Cubase/Reaktor/Razor

28 posts, 2 pages, 11,706 views

serotonot

Posts: 3,137

#21 • • serotonot Paul Easy

Replying to Cubase/Reaktor/Razor:


---
Heh, biisi on vielä kesken ja teen sen kunnolla kun opin vähän käyttään näitä.

Mikä toi isrc-koodi ees on?



Joo itse biisiä / sen alkua en kritisoinut, vaan naureskelin tolle isrc:lle.

ISRC (lyhenne sanoista International Standard Record Code) on äänitteiden ja musiikkivideoiden tunnistamisessa käytetty koodi. ISRC -koodi määritetään ISO-standardissa ISO 3901. ISO on antanut koodien jakelun kansainvälisen äänitetuottajien järjestön IFPIn tehtäväksi. Suomessa ISRC -koodien antamisesta vastaa Ääni- ja Kuvatallennetuottajat ÄKT ry
walkout__

Posts: 401

#22 • • walkout__ DJ

Replying to Cubase/Reaktor/Razor:


---

---
Heh, biisi on vielä kesken ja teen sen kunnolla kun opin vähän käyttään näitä.

Mikä toi isrc-koodi ees on?
---


Joo itse biisiä / sen alkua en kritisoinut, vaan naureskelin tolle isrc:lle.

ISRC (lyhenne sanoista International Standard Record Code) on äänitteiden ja musiikkivideoiden tunnistamisessa käytetty koodi. ISRC -koodi määritetään ISO-standardissa ISO 3901. ISO on antanut koodien jakelun kansainvälisen äänitetuottajien järjestön IFPIn tehtäväksi. Suomessa ISRC -koodien antamisesta vastaa Ääni- ja Kuvatallennetuottajat ÄKT ry



No hyvä.. otin pois ISRC-koodit..

Tässä on nyt Edit 3:
walkout__

Posts: 401

#25 • • Edited walkout__ DJ
Sain musiikki-kaupasta infoa, että Reaktorin voi kytkeä Cubase 6.0:an jolloin ks. kokoon panolla voi tehdä kokonaisia biisejä. Eli tämä siis oli kysymys johon täältä en tainnut saada vastausta?
Apo

Posts: 1,574

#26 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Replying to Cubase/Reaktor/Razor:

Sain musiikki-kaupasta infoa, että Reaktorin voi kytkeä Cubase 6.0:an jolloin ks. kokoon panolla voi tehdä kokonaisia biisejä. Eli tämä siis oli kysymys johon täältä en tainnut saada vastausta?



Sait vastauksen jo ekana päivänä:

fantazia
Avaa Reaktor5.5 sekvensseriisi kuten muutkin vst synat. Sitten avaat Razorin Reaktorin sisälle (razorin pitäisi näkyä reaktorin ensemblelistassa jos ne on asennettu molemmat normaalisti).
walkout__

Posts: 401

#27 • • Edited walkout__ DJ

Replying to Cubase/Reaktor/Razor:


---
Sain musiikki-kaupasta infoa, että Reaktorin voi kytkeä Cubase 6.0:an jolloin ks. kokoon panolla voi tehdä kokonaisia biisejä. Eli tämä siis oli kysymys johon täältä en tainnut saada vastausta?
---


Sait vastauksen jo ekana päivänä:

fantazia
Avaa Reaktor5.5 sekvensseriisi kuten muutkin vst synat. Sitten avaat Razorin Reaktorin sisälle (razorin pitäisi näkyä reaktorin ensemblelistassa jos ne on asennettu molemmat normaalisti).



Niin juu.. mutta mä en tajunnut mitä ks. tyyppi tarkoitti ja kävin sitten Tampereella yhdessä Musiikki-liikkeessä kysymässä tarkennusta. Mä kun luulin, että se sekvensseri on Reaktorissa.