Myydään kaksi Unity lippua

16 posts, 1 page, 3,272 views

Avatar
#1 • • oj-joj Guest
laittakaa privaa.
patis

Posts: 1,158

#2 • • patis 10
Mulle alkaa oikeesti tulla fiilis, että ihmiset on ostanu näitä yli omien tarpeiden pelkästään uron kuvat silmissä kiiluen.

Jos asia on näin niin ei kovin hyväksyttävää toimintaa.
super-enkuli

Posts: 1,521

#3 • • super-enkuli
valitettavasti mul on sama fiilis. *uuh* harmi, jos näin on..

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

jUSSi

Posts: 1,377

#4 • • jUSSi äkäinen vanhus
Mulla alkaa oikeesti tulla sellanen fiilis, että ihmiset joutuu hirveästi perumaan Unity-matkojaan kun niillä on muutakn elämää *igor*
Mark

Posts: 7,311

#5 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

jUSSi:
Mulla alkaa oikeesti tulla sellanen fiilis, että ihmiset joutuu hirveästi perumaan Unity-matkojaan kun niillä on muutakn elämää *igor*



mikä elämä voi mennä unityn edelle...? *heiii*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hallucinogen

Posts: 8,190

#6 • • hallucinogen Edain
illut menee *vink*

--
pikku-*possu*

Mark

Posts: 7,311

#7 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

hallucinogen:
illut menee *vink*



nii jos eioo onnistunu haalii käsiinsä unitylippuu *vink*

mun bileet on paremmat ku sun *hellokitty*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Mark

Posts: 7,311

#9 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

jUSSi:
Mun elämä on parempaakuin sun *hih*



Touche!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

J.J.

Posts: 216

#10 • • J.J. Mutta missä on..?
Alkuperäseen viestiin ei taas muuta voi todeta ku että aika kivaa rahastusta... 25 yhestä lipusta *nauru*
Aika läppä!!!

Harmittaa vaan järkkärien puolesta...

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Avatar
#11 • • yana Guest
no ehka porukka tajuaa tasta etta maanantaina kaikki ei osta kiilto silmissa heti ma-aamusta 10 lippua per naama ja kuvittele saavansa ne myytya tuplahintaan pois paivaa ennen bileita.

[muokattu 4.7.2003 11:22]
Avatar
#12 • • Relic Guest
taitaa jäädä läjä lippuja käyttämättä jos jengi ei myy normaali hinnalla...

se 11e on jo tarpeeksi.

ja mitä maanantaihin tulee niin kyllä tosiaan pitää hamstrata lippuja sen verran kun voi et kaverit saa varmasti lipun.. muuten tuollaiset rahastaja kusipäät iskee.
kisumisu

Posts: 532

#13 • • kisumisu
Tää meiniki alkaa kyllä olla jo todella suolesta! *hmph*

Pitäs pysyä vaan vahvana jos ei lippua ole ja olla ostamatta niitä sellasilta jotka myy niitä ”noilla” hinnoilla. Kuolis toi diilaus heti kättelyssä.
Avatar
#15 • • oj-joj Guest
Terve naiivit ja ei-niin-naiivit, myös tekopyhät lapset (sori ilmaisuista). Lippuja ei ole ostettu rahastusmielessä. Ostin kaksi lippua kavereilleni, jotka eivät pääse paikalle. Maanantaina tuli viesti ettei he pääse paikalle, eli mun piti myydä liput. Odotin vielä keskiviikkoon, ehkä tilanne muuttuisi ja he pääsisivätkin paikalle. En todellakaan halua mennä sinne yksin...

Sain toisesta 20e, toisesta 25e, vaikka jopa 30 on tarjottu.

Onko niin paha juttu että myyn eniten tarvitsevalle, eikä heti ensimmäiselle? vaikka ennimmäiset tarjosivatkin heti 20e.

Muuten tuli muutama hauska viesti, myös pari sellaista, että ostaisivat ja sitten, että en minä sitä tarvitsekaan... ja hymiöitä perään.

Luuletteko että pelastatte maailman lähettämällä vi**tuiluviestejä mulle? EVVVK.

On maailmassa miljoonia asiota, joita pitäisi muuttaa, ja on miljoonia pahoja ihmisiä... Mutta ette osaa muuta kuin aukoo päätä täällä, forumissa.

Hei hei ja kiitos.