Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 610,955 views

Miika

Posts: 893

#261 • • Miika
2 vuotta ilman tupakkaa täynnä. Poisluetaan juhlapäivät, jolloin %-pitoisia on soljunut alas useampi... :)
Miika

Posts: 893

#262 • • Miika
Nii ja tsemppiä kaikille jotka viitsii antautua tuolle vitsaiselle koitokselle! *hymy*
Avatar
#263 • • astaroth Guest
[Edit: Sivut tökkivät, en saa viestiä poistettua.]

[muokattu 18.8.2004 00:38]
Avatar
#264 • • astaroth Guest

poro:
Kolmas paiva menos... taas.


Onnittelut päätöksestä. Kannattaa muistaa, että lopettajat ovat tyytyväisiä päätökseensä 100-prosenttisesti! :)

Itselläni juuri alkoi 50. päivä ilman tupakkaa. :)
marpa

Posts: 100

#265 • • marpa
Mulla on myös käynnissä tupakkalakko, en edes tiedä kuinka mones. Savuttomia päiviä on nyt ollut kolme.
Yleensä lakko ratkeaa johonkin liian alkoholipitoiseen baari-iltaan. Tai vaihtoehtoisesti lukemista odottavien tenttikirjojen vuori pakottaa hipsimään parvekkeelle tupakoimaan. Tällä hetkellä iltaröökin puutteessa nukkumaan meneminen takkuaa. Eikä mieliala muutenkaan ole kaikkein hilpeimpiä.
-lera-

Posts: 394

#266 • • -lera-
en oo polttanut joku parisen kuukautta, ehkä välillä viikonloppusin kin otan jotain niin tulee poltettua. mut ei muuten. vähän oon ylpee ittestäni *hihu*
Avatar
#267 • • klubiluu Guest
oon polttanut nyt 9 vuotta mutta lopettaminen ei oo viel käynyt mielessä, mutta ehkä vois kokeilla ihan vaan mielenkiinnon vuoksi:)
kupo

Posts: 455

#268 • • kupo
10 ja puoli vuotta on tullut poltettua..*eiei* nyt on ensimmäinen kerta kun lakkoilemaan alan, saa nähdä miten onnistuu*ding*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

AnderS

Posts: 470

#269 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mä poltin yli 10 vuotta ja nyt olen ollut reilu 2 kk polttamatta.
Välillä ollut ihan helvetin vaikeeta mutta nyt rupee helpottamaan,
vaikka kyllähän niitä huonoja päiviä on vieläkin.
On tää ollut silti palkitsevaakin kun henki kulkee jo vähän
paremmin ja tuntee itsensä virkeemmäksi.


Jos yritätte lopettaa röökin polttoa niin mulla olis
hyvä neuvo jonka moni jo varmaan tietää mutta laitan sen silti.
Eli ku se hirvee nikkis iskee niin laita nikotiinpurkka
suuhun, pureskele se rikki ja paina purkka kielellä kitalakeen.
Voi tulla huono olo mutta lähtee nikkis varmasti eikä tee mieli röökiä,
ainakan hetkeen.
.
Pauliina

Posts: 40

#270 • • Pauliina
No mä olen vasta aloittanut.
sleek

Posts: 71

#271 • • sleek
Itse olen pystynyt lopettamaan ns. arkitupakoinnin jotakuinkin kokonaan.
Tosin en ole koskaan ollut mielestäni kovinkaan addiktoitunut nikotinisti..
Ennemminkin tupakointi itseni kohdalla on aina liittynyt erilaisiin sosiaalisiin tilanteisiin.
Baarissa tms. parin drinksun jälkeen rööki edelleen maistuu, mutta en koe
sitä itselleni ongelmaksi.. Luultavasti lopetan kokonaan siinä vaiheessa
kun uusi (valmisteluvaiheessa) oleva laki tulee voimaan v.2006

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

-Santtu-

Posts: 1,965

#272 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Olin ennen V&V-tupakoitsija (viikonloppuisin ja vitutukseen) mut nyt ollu täysin ilman savua vuodenvaihteesta asti, ei oo tehny edes hirmu tiukkaa kertaakaan.

*koputtaa puuta*
Avatar
#273 • • nebula Guest
Lopetin nuuskan käyttämisen 3 viikkoa sitten 6 vuoden käyttämisen jälkeen ja ei ole tehnyt mieli enää yhtään pariin viikkoon. *iloinen* Tosin laastari jalassa joka päivä, mutta päivä kerrallaanhan tän lopettamisen kanssa eletään...
Hotblood

Posts: 387

#274 • • Hotblood
Välillä pidän muutaman viikon kurinpitolakkoja ettei homma lipsu ihan käsistä mut varsinkin tällaisina aikoina kun on tenttejä ja muuta stressiä niin rööki kyl palaa muutaman kerran päivässä... jatkuvaa tasapainoilua ettei mee addiktioks mut koen sen silti sen arvoisena.

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Mikki

Posts: 833

#275 • • Mikki
10 vuoden tupruttelun jälkeen, mä onnistuin lopettamaan (10/2004)
Loppuvaiheessa tupakkaa meni n.1,5 askia/vrk, ja viikonloppuisin tuo määrä meni kertoimella 2-3...

--
Names are for friends, so I dont need one.

henkkat

Posts: 528

#276 • • henkkat
Joskus syys-lokakuussa lopetin polttamisen..olin täysin ilman jonku 4kk ja nyt tuloo joskus polteltuu.. tosi harvoin kylläki.
peukkuja kailkille lopettajille/tauottajille*hymy*
shaderna

Posts: 157

#277 • • shaderna
Kuulemma auttaa vähentämiseen jos polttaa toooooosi hitaasti, mut fuck it. Mä meen polttaa tupakan =(

--
just tryin` not to give a fuck

Metsäpiru

Posts: 418

#278 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Veto pystyssä, maanantaina loppuu tupakan polttelu. Aion onnistua. Ostan sitten laastareita ja purukumeja ja varmaan lihon 20 kiloa mutta piru vieköön aion onnistua *sars* *joo*
Freja

Posts: 8,775

#279 • • Edited Freja Sihteeri
Syksyllä lopetin polttamisen kun olin yli viikon kipeenä eikä pahemmin tehnyt mieli poltella.. parin kuukauden päästä alkoi olemaan kännilipsahduksia ja polttelin silloin tällöin selvinkin päin. uuden vuoden jälkeen sitten tuli yksinkertaisesti stoppi, pelkkä tupakan ajatteleminenkin teki pahaa. Tavallaan siis lopetin kuin seinään, toisella yrittämällä tosin. Mutta nyt hyvä olla eikä tee mieli edes nousuhumalassa tai epämiellyttävässä tms tilanteessa syöpäkääryleitä. Ylpeä olen itsestäni *joo*

enkä ole laastareita/purukumeja napsinut!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tweety

Posts: 138

#280 • • tweety tsirptsirp
Niin kauan kun olen ravintola-alalla ni en voi lopettaa.Eihän niitä kännisii ääliöitä voi selvinpäin itse kattella ilman tupakkia *grr* mut kun löytyy työ missä paineet on pienemmät ni sitte...ja se on lupaus *joo*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki