liikaa (tyhmiä?) topicceja.

208 posts, 11 pages, 63,691 views

Avatar
#141 • • polve Guest

Dives:
onko se sitten niin väärin että jotakuta ihmistä kiinnostaa jokin juttu mutta ei keksi itse siihen mitään ihmeellistä?

pitäisikö tässä tapauksessa sitten esim pyytää jotain muuta ihmistä perustamaan topic joka kiinnostaa itseään, jos vaikka sillä henkilöllä olisi enemmän pohjustuskykyä?



Tuntuu utopiselta edes ajatella, että perustaisin vakava-aiheisen
topikin ominpäin, minulta kun puuttuu katsos, terävä/selkeä kieli
sekä avarakatseiset näkökannat asioihin, faktat asiaan liittyen,
kaikenkukkuraksi, perusteluni jää helposti erittäin hääppöisiksi
edellisten seikkojen puuttuessa *nauru*
Maahinen

Posts: 37

#142 • • Maahinen
Liikaa tyhmiä topikkeja???

www.psynews.org <---- täällä on homma lähteny käsist! OIKEESTI!!!

--
Tutkimattomat ovat psyykeen tiet

Dives

Posts: 536

#143 • • Dives I see the light
jeps.. täällä on hyvä olla koska kaikki on paljon vapaampaa.. toiset vaan ottaa ton vapauden vittuilla liian anakrasti.. mäkin tosin otan ton vapauden tehdä asioita vähän liian tosissani.. mutta hei.. veljesrakkaudella selvitään *plur*
Avatar
#144 • • polve Guest

Zorlim:
Tehokkuutta ajatellen monissa threadeissa suurin osa viesteistä on turhia. Juuri siihen tuolla scorella pyritään. Lisäksi ongelma muodostuu siitä, että osalla käyttäjistä on aikaa klubituksen seuraamiseen 18 tuntia päivässä, osalla 5 minuuttia. Silloin olisi tärkeää että pystyy tuossa 5 minuutissa lukemaan kaiken sen olennaisen, eikä tarvitsisi kahlata läpi kosmista määrää epämääräistä mutinaa. *hih*



Aivan.
Itse tehostan klubbarin selausta karsimalla pois topicit,
jotka ei lainkaan kiinnosta mua millään tavalla. ”Hyödyttömiin”
topicceihin tulee vastailtua (mutta niitä lainkaan selaamatta)
ajankuluksi jos duunissa on hiljaista tai tylsä
sunnuntai-iltapäivä.

Esimerkki: Huumetopicia selailessa alkaa
puuduttamaan jo kahden sivun jälkeen. Topic on pullollaan
perustelemattomia tai aiheesta täysin poikkeavia postauksia.
Topic sisältää 50 sivua tekstiä, myös erittäin asiantuntevaa ja
asiallistakin, mutta ei yksinkertaisesti tee mieli alkaa kahlaamaan
läpi sitä 50 sivun maratonia kun tiedostan kuinka paljon ”turhaa”
se säilöö sisällään.

[muokattu 14.7.2004 14:10]
Dives

Posts: 536

#145 • • Dives I see the light
Ja kaikki tämä turhuus on sitten kehittänyt sellaisen keskustelun mitä voidaan käyttää klubbarin parantamiseen.. eisk oo jees.. :D

se mikä vaikuttaa turhalta ei välttämättä sitä ole :D
serotonot

Posts: 3,137

#146 • • serotonot Paul Easy
ei tääl voi olla liikaa tyhmiä topiceja.

tällähetkellä tossa listassa uusissa posteissa on tän jälkeen ”Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?”

:D
Avatar
#147 • • polve Guest

Zorlim:
Vrt. Työryhmä voi keskustella helposti viikon jostain asiasta ja lopputulos mahtuu silti yhdelle arkille.



Tällainen käytäntö miellyttäisi itseänikin, ei suinkaan edellytyksenä, että
lopputulos mahtuisi yhdelle arkille. Huumetopic olisi toki saatu
supistettua huomattavasti pienempään tilaan ja näinollen lukija olisi
saanut selkeän käsityksen puhuttavasta asiasta ja ihmisten (mahdollisesti)
eriävistä mielipiteistä ilman, että turhuudet pilaa lukuhetkiä.
Kannanottokin tulisi helpommaksi ilman, että ei tarvitse selata 50 sivua
tarkistaakseen onko joku muu ilmaissut saman asian.
Avatar
#148 • • polve Guest

Dives:
Ja kaikki tämä turhuus on sitten kehittänyt sellaisen keskustelun mitä voidaan käyttää klubbarin parantamiseen.. eisk oo jees.. :D

se mikä vaikuttaa turhalta ei välttämättä sitä ole :D



Aivan *nauru*

Itse osallistun keskusteluun sen takia, että
tässä topicissa toivottavasti ennaltaehkäistään
tuleva skeida postausten ja threadien luomisessa.
Josta tuli mieleeni että eikös täällä ole jo
”Foorumin parantamistopic” *vink*
Dives

Posts: 536

#149 • • Dives I see the light
tai olisiko mitään jos käyttäis aivojaan ja jättäisi topikin lukematta päättelemällä topikista tai kerran käymällä siiinä, kaiken lisäksi vielä vastaamassa, ja jos se ei riitä niin useaan kertaan vielä.
Dives

Posts: 536

#150 • • Dives I see the light
tai sitten me kaikki myönnämme että tämä aivan turha väittely jossa jokainen koittaa vuoronperään päteä on meistä niin äärettömän kivaa että emme anna sen loppua..

:D

*ding*

*plur**plur*
Saara

Posts: 1,954

#151 • • Saara #2970
ketuttaa ku jengi laittaa uusia topikkeja pystyyn aiheesta josta jo on keskustelua ollut :(

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#152 • • [Nuclear] el aprendiz

Zorlim:
Ehkäpä esittämäni konsitit ovat vähän liian rajuja tällaiseen teini-foorumiin. Todetaan vaan että klubituksen foorumeissa ei ole muuta kuin paskanjauhantaa, niin sitten päästään tästäkin ongelmasta.

´
Tälläsessa tilanteessa vois myös ite harkita, että onkohan sitä ite väärässä foorumissa. Omasta mielestäni demokratia on ihan hyvä asia ja jos suurin osa käyttäjistä haluaa pitää tän ”teini-foorumina”, niin so be it. Toki parannusehdotuksia kannattaa kertoa, muttei tarvii alkaa nillittämään jossei ne menekään läpi. Ja kaiken selvyydeks tää viesti ei ollu mitenkään henk.koht. vaikka quoteenkin sun tekstistäs vaan ihan yleistä örinää.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Aisti

Posts: 402

#153 • • Aisti Turtiloparabellum
Emmä tiijä, naurattaa vaan ja topic joka hymyn aiheuttaa on sellainen topic johon suhtaudun suopeasti enkä silleen ammu haulikolla vastakarvaan :<
Howdy

Posts: 7,955

#154 • • Howdy Oldie
Ehkä me ollaan vaan kasvettu ulos tästä touhusta ja siks alkanu montaa jurppimaan .. ikää tulee katsos *vink* ja uusia junnuja tulee tilalle *nauru* jutut on tietenkin sen mukaisia ...

[muokattu 14.7.2004 17:36]

--
Käpy vailla vertaa

stimbeh

Posts: 400

#155 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Pissi kakka jee jee.

Mikä on tyhmä topic?
Jos lähdetään karsimaan ni muutaman kuukauden päästä täällä ei puhuta enää kuin siitä mitä porukka on mieltä pääministeri Vanhasen uusista poliittisista linjauksista. Eihän bileistä voi puhua, ne on liian moukkamaisia. Musiikkikin on liian kaoottista paitsi Finlandia ja Mozart.

Eli jos aihe on ”huono” niin eipä siihen tarvi vastata. Piste. Mutta sen verran on täällä ainakin hienohelmoja että jos ei muuta, niin kirjoitellaan siihen että ”onpa taas topic” tai ”mikä järki tässäkin aiheessa on”. Eli jos ei muuta niin kritiikkiä aiheet keräävät ainakin.

Joopas saapas, eli jos ei aihe kiinnosta niin so be it. Ei sitä tarvi noteerata. Ja lopetetaan se kukkahattutäteily.

--
Flow with the go.

nomic

Posts: 4,120

#156 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Howdy:
Ehkä me ollaan vaan kasvettu ulos tästä touhusta ja siks alkanu montaa jurppimaan .. ikää tulee katsos *vink* ja uusia junnuja tulee tilalle *nauru* jutut on tietenkin sen mukaisia ...

[muokattu 14.7.2004 17:36]



minä ainaskin pidän siitä huolen *vink* ja jottei menisi ihan ohi niin:
ensinäkin, samaa mieltä Howdyn kanssa.
toiseksi, huonoja topikkeja pitää olla jotta erottaisi ne hyvätkin, jos kaikki topikit olisi hyviä niin niistäkin alettaisin erottelemaan ne huonommat ja lopulta ei olisi kuin yksi topikki ja homma kuihtuu kasaan *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#157 • • sapeli jokukukamikä?
kattokaa huonoista topiceistakin saa hyviä kun menee tarpeeks off-topic *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Roger Roger

Posts: 3,372

#158 • • Roger Roger Kentti
ja jos on yksikin vastaus, niin sehän riittää

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

[Nuclear]

Posts: 5,855

#159 • • [Nuclear] el aprendiz
liikaa (tyhmiä?) ihmisiä...

edit: ai niin tää unohtu, ettei jotkut suutu *vink*

[muokattu 15.7.2004 14:07]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#160 • • fanatic Guest
ei mua haittais vaikka olis mitä topicceja*ding* ei niitä tarvitse lukea jos ei tykkää.
ei saa olla liian tyly*iloinen* mä oon itse laittanu semmosia topicceja mitä ennestään on ollut ja siitä oon saanu kuulla kyllä*hih*
eiks vois silleen et joku laittaa topicin ja jos se ei \”sinua\” tyydytä niin antaa asian olla.
tosin onhan niitä ihan ihme topicceja ollu mut ei mun mielestä liikaa...