Cubase/Reaktor/Razor

28 posts, 2 pages, 11,373 views

walkout__

Posts: 401

#1 • • walkout__ DJ
En tajua mitään NI:n REAKTOR 5/RAZOR-synasta. Miten sillä tehdään musaa? Just meinaan ostin.
m1kk3

Posts: 5,560

#3 • • m1kk3 no-life
:D

(sori, turha postaus)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

FunkyDee

Posts: 729

#5 • • FunkyDee
Sähläät vaan niin jotain tapahtuu. :)
walkout__

Posts: 401

#7 • • Edited walkout__ DJ
tää vaikuttaa joltain syna-editorilta missä pitää tehdä syna itse :)

joo ja näiden teesse itse -synien GUI:kin pitää vääntää kait photarilla..
fantazia

Posts: 329

#10 • • Edited fantazia
Siis Razor on Reaktor Ensemble. Ei siinä tarvitse mitään synia itse rueta tekemään, kun aukaset sen Razorin vaan sinne Reaktorin sisälle niin sinulla on käyttövalmis syna.

Reaktorilla voit käyttää sit useita muitakin valmiita sille tehtyjä synia yms mitä netistä löytyy. Tietty voit tehdä itekkin niitä jos tarpeeksi kiinnostusta löytyy ;l.


Ja jos taas ostit pelkän Razorin, sinulla on käytössäsi vain tuo Reaktor Player, millä ei kyllä itse taida pystyä mitään synia tekemään.
walkout__

Posts: 401

#11 • • walkout__ DJ

Replying to Cubase/Reaktor/Razor:

Siis Razor on Reaktor Ensemble. Ei siinä tarvitse mitään synia itse rueta tekemään, kun aukaset sen Razorin vaan sinne Reaktorin sisälle niin sinulla on käyttövalmis syna.

Reaktorilla voit käyttää sit useita muitakin valmiita sille tehtyjä synia yms mitä netistä löytyy. Tietty voit tehdä itekkin niitä jos tarpeeksi kiinnostusta löytyy ;l.


Ja jos taas ostit pelkän Razorin, sinulla on käytössäsi vain tuo Reaktor Player, millä ei kyllä itse taida pystyä mitään synia tekemään.




Ostin Razorin ja Reaktor 5.5:en.. siis mulla ei ole sitä Playeriä.

Se mua kiinnostaa, että miten pistän sen Razorin sekvensseriin, että voin säveltää biisin.
fantazia

Posts: 329

#12 • • fantazia

Replying to Cubase/Reaktor/Razor:


---

Ostin Razorin ja Reaktor 5.5:en.. siis mulla ei ole sitä Playeriä.

Se mua kiinnostaa, että miten pistän sen Razorin sekvensseriin, että voin säveltää biisin.




Avaa Reaktor5.5 sekvensseriisi kuten muutkin vst synat. Sitten avaat Razorin Reaktorin sisälle (razorin pitäisi näkyä reaktorin ensemblelistassa jos ne on asennettu molemmat normaalisti).
walkout__

Posts: 401

#13 • • walkout__ DJ

Replying to Cubase/Reaktor/Razor:


---

---

Ostin Razorin ja Reaktor 5.5:en.. siis mulla ei ole sitä Playeriä.

Se mua kiinnostaa, että miten pistän sen Razorin sekvensseriin, että voin säveltää biisin.
---



Avaa Reaktor5.5 sekvensseriisi kuten muutkin vst synat. Sitten avaat Razorin Reaktorin sisälle (razorin pitäisi näkyä reaktorin ensemblelistassa jos ne on asennettu molemmat normaalisti).



Siis mihin sekvenseriin?

Niin asensin ensin Reaktor 5 Playerin ja sitten Razor:in ja muita Ensampleja. Sitten uninstasin Playerin ja asensin Reaktor 5.5:en. Nyt juuri Razor näkyy Player-välilehdessä.

Teinkö jotain väärin?