RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki

24 posts, 2 pages, 8,216 views

Lil Tony

Posts: 775

#1 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Kannattaa saapua todella ajoissa, kapasiteetti on pieni.

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#4 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki:

Jos oon niin noob, etten pääse Berghainiin sisään ed. viikonloppuna, niin tää olis kohtalainen korvikekeikka Radio Slavelta. :)



On kuulemma menossa turistien karsimisvaihe Berghainissa. Menohan on parantunut siellä tai mennyt hullumpaan suuntaan kun Bar 25 lopetti. bileet loppuu Panoraman puolella joskus maanantain puolella. Saa nähdä mitä käy kun Bar 25 avaa ovensa jälleen...

--
Jazz Is a Teacher

Individual

Posts: 10,942

#5 • • Edited Individual HYPNO!

Replying to RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki:


---
Jos oon niin noob, etten pääse Berghainiin sisään ed. viikonloppuna, niin tää olis kohtalainen korvikekeikka Radio Slavelta. :)
---


On kuulemma menossa turistien karsimisvaihe Berghainissa. Menohan on parantunut siellä tai mennyt hullumpaan suuntaan kun Bar 25 lopetti. bileet loppuu Panoraman puolella joskus maanantain puolella. Saa nähdä mitä käy kun Bar 25 avaa ovensa jälleen...



Noo, kattotaan miten äijän käy. On siellä kuulemma joku toinenkin baari kaupungissa. :=)

edit: mutta takaisin aiheeseen. Rautainen buukkaus ja yksi lempparituottajiani.
Paperino

Posts: 458

#8 • • Paperino Sam-El

Replying to RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki:

Jos oon niin noob, etten pääse Berghainiin sisään ed. viikonloppuna, niin tää olis kohtalainen korvikekeikka Radio Slavelta. :)


Ite olin liian n00b vuosi takaperin Berghainiin. Vähän kyl kenkutti, kun oli Dettmannin levyjulkkarit just silloin. Aika randomilta se ovipolitiikka vaikutti mun silmääni. Kävin sitten Weekendissä, joka muistutti Onnelaa/Tivolia paremmalla musiikilla. Täytynee tehdä joskus uusintareissu ja yrittää saada yöelämäpuolesta Berliinissä enemmän irti :P Ja joo, olenhan mä turisti, mutta en ole sattunut syntymään Saksaan niin ei mahda mitään :/

Itse asiaan, että Radio Slave olis kyl mielenkiintoinen, täytyypi tsekkailla lähempänä miten käy.
dj upi

Posts: 1,835

#9 • • dj upi

Replying to RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki:


---
Jos oon niin noob, etten pääse Berghainiin sisään ed. viikonloppuna, niin tää olis kohtalainen korvikekeikka Radio Slavelta. :)
---


On kuulemma menossa turistien karsimisvaihe Berghainissa. Menohan on parantunut siellä tai mennyt hullumpaan suuntaan kun Bar 25 lopetti. bileet loppuu Panoraman puolella joskus maanantain puolella. Saa nähdä mitä käy kun Bar 25 avaa ovensa jälleen...



Eiks 25 suljettu lopullisesti? Vai oliks se taas vaan "lopullisesti"?

Anyway Radio Slaven biisejä tullu soitettua sen verran + jätkän setti oli Flowssa niin kova et pakkohan tää on tulla tsiigaa!
Lil Tony

Posts: 775

#10 • • Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki:



---


Eiks 25 suljettu lopullisesti? Vai oliks se taas vaan "lopullisesti"?



Niinhän ne väitti. Mä sain toisen käden tietoa että Bar 25 on vuokrannut todella hienon venue ja ison sellaisen, Innervisions porukka oli vuokraamassa studiota vanhasta teollisuus kiinteistöstä mutta Bar 25 tyypit oli vuokrannut koko alueen ja näin ollen IV posse on nyt niiden alibuokralaisia ilmeisesti.

Ei kai tollaista konseptia kannata lopettaa...

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#11 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor

Replying to RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki:


---
Jos oon niin noob, etten pääse Berghainiin sisään ed. viikonloppuna, niin tää olis kohtalainen korvikekeikka Radio Slavelta. :)
---

Ja joo, olenhan mä turisti, mutta en ole sattunut syntymään Saksaan niin ei mahda mitään :/



Ei nillä taida olla siellä mitään punaista lankaa että kenet otetaan sisään ja miksi. On sieltä Sven Väth, Hawtin ja moni muukin käännytetty ovelta. Pari kertaa myöhästynyt keikalta kun yrittänyt päästä pääovesta sisään ja ovimies ei oo oikein halunnut ymmärtää et oon tulossa keikalle... Mun yhtiökumppani oli menossa puku päällä sisään, ei mitään toivoa, repi puvun palasiksi poken edessä ja sit kyll pääsi heittämällä...

--
Jazz Is a Teacher

dj upi

Posts: 1,835

#12 • • dj upi

Replying to RADIO SLAVE 10.6.2011 @ Helsinki:


---


---


Eiks 25 suljettu lopullisesti? Vai oliks se taas vaan "lopullisesti"?


---


Niinhän ne väitti. Mä sain toisen käden tietoa että Bar 25 on vuokrannut todella hienon venue ja ison sellaisen, Innervisions porukka oli vuokraamassa studiota vanhasta teollisuus kiinteistöstä mutta Bar 25 tyypit oli vuokrannut koko alueen ja näin ollen IV posse on nyt niiden alibuokralaisia ilmeisesti.

Ei kai tollaista konseptia kannata lopettaa...



Onks mitään tietoa et millon aukee? Se vois olla Berlin calling ens kesänä, jos massit taas riittää :P
Kriss G

Posts: 1,492

#14 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mitäs vittua tää nyt on? Umek, Reset robot, Butch, Popof ja nyt vielä Radio Slavekin tulossa suomeen. Massit palaa clubeille mut ei kai se haittaa ;)

--
DESTROY ALL HIPPIES

sten-

Posts: 28

#15 • • sten-
tullaan tarkastamaan sadan prosentin varmuudella
Lil Tony

Posts: 775

#17 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Tänään. Vaikka terassilla on kivaa tulkaa silti musiikin perässä Bassmenttiin hyvissä ajoin. Mr Slave saapuu Ibizan höyryissä Suomeen puolen yön aikaan ja kaikki isot hitit laukussa

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#18 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Ikävä kyllä äsken tuli tieto, että Radio Slave tuli Ibizan koneella Barcelonaan, joka oli reippaasti myöhässä ja näin ollen myöhästyi yhteydestä Bar-Hel. Joten keikka peruuntui tai siirtyy tulevaisuuteen. Saan vielä tänään uuden päivän agentilta. Noh tällaista sattuu, erittäin ikävää kuitenkin. Mä soitan yksin koko illan ja yritän tyydyttää housen ja technon nälän, eli älkää jättäkö tulematta :D

--
Jazz Is a Teacher

Lil Tony

Posts: 775

#19 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Liput 6 e koko illan

--
Jazz Is a Teacher

GERTY

Posts: 411

#20 • • GERTY
no voi hevonvee. mä olin niin miettinyt et nyt. Noh Ibiza nielee isompiakin miehiä ;D v