Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 610,428 views

Avatar
#121 • • GoA Guest
Helppoa kun päättää. Ja tuohon päätökseen vaaditaan melko paljon. Ja koskaan sekään ei välttämättä riitä niin lupaus muutamalle ihmiselle. =)
Avatar
#122 • • Enkeli Guest
aikas vaikeetahan tää on, yritän lopettaa koko ajan, purkkaa on laukku täynnä mutta tapa on sosiaalinen, ei riippuvuus nikotiinista.... paska homma*hahjust**nyyh**nyyh*
Tapsuli

Posts: 89

#123 • • Tapsuli
Allen Carr - Vihdoinkin vapaa tupakasta!
Kannattaa lukea
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#124 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Olen polttanu 13v asti niin ei se tuu käden käänteessä se lopettaminen.*eiei*
Eli olen tuprutellu 11vuotta.
Aloin harkita syöpäkääryleen polton lopettamista kun mulla todettiin astma
Astman varmaan saanu tupakan poltosta.
Lukuisista yrityksistä huolimatta en ole onnistunu.
Ei vaan ole selkärankaa siihen. Keksii mitä ihmeellisimpiä syitä polttaa.*pelle*

toivottavasti onnistun joskus tupakan polton lopettamisessa*pahis*

[muokattu 29.11.2003 23:18]

[muokattu 30.11.2003 13:01]
Jone

Posts: 8,258

#125 • • Jone Archibald Haddock

Blues:
Näköjään se pätee teihin kaikkiin *nauru*



”Nyt tiedän.” *nauru*
T-rex

Posts: 262

#127 • • T-rex ku(i)va tomaatti
Kaksi viikkoa polttamatta, hieno tunne! Joskohan se tällä kertaa onnistuisi, seitsemän vuotta enemmän tai vähemmän käryyttämistä riitti. Olen jo melkein siinä vaiheessa, että tupakka alkaa haista pahalle. Toivottavasti en retkahda *ding*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

TwisteD

Posts: 135

#128 • • TwisteD
about 2 viikkoo polttamatta... Ei tee ees mieli. Se loppu, ku seinään.

Nykyään taskun pohjaltakin löytyy se 3-4 euroo *hih*

En enää ees viihdy tupakan savussa... haju on kamala ja ällöttävä. Bileissa on kuitenkin niin käännissä ettei sitä enää pidemmän päälle huomaa. *hymy* Dösässäkin, ku joku joka on just vetäny kunnon sauhut, tulee siihen lähelle istumaan ni hyi helvetti!! Itekki oon joskus samalle haissu *sars*

Säteessä aattelin, et nyt ku on synttärit ja muutenkin oon ”hieman” *justjoo* huppelissa ni voin polttaa pari röökii... Muutaman hatsin vedin ja aloin voimaan todella pahoin. Se oli vielä valkosta mallua, jota poltin kaikkein mieluiten. Siihen jäi ne polttamiset... No hyvä vaan *joo*
Sithil

Posts: 77

#129 • • Sithil Drifter
... En pysty lopettamaan, se on henkisesti liian rankkaa. Olen tehnyt jo sen kerran ja aloitin heti uudelleen kun tuli vähän vaikeaa. Olen heikko. *snif*

En kyllä keksi mitään hyvää sanottavaa puolustamaan typerää tapaani polttaa rahat ilmaan. Huoh.

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

cheat

Posts: 796

#131 • • cheat
Tämä piti lupauksensa ja oon ollut polttamatta nyt jotain kaks kuukautta lukuunottamatta bileitä/muita viinanottotilaisuuksia.*joo* jospa tämä tästä nyt sitten jatkuisi, jotenkin tuntuu niin tyhmälle että lopettaminen on niin pirun vaikeeta.Yleensä kuitenkin pystyy pitämään päänsä kun jotain lupaa ja päättää.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Blue_Wabbit

Posts: 212

#132 • • Blue_Wabbit
No joo pitihän munki tuossa lopettaa vuonna kivi ja kirves, mutta aina sitä vaa tulee ostettuu toppa syöpäkääryleitä. Tosin oon siitä tyytyväinen et enimmäkseen enää poltan kans bileissä tms. paikossa missä on jotain tekemistä enemmän kuin vaan chillailua. Joten taidan vain pitäytyä tässä tilanteessa ja olla yrittämättä tehdä mitään *hih*

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

sts

Posts: 7,969

#133 • • sts Sama pyynti aitta!
ajattelin täs lähiaikoina yrittää, toiv onnistuis. *uuh*
virtual-

Posts: 524

#134 • • virtual- sininen
”lopetin” kai joskus lokakuussa 2003
täytyy kyllä myöntää, että esim. bileissä tulee poltettua, mutta vain pari.
Ja omaa askia en ole ostanut lokakuun jälkeen, eli kotona ei tule poltettua ja muualla raja kulkee viimeistään siinä kun en enää kavereilta kehtaa pummia.
enää harvoin jos ollenkaan tekee mieli polttaa
Jone

Posts: 8,258

#135 • • Jone Archibald Haddock
Tänään hammaslääkäristä päästyäni sorruin polttamaan ensimmäisen tupakan kahteen viikkoon.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#136 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jone:
Tänään hammaslääkäristä päästyäni sorruin polttamaan ensimmäisen tupakan kahteen viikkoon.




Todella huono selitys*släp*

Et saa alkaa huijaa itteäs, että ”no kun mä vaan poltan tän yhden”.*släp*
Mä tiedän, että se on vaikeeta. Henkilökohtaisesti en pystynyt siihen.
Sulla oli alkanu toi niin hyvin. Koita nyt viel pinnistää.*taputapu*
Jone

Posts: 8,258

#137 • • Jone Archibald Haddock

PuuhaOsku:
Todella huono selitys*släp*



Ei se oo juurikaan selitys. Päätin kuitenkin tunnustaa sortumiseni sen sijaan, että olisin pitänyt turpani kiinni siitä.

PuuhaOsku:
Et saa alkaa huijaa itteäs, että ”no kun mä vaan poltan tän yhden”.*släp*
Mä tiedän, että se on vaikeeta. Henkilökohtaisesti en pystynyt siihen.
Sulla oli alkanu toi niin hyvin. Koita nyt viel pinnistää.*taputapu*



Joo, pitää koittaa pinnistää. Sain jo Anneltakin ihan tarpeeksi lämää tosta asiasta ja sanoi että oli ajatellut tuoda mulle perjantaina ”16 päivää ilman tupakkaa kakun.” Ei sinänsä juuri vituta kakun menettäminen, mutta se vituttaa että toinen on suunnitellut jotain tollaista ihan vain mua varten ja sitten möhlin sen olemalla heikko.

Such is life ja lakko jatkuu taas.
antonsonin

Posts: 2,712

#138 • • antonsonin laserpoint.
Itse en ole polttanut ku vuoden ... mutta silit on vaikeeta päästä irti , mutta tällähetkellä mässytän Nikotiini-purkkaa ...
innae

Posts: 1,377

#139 • • innae PaskaJätkä
Lopetin 2.5 kk sitten *hymy*... Aattelin et sen on pakko olla helppoo kun pomot lopetti ja ne on kuitenkin polttanut pidempään kuin minä, mut vaikeeta on ollut (kaipaan ruokaröökiä)... Tosin olen passiivinen tupakoitsia duunin puolesta...

--
PaskaJätkä

lohikarme

Posts: 1,730

#140 • • lohikarme RitariVittupää
Joo...oon vahtinu tota Innaen lakkoo ja hyvin on pitäny *vink*

--
Qualis artifex pereo