Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 610,485 views

UnityF

Posts: 15,721

#101 • • UnityF joo just se
20.10 alko mun uusi elämä, mä lopetin arkipäivän tupakanpolton. Tähän mennessä se on onnistunu oikeen hyvin. Vkl kun juon tai oon bileissä niin oon poltellu mut sielläkin VÄHÄNSEN vaan. Mä olen aika hyvin onnistunu kun ajatellaan että olin polttanu yli 11 vuotta putkeen et lopettaminen tuntu mahottomalta. Nyt onkin ihmeellistä kun ei mee aina 3e tupakkaan vaan se säästyy..*hymy*

Aluksi suosittelenkin kaikille mun puolesta että lopettaa just arkikäytön ja sit pikkuhiljaa vkl käytön niin lasku on pehmeempi, ainakin tälleen miten oon edenny niin on sopinu mulle erittäin hyvin.*hymy*

kuka ei kuulu joukkoon...:

a) cool-smiley-030.gif
b) cool-smiley-011.gif
c) cool-smiley-014.gif
d) cool-smiley-027.gif
e)grinning-smiley-003.gif



*mega hug*
~Maria the peikko~
grinning-smiley-003.gif
HzO

Posts: 266

#102 • • HzO 9mm burana auttaa
Mä olen yrittänyt lopetella tota pahaa tapaa jo jonkin aikaa. mutta se on niin vitun vaikeaa.
no eka mä pystyin lopettamaan sen ku aloin opiskella, tai no lopettamaan ja lopettamaan vaikka sitä yrittikin itselle niin tolkuttaa että se on sika kallista ja se vie terveyden. no nykyään se on vielä vaikempaa. hermot on kireänä joka päivä ja tupakka maksaa 50 centtiä aski ja vielä jos ostat kartongin säästät 20 centtiä. eli nykyään tulee polteltua aksi päivässä joskus enemmänkin. vähän aikaa sitten sitä yritti vaihtaa nuuskaan joka on myöskin sikamaisen halpaa euron purkki niin silti sitä tekee röökiä mieli ja nuuskasta meni vähän suu rikki.

anyway onnea niille ketä lopettaa ja pystyy olemaan ilman tupakkaa. itse en täällä alhaalla pysty no ehkä sitten ku suomeen palaa. joo varmaan

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Avatar
#103 • • sarka Guest
Hihih... Mäki oon 2,5v lopettanu :P Koita kestää... \o/
misjah

Posts: 3,373

#104 • • misjah Team Sika
ei onnistu multa..

--
www.team*possu*.tk

Armin

Posts: 411

#105 • • Armin surffitukka
Mä oon aina aatellut että tarviin jonkun syyn lopettaa....

no se oli poikaystävä, mutta ero tuli ja meni joku kuukausi ja taas oli röksä suupielessä, mutta en oo koskaan polttanut paljoa ja silloinkaan se tupakointi ei räjähtänyt käsiin, polttelin muutaman kuukauden aski/viikossa-vauhtia ja sitten reilu kuukausi lopetin kokonaan enkä todellakaan halua aloittaa uudestaan.

Oon huomannut voivani paljon paremmin, ja tuoksuvni paremmalta. En oo kauheesti tarvinnut lääkeitäni ja hirveesti kaikkea muuta positiivista!

*iloinen*

Ainoa negatiivinen homma oli lihominen mutta sekin loppui hyvin nopeasti.
tez

Posts: 188

#106 • • tez hottie
Mä oon huviviikonloppu tupakoija, tosin nyt sekin on jääny, ei vaan jotenkin maistu. Joskus oon polttanu ihan kunnollakin mutta lopetin entisen poikaystävän takia. Välillä se on kyllä lipsunut takasin pahasti, mutta nyt viimeisen vuoden ajan oon ollut tarkkana! sitä paitsi mulle tulee paha olo nykyään jos poltan selvinpäin ja rööki maistuu pahalle. yök.

--
...do you fuck as well as you dance?

Roger Roger

Posts: 3,372

#107 • • Roger Roger Kentti
Kerta aloitin, niin en kyllä lopetakkaan.

Zemppiä niille jotka yrittävät lopettaa*joo*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

is2

Posts: 182

#108 • • is2 UFO
Hah!! Lopettaminenhan on todella helppoa. Yritäppäs olla aloittamatta sen jälkeen!

*ding* *justjoo* *ding*

--
-Live a day at once, once a day...

Germitbiili

Posts: 1,070

#109 • • Germitbiili Ihmepoika
4v polttanut röökii ja siinä aina jotain parin päivän lakkoja......nyt oli viikon lakko ja taas retkahti polttamaan..........ei vaan pysty ni ei pysty!!!!!!!
onko jollain jotain kunnon kikkaa millä vois lopettaa röökin polton kokonaan!!??

--
NO SHIT SHERLOCK

Avatar
#110 • • HRDance Guest
En oo koskaan alottanutkaan, ni ei oo vaikeeta *iloinen*
onnea muille yritykseen *piis*
meow

Posts: 1,170

#112 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.ei siihen oo mitään kikkaa.
.suosittelen nikotiinilaastaria vähintään kolmen kuukauden ajaksi.*joo*
.jos on niinki kauan röökannu ku mä, niin ihan turha yrittää lopettaa seinään.
.ja jos oikeesti haluaa lopettaa ei anna itselleen tekosyitä..poikaystävä jätti, kämppä meni, tuli potkut,astuin aamulla lätäkköön. buuhuu..

*piis*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

PsyTranceFormer

Posts: 752

#113 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis

Unity(f):
20.10 alko mun uusi elämä, mä lopetin arkipäivän tupakanpolton. Tähän mennessä se on onnistunu oikeen hyvin. Vkl kun juon tai oon bileissä niin oon poltellu mut sielläkin VÄHÄNSEN vaan. Mä olen aika hyvin onnistunu kun ajatellaan että olin polttanu yli 11 vuotta putkeen et lopettaminen tuntu mahottomalta. Nyt onkin ihmeellistä kun ei mee aina 3e tupakkaan vaan se säästyy..*hymy*

Aluksi suosittelenkin kaikille mun puolesta että lopettaa just arkikäytön ja sit pikkuhiljaa vkl käytön niin lasku on pehmeempi, ainakin tälleen miten oon edenny niin on sopinu mulle erittäin hyvin.*hymy*

kuka ei kuulu joukkoon...:

a) cool-smiley-030.gif
b) cool-smiley-011.gif
c) cool-smiley-014.gif
d) cool-smiley-027.gif
e)grinning-smiley-003.gif



*mega hug*
~Maria the peikko~
grinning-smiley-003.gif





D ei kuulu joukkoon. Myssystä päätellen sillä palaa muu kuin tupakki*hymy*
sleek

Posts: 71

#114 • • sleek

Unity(f):
20.10 alko mun uusi elämä, mä lopetin arkipäivän tupakanpolton. Tähän mennessä se on onnistunu oikeen hyvin. Vkl kun juon tai oon bileissä niin oon poltellu mut sielläkin VÄHÄNSEN vaan. Mä olen aika hyvin onnistunu kun ajatellaan että olin polttanu yli 11 vuotta putkeen et lopettaminen tuntu mahottomalta. Nyt onkin ihmeellistä kun ei mee aina 3e tupakkaan vaan se säästyy..*hymy*

Aluksi suosittelenkin kaikille mun puolesta että lopettaa just arkikäytön ja sit pikkuhiljaa vkl käytön niin lasku on pehmeempi, ainakin tälleen miten oon edenny niin on sopinu mulle erittäin hyvin.*hymy*

kuka ei kuulu joukkoon...:

a) cool-smiley-030.gif
b) cool-smiley-011.gif
c) cool-smiley-014.gif
d) cool-smiley-027.gif
e)grinning-smiley-003.gif



*mega hug*
~Maria the peikko~
grinning-smiley-003.gif



Mä olen kans aika onnistuneesti päässyt eroon arkikäytöstä eikä baarissakaan viikonloppusin enää tuu poltettua yhtä paljon kuin aiemmin. Ehkä oli aikakin päätyy tähän kun sentään röökasin sellaset kymmenen vuotta ja lopettamisyrityksii vaan muutama. Nyt ei selvinpäin tee enää yhtään mieli polttaa! *iloinen*

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

KaveriTavara

Posts: 440

#115 • • KaveriTavara pyryharakka
mä oon polttanut viisi vuotta.nyt vaan mietiskelin että miksi sitä on ylipäätänsä edes aloittanut...?tuohon kysymykseen en osaa vastata vaikka kuinka pohdin...

oon yrittäny monta kertaa nyt lähiaikoina lopettaa... se ei oikein ota onnistuakseen.pisin aika mikä oon koskaan ollut polttamatta on neljä tuntia .hermot menee tosi helposti ja mä oon koko ajan ilkee ihmisiä kohtaan ja kaikilla menee yllättäen myös hermot.sitten tekee mieli vaan itkeä ja raivota.
mul on viel sellanen duuni mis menee herne nenään tosi helposti ja siel tuleekin poltettua aikasta lailla, mutta sillon kun yritän olla polttamatta niin kaikki on jotenkin hankalaa..ehkä juuri sen takia kun olet lopettanut tupakoinnin sinun tekee mieli syödä koko ajan.nälkäinen ihminen on myös vihainen kuten nikotiinituskainenkin...

luulen että ihminen pystyisi lopettamaan tupakoinnin jos ei itse tiedosta sitä itselleen.sitä vaan olisi polttamatta, eli tekisi jotain sellaista mikä on rauhoittavaa ja mukavaa,ja niin voi olla että huomaakin että pystyy olemaan ilman että se ei tuota tuskaa...itse jos olen jossain paikassa missä tiedän että minulla ei ole mahdollisuutta tupakoida niin ajattelen yleensä vain tupakkaa (varsinkin jos paikka on kuolettavan tylsä..)

voisi varmaan taas aloittaa uusi yritys...njääh..pitäähän sitä joku ilo elämässä olla...kiäh...

--
hyvässä lihassa ei harmita

Sallakat

Posts: 2,220

#116 • • Sallakat jungle, baby !
lopettamisen yritys on täysin turhaa. Myös vähitellen lopetus on turhaa, koska se ei oo terveyssyistä yhtään kannattavampaa. Eikä sitä lopettamista pidä vatvoa ja hehkuttaa ja fiilistellä, sen vaan lopettaa ilman suurempia puheita tai päivämäärien asetusta. Ja ainakaan ei saa polttaa niitä vimppoja röökejä siitä askista, vaan se pitää jättää siihen hyllyn reunalle istumaan niin kauaksi aikaa että sen unohtaa.
Niin se röökin polton lopetus tapahtuu.
Mä nimittäin tein sen. Nyt ei dokatessakaan ees oikein muista, että niin monia vuosia joka kerta siideri kädessä tuli kaivettua röökit esiin.
Olin polttanut päivittäin yli 10 vuotta.

*yingyang*
Jone

Posts: 8,258

#117 • • Jone Archibald Haddock

Salla:
Niin se röökin polton lopetus tapahtuu.
Mä nimittäin tein sen.



...ja koska tupakoinnin lopettaminen tapahtui noin sinun kohdallasi, niin sen täytyy olla se oikea tapa muillekin lopettaa? Ohoh, selvä.

[muokattu 28.11.2003 15:59]
Blues

Posts: 5,414

#118 • • Blues Koning van Afrika

Jone:
---
Salla:
Niin se röökin polton lopetus tapahtuu.
Mä nimittäin tein sen.

---


...ja koska tupakoinnin lopettaminen tapahtui noin sinun kohdallasi, niin sen täytyy olla se oikea tapa muillekin lopettaa? Ohoh, selvä.



Näköjään se pätee teihin kaikkiin *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Drisana

Posts: 115

#119 • • Drisana
ei o tasan mitään nauramista millekkää, jos ei o ite tullu poletettuu!!!!!!!!!
He-Man

Posts: 435

#120 • • He-Man Team Sika
ah..nyt röökille *slurps* *hih*

--
team*possu*