Replying to Radio KLF Megaparty: SCOOTER (Ger) 12.2.2011 @ Vantaa:
---
täytyy kyllä kommentoida että ahneusko laittoi myymään ihan liikaa lippuja. Erehdyin jossain kohtaa lähteä alakertaa vessaan, ei ollu mahdollista päästä mutta sain jonottaa ehkä 30 minuuttia portaissa takasin. Ratkasin tuon ongelman sitten omalla tavallani, ei siitä sen enempää. Hirvee ahtaus, mutta näinpä edes ohimennen itse artistin. Vähän turhan kova volyymi oli kyllä, vieläkin korvia särkee.
Löysin jonku lompakon lattialta, palautin henkilökunnalle kun en osannut muuta keksiä, toivottavasti Jennika niminen henkilö sai kukkaronsa takasin (ihana nimi muuten, sopisit mun nimen kanssa kivasti yhteen..<3..)
Kotiin lähtiessä joku tuli kysymään kyytiä läheiseen hotelliin, tätä pariskuntaa viedessä kertoivat, ettei päässeet koskaan sisään asti mutta hyvityksenä saivat tuon hotelliyön.
---
tosta volasta täytyy kyllä olla samaa mieltä, elacinit makso ittensä kertaheitolla takas. ja vaikka vaimensi sen 25 desibelii niin tuntu kuitenkin siltä että vola olis ollu kovalla :)
Samat korvatulpat samoilla vaimennuksilla mulla. Olin lavan sivulla, ja siinä oli äänentaso sopiva. Varmasti suoraan lavan edessä se olisi ollut liian korkea.