja sitä myötä myös niin paljon parempi olo.
Aineenvaihdunta hidastunut ja unentarve vähentynyt.

Eli aika helvetin hyvin *hymy*

--
6er reihe

Avatar
#594 • • SinjoritaBaila Guest

Ronie, 1.9.2006 12:40:
---
Sinjorita Sol,

Miten oot pärjännyt?


---


Yhtäkään nikotiinipurkkaa/laastaria tms. vastaavaa "lääkettä" en oo ottanu, saati edes koskeutkaan röökiin. Päivä päivältä tekee vähemmän mieli ja sitä myötä myös niin paljon parempi olo.
Aineenvaihdunta hidastunut ja unentarve vähentynyt.

Eli aika helvetin hyvin *hymy*



*pus* Hyvä *aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*
serge

Posts: 252

#595 • • serge
Päälle kaksi viikkoa takana, ensiavun antoi keuhkokuume... <3 nicorette microtabs.

--
Une fleur de bèton m&#039;’inspire

r0n

Posts: 2,258

#596 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Yli 3 viikkoa ilman röökiä. Helmee *hymy*

--
6er reihe

Avatar
#597 • • astaroth Guest

Ronie, 18.9.2006 21:36:
Yli 3 viikkoa ilman röökiä. Helmee *hymy*


itselläänkin tulee keskiviikkona kolme viikkoa täyteen, eikä ole edes dokatessa lipsunut :)
xl8r

Posts: 2,227

#598 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
8:s viikko menossa tupakkalakkoo. Tosin kännissä on tullu lipsuttua joka kerta, mutta onneks selvin päin ei enää pahemmin tee ees mieli. Töihin palaaminen kesälomalta oli tosin aika koettelemus, mut kunnialla on ainakin tähän asti selvitty.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

LoFi

Posts: 726

#599 • • Edited LoFi
huh,

nyt oon ollu 1 kk 19 päivää polttamatta.. Tyttöystävälle lupasin kesän alussa että "jos lakkaat napisemasta mun röökinpoltosta, niin lupaan lopettaa elokuun 1. päivästä lähtien"

Se lopetti valittamisen ja niinpä mäkin lopetin

Ja hyvin se on pitänytkin! En oo tupakkaan koskenu vaikka juomassa oonkin ollu tai kaverit on polttanu. Alussa söin nikotiinpurkkaa niin että leukalihakset kasvo yhtä mahtaviksi kuin Ridge Forresterilla :D Nyt oon jopa purkasta päässy eroon..

yllättävän helposti menny tää aika, ja rahaakin on säästyny ihan kivasti jota tuhlailen kaikkeen kivaan (dvd, musiikki etc.). Laskeskelin että säästän noin askin verran rahaa päivässä (vähän liioiteltu, mut mitäs sitten..) ja aloin pitämään kirjaa että mitä kaikkea oon sillä rahalla voinnu ostaa :)
Defiz

Posts: 717

#600 • • Edited Defiz
Vuoden kesti tupakkilakko. Pari viikkoa sitten sattumien kautta tapahtui lipsahdus, mutta olen ottanut jo ennen sitä sellaisen asenteen, että en kituuta itteeni! Jos joskus tekeee mieli niin sitten voi polttaa.. Mielen heikkoutta? Ehkä, mutta muutenkin erittäin vähän, joten stressaa..

Toivottavasti teillä muilla lakko pitää!

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*