no ehka porukka tajuaa tasta etta maanantaina kaikki ei osta kiilto silmissa heti ma-aamusta 10 lippua per naama ja kuvittele saavansa ne myytya tuplahintaan pois paivaa ennen bileita.
taitaa jäädä läjä lippuja käyttämättä jos jengi ei myy normaali hinnalla...
se 11e on jo tarpeeksi.
ja mitä maanantaihin tulee niin kyllä tosiaan pitää hamstrata lippuja sen verran kun voi et kaverit saa varmasti lipun.. muuten tuollaiset rahastaja kusipäät iskee.
Terve naiivit ja ei-niin-naiivit, myös tekopyhät lapset (sori ilmaisuista). Lippuja ei ole ostettu rahastusmielessä. Ostin kaksi lippua kavereilleni, jotka eivät pääse paikalle. Maanantaina tuli viesti ettei he pääse paikalle, eli mun piti myydä liput. Odotin vielä keskiviikkoon, ehkä tilanne muuttuisi ja he pääsisivätkin paikalle. En todellakaan halua mennä sinne yksin...
Sain toisesta 20e, toisesta 25e, vaikka jopa 30 on tarjottu.
Onko niin paha juttu että myyn eniten tarvitsevalle, eikä heti ensimmäiselle? vaikka ennimmäiset tarjosivatkin heti 20e.
Muuten tuli muutama hauska viesti, myös pari sellaista, että ostaisivat ja sitten, että en minä sitä tarvitsekaan... ja hymiöitä perään.
Luuletteko että pelastatte maailman lähettämällä vi**tuiluviestejä mulle? EVVVK.
On maailmassa miljoonia asiota, joita pitäisi muuttaa, ja on miljoonia pahoja ihmisiä... Mutta ette osaa muuta kuin aukoo päätä täällä, forumissa.