Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @

65 posts, 4 pages, 25,049 views

Miazu

Posts: 815

#21 • • Miazu Päivänsäde
Kohta luonnon helmaan tanssimaan rituaalitansseja :P MjaU
yellowblaaer

Posts: 211

#22 • • yellowblaaer
Olin jo ihan tänään lähdössä... *hihu*
Amuck

Posts: 2,396

#23 • • Edited Amuck dub-i-dub
Tuo vesitippa on hämäys: sateen todennäköisyys vain 27 %

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

gabber604

Posts: 1

#24 • • gabber604
hi guys

im a psy fun from poland
could anybody lead me into this party tommorow:)

i live near vuosaari
great thanks in advance:)
Metz^^

Posts: 264

#25 • • Metz^^
Onko kukaan menossa autolla espoosta kemuihin? Mahtuisko kyytiin kaksi ihmistä jotka mielellään osallistuis myös bensoihin :P

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

TiskiJukka

Posts: 42

#26 • • TiskiJukka
Ihan jees, ihan jees. Väenpaljous ehkä vähän yllätti. Alkaa olee vähän nafti mesta tollaselle köörille.

Vaikka en mikään psyken suurin ystävä olekkaan, niin Miazun & Pollyn setti meni melkolailla tanssiessa koko tunti.

Kulttuurillisesti hienoa, että järjestäjät järkkää tällaisia. Pääsittekö omillenne? Oliko mitään isompaa äksidenttiä? Itse en huomannut/tajunnut edes mitään rahanlahjoituspistettä.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#27 • • Aurinkoneiti
Hyvä musa pyyhkäisi tunkkaiset ajatukset pois mielestä. Ilotulitus sopi hyvin iltaan pimenevään. Ihana oli myös yksi tähti taivaalla; ihan siinä hillumispaikan yläpuolella. *sydän*
Metz^^

Posts: 264

#28 • • Metz^^
Kiitos kekkereistä! Hyvät bileet, hieno koristelu, hyvää musaa, mukavia ihmisiä.

Ja jotta näkisi kolikon kääntöpuolen.. joku idiootti joka oli antanut alaikäiselle suoraan jotai kovaa kamaa ja jättänyt sinne yksin, hävetköön loppuelämänsä ja toivottavasti pysyy poissa tälläsistä kemuista. Tyttö on nyt sairaalassa kriittisessä tilassa.

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

sapeli

Posts: 11,768

#29 • • sapeli jokukukamikä?
Oli huisin kivaa! Aluksi oltiin huolestuneita että miten se ihmismäärä vaikuttaisi bileisiin, mutta en kokenut sitä mitenkään negatiivisena. Piti vain mennä vähän kauemmas istuskelemaan jos halusi olla rauhallisemmassa paikassa. *joo*

Luonto *sydän*
Poi-pyörittely porukalla *sydän*
Ystävät *sydän*
Jatkuva hyvä musiikki *sydän*
Kesä *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

outokooma

Posts: 123

#30 • • outokooma OddKoma

Replying to Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @ :

Ja jotta näkisi kolikon kääntöpuolen.. joku idiootti joka oli antanut alaikäiselle suoraan jotai kovaa kamaa ja jättänyt sinne yksin, hävetköön loppuelämänsä ja toivottavasti pysyy poissa tälläsistä kemuista. Tyttö on nyt sairaalassa kriittisessä tilassa.



Mut huumeethan oli kiva juttu! eiku...

Olisi kiva hiljalleen ruveta näkemään sellasta suuntausta, että toi ikuinen roinan kisominen muuttuisi hiljalleen paheksuttavaksi ilmiöksi.
Ispore

Posts: 9

#31 • • Ispore
Mjoo o, siel oli kyl porukkaa joka lähtöö.. Mut silti ihan hauskaa oli, vaik ite täl kertaa vaa istuskelin siel kuuntelemas musaa ku selkä ei kestä ku siin on jotai vikaa atm.. :<
Mut noh, ens kerral sit pomppimaa taas jos keho sallii :DD
Ps. toivottavasti saitte (järjestäjät) omanne takaisin sakoista huolimatta :)
Hyvää kesää! Skutsis nähää :D
Lime_

Posts: 401

#32 • • Lime_
Ekaa kertaa tuli käytyä metsäbileissä ja olihan ne ihan mukavat, jäi positiivinen kuva kaikenkaikkiaan. Alue meinasi olla vaan vähän turhan pieni ihmismäärään nähden, mutta liekö tuo nyt sitten niin huono juttu, koska en nähnyt mitään härötoimintaa. Nyt vaan parantelemaan hyttysenpuremat käsistä..
RujoNic

Posts: 1,161

#33 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
Tungosta.. sakkoja ja kamaa...*ding* tuli siis valittua onneks se rauhallinen vaihtoehto ja jätettyä nää väliin.
Juhgu

Posts: 7,921

#34 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @ :

Tungosta.. sakkoja ja kamaa...*ding* tuli siis valittua onneks se rauhallinen vaihtoehto ja jätettyä nää väliin.



Joo, tungosta sakkoja ja kamaa. Jotkut huhut kertoo että oli ennätysmäärä ihmisiä jotka käyttäytyivät yllättävänkin hyvin, mut ne on perättömiä huhuja ne. Mitä itse tuolla katselin jengiä, ni selvästi jäi päällimmäiseks sellanen fiilis (niinku metsäbileistä yleensäkin), et siellä ihmiset vaan tungeksi, sakotti ja kamaili. Sakkolaput vaan viuhu kun ihmiset siellä jakeli rapsuja toisilleen. Ois kyl iteki pitäny jäädä himaan, varmasti kotona ois ollu kivempaa. Toivottavasti järjestäjät nyt oppi tästä eikä järjestä mitään tälläsiä tungossakkokamabileitä enää koskaan, vituttais jos joskus joutuis tulemaan uudestaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RujoNic

Posts: 1,161

#35 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Replying to Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @ :


---
Tungosta.. sakkoja ja kamaa...*ding* tuli siis valittua onneks se rauhallinen vaihtoehto ja jätettyä nää väliin.
---


Joo, tungosta sakkoja ja kamaa. Jotkut huhut kertoo että oli ennätysmäärä ihmisiä jotka käyttäytyivät yllättävänkin hyvin, mut ne on perättömiä huhuja ne. Mitä itse tuolla katselin jengiä, ni selvästi jäi päällimmäiseks sellanen fiilis (niinku metsäbileistä yleensäkin), et siellä ihmiset vaan tungeksi, sakotti ja kamaili. Sakkolaput vaan viuhu kun ihmiset siellä jakeli rapsuja toisilleen. Ois kyl iteki pitäny jäädä himaan, varmasti kotona ois ollu kivempaa. Toivottavasti järjestäjät nyt oppi tästä eikä järjestä mitään tälläsiä tungossakkokamabileitä enää koskaan, vituttais jos joskus joutuis tulemaan uudestaan.



*hmph*haiseeko ironia? en mä näitä tullut dissaamaan. lähinnä ihmettelin kun noista jengi oli maininnu. ainahan noita on psyyke kemuis ja muissakin ug:ssa. piis!!
TiskiJukka

Posts: 42

#36 • • TiskiJukka
Mikä oli sakkojen syynä?
Prime Number

Posts: 2,705

#37 • • Prime Number UG-///

Replying to Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @ :

Mikä oli sakkojen syynä?




Jotain niinkin yllättävää kuin luvaton tapahtuma.
Ikäänkuin metsäbileisiin luonnonsuojelualueella saiskin jotain lupia.

Luulen että kyseessä oli tapahtuman aivan luokattoman suuri koko, en o koskaan nähnyt lammella tuollaista määrää lössiä.

--
Repikää siitä

tommib

Posts: 3,204

#38 • • tommib
En ole kyllä aiemmin kuullut bileissä sentään sakotettavan. Millä perusteella yleisöä edes sakotetaan? Järjestävää tahoa voidaan sakottaa ja kuulemma pahimmillaan kamat takavarikoida.

Huumeet ovat juuri se pääsyy miksi bileitä yhä vainotaan ja miksi niillä on huono maine. Eli itseämme saamme osittain syyttää asiasta. On järkyttävää kuulla, että jollekulle annettu kovaa kamaa ja joutui sairaalaan. Toivon koko sydämestäni hänen toipuvan!! Olipa joltain todella järkevä veto, jää kyllä varmasti hyvä maku bileistä, jos hän edes selviää.

Onneks jäin kotiin. Distortioniin vois kyllä yrittää jos se olis rauhallisempi.
Azar

Posts: 108

#39 • • Azar
siis järjestävälle taholle, eli minulle tulee henkilökohtaiset sakot koska otin vastuun kun kysyttiin että kuka näitä järjestää, sakon syyt: Ei maanomistajan (kaupunki) lupaa, Ei poliisilta haettua lupaa, Ei Ympäristölain 60 pykälän mukaista lupaa. sakot tulee joskus päiväsakkoina ja niitä on x määrä.

Noi ton yhen tytön överit on todella ikävä asia mut surullista kyllä jos haluat huumeita ostaa ni kyllä niitä joku aina sulle myy, paskalla säkällä löydät tälläsen tyypin joka niittaa sulle hirveet setit sen enempää miettimättä, toivottavasti tyttö selviää ja ottaa tästä opikseen.

mitä bileisiin tulee omasta mielestäni tehtiin himmeimmät metsäkemut mitä helsingis on nähty.
haters gonna hate.
dj upi

Posts: 1,835

#40 • • Edited dj upi

Replying to Metsät by Syn4ps3, Triopsy & Equinox 4.6.2011 @ :

siis järjestävälle taholle, eli minulle tulee henkilökohtaiset sakot koska otin vastuun kun kysyttiin että kuka näitä järjestää, sakon syyt: Ei maanomistajan (kaupunki) lupaa, Ei poliisilta haettua lupaa, Ei Ympäristölain 60 pykälän mukaista lupaa. sakot tulee joskus päiväsakkoina ja niitä on x määrä.

Noi ton yhen tytön överit on todella ikävä asia mut surullista kyllä jos haluat huumeita ostaa ni kyllä niitä joku aina sulle myy, paskalla säkällä löydät tälläsen tyypin joka niittaa sulle hirveet setit sen enempää miettimättä, toivottavasti tyttö selviää ja ottaa tästä opikseen.

mitä bileisiin tulee omasta mielestäni tehtiin himmeimmät metsäkemut mitä helsingis on nähty.
haters gonna hate.



Juurikin näin.

Suuret rispektit Azarille. Vastuuhenkilö on aina vastuuhenkilö, mutta ei sitä ikinä tiedä, minkälainen pelkuri siellä vois olla, ennen kuin jotain tapahtuu. Azar osoitti olevansa todellinen UG-sankari :)

P.S. En itse valitettavasti vilustimisen johdosta viitsinyt paikalle lähteä, mutta klubituksen ulkopuolista palautetta olen bileistä kuullut monelta taholta, ja se on ollut pelkkää hyvää! :)