liikaa (tyhmiä?) topicceja.

208 posts, 11 pages, 63,759 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#161 • • Roger Roger Kentti

Avernian:
---
stimbe:
Joopas saapas, eli jos ei aihe kiinnosta niin so be it. Ei sitä tarvi noteerata. Ja

---


Valitettavasti on (ainakin vielä, toivottavasti ei tulevaisuudessa) pakko. Minulle täysin turhat topikit kun täyttävät Uudet-laatikon, ja usen myös suuren osan ylimmiksi pompanneista per forum-alue.


onhan se pikavalikko aina olemassa. siinä uusien alapuolella

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Nacu

Posts: 1,293

#162 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Jäin tänään koukkuun... ei... pysty...lopettaan.... *taputapu*

tuntuu, et pitää pistää oma mielipiteensä kaikkien turhimpienkin topikkien alle... *ding*

...piste.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Jone

Posts: 8,258

#163 • • Jone Archibald Haddock

fanatic:
ei mua haittais vaikka olis mitä topicceja*ding* ei niitä tarvitse lukea jos ei tykkää.
ei saa olla liian tyly*iloinen* mä oon itse laittanu semmosia topicceja mitä ennestään on ollut ja siitä oon saanu kuulla kyllä*hih*
eiks vois silleen et joku laittaa topicin ja jos se ei ”sinua” tyydytä niin antaa asian olla.
tosin onhan niitä ihan ihme topicceja ollu mut ei mun mielestä liikaa...



Ei olis tarvinnut tsekkaa kuin Avernianian edellisen sivun viesti, niin haittakohdat alkaisivat selviämään.

- Useampia samaa aihetta käsittelevä topic tuhoaa forumin selkeyden aika tehokkaasti ja on todella vaikeaa seurata jostain tietystä asiasta käytävää keskustelua jos sitä käydään vaikkapa neljässä topicissa samaan aikaan
- Turhat topicit täyttävät nopeasti ”uudet”-boksin, jota monet (esimerkiksi minä) käyttävät seuratakseen uusien postausten ilmestymistä johonkin itseä kiinnostavaa keskusteluun
- Turhaakin turhempien topicien perustaminen rohkaisee uusien sellaisten perustamista ja pian täällä ei sitten muuta olekaan
Avatar
#164 • • fanatic Guest

Jone:
---
fanatic:
ei mua haittais vaikka olis mitä topicceja*ding* ei niitä tarvitse lukea jos ei tykkää.
ei saa olla liian tyly*iloinen* mä oon itse laittanu semmosia topicceja mitä ennestään on ollut ja siitä oon saanu kuulla kyllä*hih*
eiks vois silleen et joku laittaa topicin ja jos se ei ”sinua” tyydytä niin antaa asian olla.
tosin onhan niitä ihan ihme topicceja ollu mut ei mun mielestä liikaa...

---


Ei olis tarvinnut tsekkaa kuin Avernianian edellisen sivun viesti, niin haittakohdat alkaisivat selviämään.

- Useampia samaa aihetta käsittelevä topic tuhoaa forumin selkeyden aika tehokkaasti ja on todella vaikeaa seurata jostain tietystä asiasta käytävää keskustelua jos sitä käydään vaikkapa neljässä topicissa samaan aikaan
- Turhat topicit täyttävät nopeasti ”uudet”-boksin, jota monet (esimerkiksi minä) käyttävät seuratakseen uusien postausten ilmestymistä johonkin itseä kiinnostavaa keskusteluun
- Turhaakin turhempien topicien perustaminen rohkaisee uusien sellaisten perustamista ja pian täällä ei sitten muuta olekaan




no niinhän se kyllä on*hymy* kiitokset vastauksesta*kiitoskiitos*
sitä mä ajattelin et jos joku tekee turhan/saman mikä on ollut aikasemmin niin ei siitä kummiskaan pitäs rupee tekemään hirveetä showta tai sanoo tylysti.
akir0

Posts: 2,554

#165 • • akir0 idleRPG champion 2009

fanatic:
sitä mä ajattelin et jos joku tekee turhan/saman mikä on ollut aikasemmin niin ei siitä kummiskaan pitäs rupee tekemään hirveetä showta tai sanoo tylysti.



Mä oon taas sitämieltä, että nimenomaan pitää sanoa suoraan, että kyseinen henkilö ja samalla mahdollisesti muutkin tajuavat, mikä ei ole sopivaa käytöstä.

Mut klubbari on menny kyl aika löperöksi viime aikoina, mielestäni hyviä keskusteluja ei tunnu löytyvän enää etsimälläkään..

Muutama hyvä topicin nimi on herättänyt mielenkiinnon, mutta kun kyseessä onkin vain pelkkä kysely ilman mitään aloitusta niin ei niistäkään kunnollista keskustelua tunnu irtoavan.
Dives

Posts: 536

#166 • • Dives I see the light
muutama hyvä topic ilman kunnon aloitusta?

liikaa huonoja topicceja?

musta tuntuu että jos kutsutaan löperöks klubbaria niin se on aika väärin. tasa-arvoisuus kunniaan..

ja täältä palaa...
patis

Posts: 1,158

#167 • • patis 10
liikaa ihmisiä.
Juhgu

Posts: 7,921

#168 • • Juhgu Virnistelijä
Tämä nyt on varmaan jo sanottukin, mutta ei ne tyhmät topicit häiritse. Enemmän häiritsee ihmisten tapa tulla niihin nillittämään että ”yhyy paska topic” vaikkei ole aiheesta mitään muuta sanottavaa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

keisha

Posts: 1,394

#169 • • keisha bullet with butterfly wings
Surullista, mihin paskaan Klubitus nykyisin hukkuu.
Erityismaininnan saavat seuraavat spedet joiden perustamista paskatopikeista ollaan saatu viime aikoina nauttia:
Espinho ja W
Olette vieneet typeryyden juuri aivan uudelle tasolle.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

e-will

Posts: 372

#170 • • e-will joor worst naitmeir
kaikki topikit on ihkuja.
ei sama topikkia kuitenkaan useaan otteeseen hieman eri nimellä.

--
vailla täyttä ymmärrystä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#171 • • Aziz Combat Fighter

keisha:
Surullista, mihin paskaan Klubitus nykyisin hukkuu.
Erityismaininnan saavat seuraavat spedet joiden perustamista paskatopikeista ollaan saatu viime aikoina nauttia:
Espinho ja W
Olette vieneet typeryyden juuri aivan uudelle tasolle.



Amen.

Ite ihmettelen et miks nää topikit on vieläkin auki - ei pelkkä idioottimaisuus riitä sulkuperusteeks? Jos sisältö on tosiaan tasoa "hihihiihihi erektio hihihihi neitsyys hihihihi" niin mun mielestä lukkoon vaan.

Tosin ton viimesimmän aivopierun mä oisin itte pistäny säppiin pelkästään ekan postauksen laaduttomuuden ja topikin kirjotusvirheen takia.
keisha

Posts: 1,394

#172 • • keisha bullet with butterfly wings

mayah:
Anteeksi kovasti, mut mä olen nyt vähän sekaisin. 3.2.05 (7 päivää sitten) nostit keskusteluun liian tiukan moderoinnin, josta viimeksi on keskusteltu joulukuussa. Omia sanojasi lainaten:

"Toisinaan täällä on nykyään yli-innokasta moderointia, mikä välillä menee mun ärsytyskynnyksen yli."

Tämän lauseen jälkeen tällä puolella ruutua ollaan taas oltu äärettömän varovaisia, ettei vaan loukata ketään yli-innokkuudella. Ilman edellisen kaltaista palautetta molemmat mainitsemistasi threadeista olisivat todennäköisesti omasta toimestani lyöty kiinni ja keskustelu ohjattu puoliviralliseen seksikeskusteluun.

Toiset vaatii tiukkaa linjaa, toiset vaatii pipon löysäämistä ja nyt jotkut vaativat jo molempia samaan aikaan.. Mitä ihmettä tässä nyt sitte pitäis tehdä? Fakta(tm) on kuitenkin se, että teen niin tai näin, aina joku päätyy vihaamaan mua. Tän ikuisuusongelman äärellä ei kai voi muuta kuin toimia niin kuin itse parhaaksi kokee ja moderointithreadiin ja privaan tulevien palautteiden perusteella. Aina se vaan ei oo ihan helppoa.

Ja painotettaakoon vielä, että tässä viestissä ei ole kyse mistään vittuilusta, vaan mä ihan oikeesti olen vähän hämmennyksissä, että mikä susta on sitte sitä sopivaa puuttumista asioihin, koska viimeisen viikon aikana olen ollut siinä käsityksessä, että sun mielestäs täällä natseillaan taas ihan liikaa.


Ehkä mä olen naivi ja tyhmä idealisti, muttä mä lähtisin peräänkuuluttamaan ihmisten omaa aivotoimintaa tässä, ettei lähdetäisi edes perustamaan niitä topikkeja. Ei moderointi muuta sitä tosiasiaa, että Klubitus on paisunut kuin pullataikina, ja muuttunut kovasti viimeisen vuoden aikana entistä enemmän demimäiseen suuntaan. Urpot topikit voi toki iskeä lukkoon, mut se hoitaa vaan oiretta, ei itse tautia.

Ihmisten typeryyteen ei valitettavasti taida lääkettä löytyä, siihen on kai alistuttava.

Tähän vielä loppuun pakollistn plur-hymiöt: *plur**pihkassa**pus**hali**jiihaa**aplodit**iloinen**pahis**nauru**lmao*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

anthocyan

Posts: 1,511

#173 • • anthocyan Kohti valoa...
Joooo!!!!!! Klubbari kyl menny huonompaan suuntaan... *uuh*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Fyrisch

Posts: 4,525

#174 • • Fyrisch
Hyvää viihdettä nää 'tyhmät' topicit on <3 =)
emily_

Posts: 159

#175 • • Edited emily_
Ennemminkin mua häiritsee tahallinen toisten julkinen morkkaus ihan fiksuissakin topiceissa, varsinkin kun on täysi mahdollisuus privaviesteihin, jos on ihan pakko sanoa toista tyhmäksi, teiniksi ecc. Ainakin mun silmissä näyttää vaan siltä, että haukkuja nostaa itsensä muiden yläpuolelle "minä olen aina oikeassa, muita mielipiteitä ei ole, koska omani on yksi ja ainoa totuus"-asenteella.

Jos joku aihe ei kiinnosta, eikö paras tapa viestiä siitä topicin aloittajalle ole, ettei topiciin tule yhtään vastauksia, koska jos kerran topiciin tulee vastauksia, sitä luetaan, ja mun mielestä sillä kyllä viestitään siitä, että tyhmiäkin topiceja halutaan lukea?

edit: Ehdotus: Keskustelualueelle säännöt ja sääntöjen noudattamattomuudesta kirjotuskieltoa valvojien sopivaksi katsomaksi ajaksi. Pysyis huomattavasti siistimpänä a)nettikiusaajat b)todella huonot topicit. Tosin resurssitkin tähän pitäisi jostain löytyä.. *justjoo*
serotonot

Posts: 3,137

#176 • • serotonot Paul Easy

emily_:
Ennemminkin mua häiritsee tahallinen toisten julkinen morkkaus ihan fiksuissakin topiceissa, varsinkin kun on täysi mahdollisuus privaviesteihin, jos on ihan pakko sanoa toista tyhmäksi, teiniksi ecc. Ainakin mun silmissä näyttää vaan siltä, että haukkuja nostaa itsensä muiden yläpuolelle "minä olen aina oikeassa, muita mielipiteitä ei ole, koska omani on yksi ja ainoa totuus"-asenteella.


Nii mut siinä vaiheessa ku joku haukkuu toista tyhmäks, ni sen käytöksen huomaa sit taas muut lukijat ja vetää siitä haukkujasta omat johtopäätökset. Munki mielestä on typerää haukkua ja mennä henkilökohtaisuuksiin, mut toisaalta siinähän paljastaa haukkuja todellisen minänsä, et antaa mennä vaan mun puolesta
Cloud

Posts: 2,162

#177 • • Cloud Game Freak
Yhteenveto. Kukaan ei pakota ketään lukemaan hänen mielestään "turhaa" topickia. Ihmiset saisivat oppia postaamaan threadinsa oikeille mestoille. Jos taso on päästetty vajoamaan pohjalle, on tekopyhää morkata muiden yhtä-alas vajonneita topickeja vaikkei niistä itse pitäisikään.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Hotblood

Posts: 387

#178 • • Hotblood
Ei niitä turhia topickeja oo pakko lukea, kyllä yleensä otsikosta jo selviää onko kyseessä Demimäinen vai ns. asiatopic. Osa haluaa joskus tappaa aikaa ja nollata aivoja lukemalla vähän kevyempääkin höpinää.

--
&quot;Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu.&quot;

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#179 • • Aziz Combat Fighter
Tyhmiä topikkeja? More like tyhmiä ihmisiä am I rite? eh? Who's with me? Eh?

meh...

Oiskyl tsiide ominaisuus et pystys ignorettamaan yksittäisiä topikkejakin niin, ettei ne näkyis missään. Silleen et vois napsii samantien kaikki kikkeli/pimppi-LOL-topikit pois näkyviltä ilman, et tarttee filsuttee "uudet"-boksista kokonaisia alueita.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#180 • • Aziz Combat Fighter

climate:
---
Ana-5000:
Oiskyl tsiide ominaisuus et pystys ignorettamaan yksittäisiä topikkejakin niin, ettei ne näkyis missään. Silleen et vois napsii samantien kaikki kikkeli/pimppi-LOL-topikit pois näkyviltä ilman, et tarttee filsuttee "uudet"-boksista kokonaisia alueita.
---


Mites toi Ignore-ominaisuus toimii? Eiks sillä voi pistää pannaan kaikki typerien topiccien perustamisessa kunnostautuneet?



Joo se ignorettaa yksittäiset ihmiset ja jättää näyttämättä niiden postaukset, mut kyl ne topikit taitaa jäädä eloon. Enkä mä halua kaikkia ignoroida jotka perustaa pöhkön topikin, koska niillä saattaa olla toisessa topikissa jotain sanottavaa minkä haluan lukea.

Ei kaikki ihmiset jotka pöhköilee välillä oo kategorisesti idiootteja, tai toivottavasti mä en ainakaan ole :)