Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 610,950 views

Avatar
#922 • • Edited candyraver Guest
Mulla meni pitkään niin, että poltin enää vaan sillon tällön tupakan tai pari (alotin yläasteella ja pahimmillaan meni yli aski päivässä monta vuotta, enkä ennen tätä oo ollu koskaan yli viikkoa polttamatta), sitten kun olin jo pitkään pärjäillyt muutamalla tupakilla viikossa, niin ei vaan enää yhtenä kauniina päivänä tehnyt mieli polttaa*ding* ja siitä asti oon ollu polttamatta *pepsodent* 2,5kk:tta savutonta elämää takana ja hyvältä tuntuu.
En väitä etteikö koskaan tekis mieli polttaa, mutta tähän asti oon onnistunut ohittamaan kiusauksen.
Garo

Posts: 446

#923 • • Garo #jake
Viisi viikkoa polttamatta, en uskonut että tämä olisi näin helppoa. Nyt vaan pitää jatkaa samalla mallilla =)

- Garo
Twist

Posts: 925

#924 • • Twist Team Kemuttajat
Noniin , taas sitä yritetään!! Viimeksi kestin reilu 2-viikkoa, toivotaan parempaa menestystä tällä kertaa!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#925 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
arkipolttaminen lopetettu *iloinen* tai ainakin kova yritys päällä. Ei itse asias tee edes tiukkaa :) Jos lähtee ulos, niin sit voi palkita itsensä muutamalla tupakalla *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Claudi0

Posts: 255

#926 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
hitto miten se voi muka olla niin vaikeeta!*eikä* Sitte sitä aina keksii jonkun mukamas hyvän syyn, että no tän mä saan viel polttaa ku... *haisulihymiö*
johannyt

Posts: 454

#927 • • johannyt helvetiac
kolmas kerta ku lopetan ja toivottavasti viimeinen :D 2 vko takana! tällä kertaa tuntuu että onnistuu.
MiMoSa

Posts: 1,664

#928 • • MiMoSa
Oho, taas on huomaamatta tullut yksi kuukausi lopettamisesta lisää jo pari päivää sitten! Näin se aika rientää, nyt siitä on jo 10kk!*aplodit**iloinen*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Twist

Posts: 925

#929 • • Twist Team Kemuttajat
En nyt jaksa alkaa selailee topiccia läpi , mutta kaipaisin kokemuksia Zybanista. Lukenu kaikenlaisia kauhutarinoita netistä. Ajattelin tänään käydä lääkärin kanssa keskustelemassa kyseisestä lääkkeestä, kun ei näytä tää lopettamin onnistuvan.
Freja

Posts: 8,775

#930 • • Freja Sihteeri

Twist, 6.11.2007 10:54:
En nyt jaksa alkaa selailee topiccia läpi , mutta kaipaisin kokemuksia Zybanista. Lukenu kaikenlaisia kauhutarinoita netistä. Ajattelin tänään käydä lääkärin kanssa keskustelemassa kyseisestä lääkkeestä, kun ei näytä tää lopettamin onnistuvan.



http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=13905&haku=zyban

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Twist

Posts: 925

#932 • • Twist Team Kemuttajat
Neljäs päivä Zybania menossa ja en oo kyl huomannu mitään vaikutusta. Rööki maistuu yhtä hyvältä kun ennenkin ja ei edes minkäänlaisia sivuvaikutuksia..Olenkohan immuuni Zybanille? Pitääkös tässä alkaa jo huolestua vai odotella rauhassa.
KooKie

Posts: 4,338

#933 • • KooKie aka. Petress Pan

Claudi0, 18.10.2007 17:50:
hitto miten se voi muka olla niin vaikeeta!*eikä* Sitte sitä aina keksii jonkun mukamas hyvän syyn, että no tän mä saan viel polttaa ku... *haisulihymiö*



Mun kaverin hyvä syy eilen oli, että sen kuitenkin piti hakea lonkku partsilta. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Freja

Posts: 8,775

#934 • • Freja Sihteeri

Freja, 30.8.2006 18:42:
---
Freja, 13.8.2005 05:37:
On muute hemmetin vaikeeta. Mut tahdon selviytyä! Jea!

---


Jumaliste, oon ollu nyt siis jo yli vuoden ilman tupakan tupakkaa! *hihu*



Eli näköjään jo reilu pari vuotta nyt sitten lähes savuttomana. Muutamia röökejä oon poltellut, mut siihen ne on jääneetkin, ei tee mieli tunnin välein vetää henkosia.

Iha jees keuhkotkin mul nykyään on, kun puhalsin terveysmessuil siihe astmapuhallusmittariin, ja lukemat näytti 540, joka oli kuulemma eri hyvä ^_^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Claudi0

Posts: 255

#935 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s

kuitenkin piti hakea lonkku partsilta. :DDD



No juurikin näin, tai tän vielä ku sit ei enään, tai kun opin just aakkoset takaperin. *justjoo*

Edelleen palaa, mut kyl mä koht stumppaan.
Claudi0

Posts: 255

#936 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Onko kellän kokemuksia "Stumppaa tähän" kirjasta ja mitä poppaskonsteja se oikee pitää sisällään, vai onko se joku "tupakka paha, tupakka tappaa kirja". Kaveri sen luki ja sillä se loppu siihen. Ei kertonu muuta ku et jos tahot lopettaa ni lukaseppa.

Epäilempä että tosta mitään apua... ...vai?*ding*
Rels

Posts: 796

#937 • • Rels setämies
Kolmas päivä menossa ilman savukkeita, purkkaa menee vaan sellanen 4-5 palaa päiväs. Ei oo vielä tehny hirveen tiukkaa. Välillä tietenkin tekee mieli, ja hermo on tavallista kireemmällä. Yritän hallita skitsoilut. Katsotaan millon iskee himoniksat.

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Marjo

Posts: 1,796

#938 • • Marjo pupuTupuna

Claudi0, 17.11.2007 20:38:
Onko kellän kokemuksia "Stumppaa tähän" kirjasta ja mitä poppaskonsteja se oikee pitää sisällään, vai onko se joku "tupakka paha, tupakka tappaa kirja". Kaveri sen luki ja sillä se loppu siihen. Ei kertonu muuta ku et jos tahot lopettaa ni lukaseppa.

Epäilempä että tosta mitään apua... ...vai?*ding*



En ole itse lukenut, kun en poltakkaan kuin satunnaisesti, mutta tiedän muutamia, joilla loppunut kuin seinään. Todennäköisesti sen lukemalla tulee sen verran "aivopestyksi", että saa tarpeeksi tahdonvoimaa lopettamiseen ja alkaa suhtautua tupakointiin ja tupakkaan eri tavalla.
Fakiiri

Posts: 462

#939 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Neljä päivää polttamatta... Viidentenä päivänä kävin maksaa laskut ja samalla tuli ostettua aski *justjoo*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Eminem

Posts: 66

#940 • • Eminem Pikakivääri
Eihän se ole ku lopettaa. Ite kuuntelin pomon palopuheen tupakoinnista ja sen lopettamisesta yks aamu töissä, sen verran alko sapettaa et tumppasin röökin siihen paikkan ja annoin askin pois, ett ei sit polteta prkl*igor* nyt sit ollu 3kk ilman röökiä*iloinen* Eikä pahemmin, oikeestaan yhtään tee ees mieli enää. Kuitenki tuli yli 12v tupruteltua joka päivä, parhaimmillaa toista askia...että näin