ainakin mä käsitin näin.
taisi sattua omaan nilkkaan noi jutut ;)
208 posts, 11 pages, 67,146 views
Jone:
Suurin osa Klubituksen keskusteluista ei edes täytä keskustelun kriteerejä jos multa kysytään, koska olen aina ollut sitä mieltä että keskustelu on vähintäänkin vuorovaikutteista dialogia eli siis vähintään kaksi ihmistä kommentoi toistensa verbaalista kontribuutiota ja mielipiteitä tjsp. Tällä hetkellä Klubitus tuntuu olevan täynnä Onks sul koiraa-topiceja, joista on paha lohkoa irti mitään muuta kuin käyttäjien nahkeita ja lyhyitä kommentteja vastauksena alkuperäisen kysymyksen esittäjälle.
Mun mielestäni olisi hyvinkin mukavaa jos ihmiset osaisivat täällä oikeasti puhua toisilleen ja vaihtaa näkökantoja ja tietoja eri asioista.
Jone:
---
GoA:
Vali vali. Jos ei topicit kelpaa niin ei lue niitä. Kukaan ei pakota täällä muutenkaan käymään joten jos joitakin kiinnostaa tuollaiset turhat topicit ja jaksavat vastailla niihin jaa-a tyylisillä vastauksilla niin olkoot.
---
No just tollaset apinat, jotka eivät parempaan pysty, kirjoittavat noita riivaavia valivali-kommetteja. Jos ei ole parempaa sanottavaa tai mitään rakentavaa kommentoitavaksi, niin STFU plz mkay? Onko se jotenkin suurikin synti että peräänkuulutan laatua määrän sijaan?
Mutta jos me haluamme kiukutella siitä että joku kirjoittaa paskaa, niin anna meidän kiukutella kiukuttelematta meille siitä. Eli sulle ei saa kiukutella siitä että kirjotat paskaa, mutta sä saat kirjottaa paskaa siitä että joku kiukuttelee? Suorastaan nerokasta. Eli vaikka toimisit itse yhtä tyhmällä tavalla kuin mistä toista syytät, niin vika on silti aina siinä toisessa?GoA:
Ei, mutta jos me tykkäämme kirjottaa paskaa niin anna meidän harrastaa sitä kiukuttelematta siiitä meille. Enhän minäkään valita siitä että joku yrittää esittää niin viisasta ja verbaalisesti lahjakasta täällä pätemällä jostain topiccien laadusta. Mutta en jaksa keskustella tästä sivistyneesti eteenpäin joten aion jättää fiksun keskustelun muille ja siirryn itse näiden plur-tepien joukkoon ihastelemaan tikkarien hienoja väriä ja syyttämään tappelijoiksi niitä jotka väittelevät asioista fiksusti. Over and out tjsp.
GoA:
Ei, mutta jos me tykkäämme kirjottaa paskaa niin anna meidän harrastaa sitä kiukuttelematta siiitä meille. Enhän minäkään valita siitä että joku yrittää esittää niin viisasta ja verbaalisesti lahjakasta täällä pätemällä jostain topiccien laadusta. Mutta en jaksa keskustella tästä sivistyneesti eteenpäin joten aion jättää fiksun keskustelun muille ja siirryn itse näiden plur-tepien joukkoon ihastelemaan tikkarien hienoja väriä ja syyttämään tappelijoiksi niitä jotka väittelevät asioista fiksusti. Over and out tjsp.
pHaze:
---
GoA:
---
Mutta jos me haluamme kiukutella siitä että joku kirjoittaa paskaa, niin anna meidän kiukutella kiukuttelematta meille siitä. Eli sulle ei saa kiukutella siitä että kirjotat paskaa, mutta sä saat kirjottaa paskaa siitä että joku kiukuttelee? Suorastaan nerokasta. Eli vaikka toimisit itse yhtä tyhmällä tavalla kuin mistä toista syytät, niin vika on silti aina siinä toisessa?
Blues:
Ei pidä suhtautua tylsän asiallisesti kaikkeen. Saa häröillä ja pitää hauskaa omalla tavallaan. Kyllä täällä on varmasti kaikille sopivia topiceja.
Jone:
Ei pidäkään ja käsittääkseni en esimerkiksi itse todellakaan tee niin. (TJEU: Kiksuhameen myynti-ilmoitukseni) Musta nyt vaan olisi kivempaa jos häröilytopicien ja vakavien topicien (joista olen varmaan itse oikeasti vakavissani ottanut ~2) tasapaino olisi paremmin hanskassa. Häröilykin on paljon kivempaa jos vähän välillä vakavoituu miettimään jotain muutakin.