Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 609,320 views

Mr. Sinner

Posts: 408

#81 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Oon nyt yrittäny jo jonkin aikaa vähentää omaa poltteluuni, mutta tiukkaa kyl välil tekee. Ja sit viime viikkojen aikana onki tullu vähän takapakkii*hmph* Kai sitä pitää vaa yrittää enemmän.

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

-P

Posts: 4,972

#82 • • -P

Blues:
---
Angelus:
kenes kanssa mä sitten rösöilen? *uuh*

---


Yksinäsi *hahjust*



*justjoo*. millan kanssa tietysti.. niinkuin viime viikolla, ja sitä edellisellä jne. *pahis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

milla

Posts: 3,699

#83 • • milla

Blues:
---
milla:
moi mä ajattelin vähentää!

viimeks onnistu puoleks vuodeks, jos nyt vaikkka vuodeks!

---


Tai miksei kokonaankin?


totta. mut siit tulee niin kamalat paineet ja vitutukset jos ajattelee lopettavansa kokonaan, et mielummin kelaan et saan polttaa millon vaan ku haluun. ja sit kuitenki oon polttamatta, mut se ajatus ei ahista mua siel takana. öö.. tajusiks kukaa*iloinen*

en edes haluu oikeestaa luopuu kokonaan tupakasta, voin polttaa sillon tällön jos oon kavereiden kans tuopil jne, mul on onnistunu toi taktiikka ennenki. sit ehkä joskus sitä sit lopettaa kokonaan, mut päivä kerrallaan :)
Susu

Posts: 1,077

#84 • • Susu The Nasu
Argh...näitä ku lukee hetken ni tulee semmonen tunne et pitäis alkaa harkitsemaan tupakoinnin lopettamista *iihhih*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

(5) (3)

Posts: 265

#85 • • (5) (3) -no rest for the evil-
haa.. ollu polttamatta jo 4vkoo.. ja juomatta... ja bilettämättä... ja selibaatissa...
treenannu vaa ku pienenpojan pitääki *hymy* ja nähny unia lomista...

--
theworldismine

UnityF

Posts: 15,721

#86 • • UnityF joo just se
kello on noin 19.41.... oon ollu polttamatta jo yli 24h.... mulla on kylmä ja pää kipee...*nuha*
Avatar
#87 • • GoA Guest

Unity(f):
kello on noin 19.41.... oon ollu polttamatta jo yli 24h.... mulla on kylmä ja pää kipee...*nuha*



Olo on paskamainen. Onnittelut että olet selvinnyt tuohon asti. Sitten kun eka vuorokausi on ohi niin muut menevät sitten aina vain helpommin. Mulla tuli myös pieniä tärinöitä, unettomuutta, olin todella hermostunut + paljon kaIkkea muuta mukavaa. Mutta silti se kannattaa. Ajattele vain niitä positiivisia asioita. Kyllä se siitä, tuossa vaiheessa sortuminen vituttaa niin paljon ettei kannata edes miettiä sitä. *hymy*
meow

Posts: 1,170

#88 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.10 vuottaa röökasin vaan marraskuun 3pvä vuosi ilman. *iloinen*
.onnitteluja otetaan vastaan.

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Avatar
#89 • • GoA Guest

meow:
.10 vuottaa röökasin vaan marraskuun 3pvä vuosi ilman. *iloinen*
.onnitteluja otetaan vastaan.



Onneksi olkoon todella paljon. *joo*
UnityF

Posts: 15,721

#90 • • UnityF joo just se
maanantaista asti ilman tupakkaa... mä palelen niin helvetisti... nature-smiley-12.gif mut tupakkaa ei tee enää niiiiin paljoo mieli... *blush*
Valkeansävyt

Posts: 2

#91 • • Valkeansävyt Dance Machine
Onnea lopettamiseen! Itse en ole pystynyt vielä tekemään sitä.. yrityksiä on ollut monia, mutta menneet pieleen jok\' ikinen. *uuh* Ehkä sitten vielä joku pv. onnistun...

--
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.

mcmadman

Posts: 42

#92 • • mcmadman
Kolmas viikko ilman röökiä ja olo on kuin orvokilla. Ruoka maistuu taas paremmalle, luonto tuoksuu raikkaalle etc. Kiitos Zyban nimisen lääkkeen. Jos joku tosiaankin haluu eroon röökistä suosittelen tuota. Miinuksena vois sanoa omalla kohdallani aikamoiset pelkotilat pari päivää, mutta kyllä sen kestää kun tietää kuinka hyvää se mulle tekee. ;) Toi kyllä voi johtua nikotiinin vierotuksesta eikä lääkkeestä. Hips!

--
<-- Ueberdiktatorium -->

alphamagic

Posts: 3,628

#93 • • alphamagic
...ei tuu onnistumaan joten anti olla. katotaan sit uudestaan kun eka tupakan aiheuttama sairaus todetaan.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#94 • • jansku Guest
KÄÄK!
tekee pahaa lukea mitään tupakkaan liittyvää...mä oon duunissa 8h... ja ei tiedossa röökitaukoa..vasta puol ysi illalla... thänks siitä... ja yritä tassä hillitä hermot... koht vapattaa ja alkaa kaikki paikat täristä..no ei ihan... juon tossa samall ediä...toinen pullo jo menossa.. yli pirtee olo..


TAHTOO LOPETTAA POLTTAMISEN!!!!!!!!!!!!!!*pahis*
Avatar
#95 • • Minisiili Guest

(5) (3):
haa.. ollu polttamatta jo 4vkoo.. ja juomatta... ja bilettämättä... ja selibaatissa...
treenannu vaa ku pienenpojan pitääki *hymy* ja nähny unia lomista...



HYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄHYVÄ*hali* KYMMENEN PISTETTÄ JA PAPUKAIJAMERKKI.
Chatte

Posts: 4,085

#96 • • Chatte Team Teknolipat :)

(5) (3):
haa.. ollu polttamatta jo 4vkoo.. ja juomatta... ja bilettämättä... ja selibaatissa...
treenannu vaa ku pienenpojan pitääki *hymy* ja nähny unia lomista...


Ootkohan ihan terve? *nauru* - tosin en minäkään polta. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

(5) (3)

Posts: 265

#98 • • (5) (3) -no rest for the evil-

Ootkohan ihan terve? - tosin en minäkään polta.



...juuen... mut hitto et kun kestän viel 10vkoo tät kunnollista ja siveellistä elämää ni sit niiiiiin syöksyn paheiden ja siveettömyyden kiehtovaan maailmaan *slurps**pahis**joo*

--
theworldismine

Avatar
#99 • • Aya Guest
Hitsin vimpulat. Monastihan tuosta aiheesta jauhetaan suuntaan ja toiseen. Tupakointi ON epäterveellistä, niinhän se on. Mutta vaikeeta on silti olla siitä tykkäämättä. *blush*
Jotenkin diggaan tupakoinnin antamasta fiiliksestä, poltan superkevyitä savukkeita joten en tee sitä nikotiinin takia vaan sen tunteen... Miltä savuke tuntuu sormien välissä, miten kekäle lähenee filtteriä, miten filtteri litistyy sormien puristuksessa. Tykkään siitä, kun savu valuu hbitaasti alas keuhkoihin.. Olen tehnyt tupakoinnista taiteenlajinsa ja taidan lopettaa vasta kun jotain oikein vakavaa tapahtuu, tyyliin keuhkopöhö. Savuke kruunaa kahvin, kaktuslonkeron ja tekee tauoista työpaikalla järjellisiä. Hyviä syitä polttaa. Hahaa. (Kyllä; minä oon vähän kummallinen.)
Avatar
#100 • • GoA Guest

Aya:
Hitsin vimpulat. Monastihan tuosta aiheesta jauhetaan suuntaan ja toiseen. Tupakointi ON epäterveellistä, niinhän se on. Mutta vaikeeta on silti olla siitä tykkäämättä. *blush*
Jotenkin diggaan tupakoinnin antamasta fiiliksestä, poltan superkevyitä savukkeita joten en tee sitä nikotiinin takia vaan sen tunteen... Miltä savuke tuntuu sormien välissä, miten kekäle lähenee filtteriä, miten filtteri litistyy sormien puristuksessa. Tykkään siitä, kun savu valuu hbitaasti alas keuhkoihin.. Olen tehnyt tupakoinnista taiteenlajinsa ja taidan lopettaa vasta kun jotain oikein vakavaa tapahtuu, tyyliin keuhkopöhö. Savuke kruunaa kahvin, kaktuslonkeron ja tekee tauoista työpaikalla järjellisiä. Hyviä syitä polttaa. Hahaa. (Kyllä; minä oon vähän kummallinen.)



Myönnän että juuri nuo asiat tekevät lopettamisesta vaikeaa. Omalla kohdalla raha ja terveydellisetedut kuitenkin painoivat enemmän joten noista oppii kieltäytymään mielummin kuin polttamaan. =)