24 posts, 2 pages, 8,354 views
Replying to RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki:
Jos oon niin noob, etten pääse Berghainiin sisään ed. viikonloppuna, niin tää olis kohtalainen korvikekeikka Radio Slavelta. :)
---
Jos oon niin noob, etten pääse Berghainiin sisään ed. viikonloppuna, niin tää olis kohtalainen korvikekeikka Radio Slavelta. :)
---
On kuulemma menossa turistien karsimisvaihe Berghainissa. Menohan on parantunut siellä tai mennyt hullumpaan suuntaan kun Bar 25 lopetti. bileet loppuu Panoraman puolella joskus maanantain puolella. Saa nähdä mitä käy kun Bar 25 avaa ovensa jälleen...
---
---
On kuulemma menossa turistien karsimisvaihe Berghainissa. Menohan on parantunut siellä tai mennyt hullumpaan suuntaan kun Bar 25 lopetti. bileet loppuu Panoraman puolella joskus maanantain puolella. Saa nähdä mitä käy kun Bar 25 avaa ovensa jälleen...
---
Eiks 25 suljettu lopullisesti? Vai oliks se taas vaan "lopullisesti"?
---
---
Ja joo, olenhan mä turisti, mutta en ole sattunut syntymään Saksaan niin ei mahda mitään :/
---
---
Eiks 25 suljettu lopullisesti? Vai oliks se taas vaan "lopullisesti"?
---
Niinhän ne väitti. Mä sain toisen käden tietoa että Bar 25 on vuokrannut todella hienon venue ja ison sellaisen, Innervisions porukka oli vuokraamassa studiota vanhasta teollisuus kiinteistöstä mutta Bar 25 tyypit oli vuokrannut koko alueen ja näin ollen IV posse on nyt niiden alibuokralaisia ilmeisesti.
Ei kai tollaista konseptia kannata lopettaa...