PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo

307 posts, 16 pages, 199,507 views

Garo

Posts: 446

#261 • • Garo #jake
Kivaa oli, mut voisiko kuosaajat mennä vaikka metsään vetämään piriä ja pysyä poissa tälläisistä tapahtumista.

Nappeja löytyi mm. pukuhuoneiden lattioilta *grr*

- Garo
Josssu

Posts: 506

#262 • • Josssu

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:

Kivaa oli, mut voisiko kuosaajat mennä vaikka metsään vetämään piriä ja pysyä poissa tälläisistä tapahtumista.



Todellakin. Eräskin mies imeskeli tikkaria siihen tyylin, että hyvä kun ei huulet irronneet.
Kun on itse syömässä, niin ei ehkä halua syliinsä tälläistä tikkarimiestä..

Mutta joo.
Oli ilo huomata, että paikalla oli kaiken kokoista ja näköistä porukkaa. Patsastelijoita ei juurikaan näkynyt ja ihmisillä oli hyvä meininki.

Pakko vaan mainita, että jos nainen on laittautunut niin eikö se ole sanomattakin selvää, että sitä vettä ei PRKL tarvi tulla kauhomaan päälle? Tai etenkään jatkaa veden roiskuttamista vaikka selvästi sanoo lopeta!
Misc Management

Posts: 761

#263 • • Misc Management

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:


---

---


No katos kun oli nimet laitettu listaan ja ilmasta viinaa ja kiimasia lorttoja ni pakkohan sinne oli tulla kumpanakin päivänä bostailee! Varmaan ensvuonna sama! ;)



Ekaks saat kaiken ilmaiseksi bileissä , sit dissailet tapahtumaa julkisella foorumilla parhaasi mukaan, ja tuut ensi vuonna uudestaan! tää on sitä pluria
NwB

Posts: 327

#264 • • NwB
Oli hyvät bileet.

+ Bileet!
+ Alkomahooli!

- Liikaa tikkareita.
- En ollut ainoa patsastelija.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Tatyjana

Posts: 1

#265 • • Tatyjana
Erittäin ISO hurraahuuto tapahtumalle. Mitään miinusta en ainakaan omalle kohdalle löytänyt.
Ens vuonna uudestaan ja varmasti molempina päivinä!!! *sydän**aplodit*
Individual

Posts: 10,942

#266 • • Edited Individual HYPNO!
Tulipas käytyä Pacifiquessa ensimmäistä kertaa varmaan kolmeen, vai neljään vuoteen. Kiitos siis Android Suomelle lipusta! Tykkäsin todella paljon nytkin bileistä. Järjestelyt toimivat lokerikkoineen polettisysteemeineen kaikkineen. Ihmiset tuntuivat olevan hyvällä jalalla liikenteessä, ystävällisiä, hymy naamalla ja mitä kaikkea. Saunassakin riitti vielä loppuillasta vähän hönkää, baarikin toimi nopsaa, ellei jopa rivakasti.

Päälavan artistikatras meni itsellläni vähän ohi, kun tuli huildetua siellä sun täällä, mutta samaa taattua Pacifique-linjaahan se oli. Pidin uudesta lavan sijainnista, sekä valoista, jotka nyt tuntuivat olevan vähemmän rokkikeikka ja enemmän klubi.

Eksyin pienen välilkuoleman jälkeen myös Pleikkarin aamujatkoille, jossa oli myös varsin mukavaa, vaikkakaan populaa ei siinä 09 aikaan niin paljoa ollut. Pisteet Visions dj-posselle (?) omaan makuun innostavimmasta soundista, plus Pleikkarin aina iloiselle henkilökunnalle.

Eli yhteenvetona upea tapahtuma+ystävät+meininki+känni= 9 1/2

*pepsodent*
tuittu_86

Posts: 4

#267 • • tuittu_86
Vuoden parhaat bileet... <3
tiberiuz

Posts: 302

#268 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset
Isot puitteet. Iso tapahtuma. Iso meininki. Järkkäreille isoa kättä järjestelyistä. Kaikki toimi, etenkin päälavan pa ja artistit!

Järjestelyistä sen verran että onneksi oli turvatoimiin panostettu, tällasissa tapahtumissa niitä ei sovi sivuuttaa ja ikäväksi yllätykseksi joutui myös ensiapupistettä käyttämään erään idiootin takia, mutta se ei vaikuta lopputulokseen että tapahtuma oli muuten onnistunut.

- t
HappyHC

Posts: 51

#269 • • HappyHC
Perjantaina bileet oli ok... ei ollut tungosta missään vaiheessa, mutta musa oli hieman tylsää suuren altaan puolella... mutta Alex Kunnarin setti alkoi tykittää luolassa ja pelasti paljon... naiset oli kauniita... bodattuja jätkiä olis voinu olla enemmän :-p

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

vel

Posts: 173

#270 • • vel
Huhhuh, alkaa elämä voittaa pikkuhiljaa, joka paikka ollu ihan rikki tänään :D Kolmatta vuotta käymässä ja kaikki meni niinkuin pitikin ja vähän paremmin. Pari tuntia alussa oli sekalaista kivaa liukumäkien ja villin virran kanssa, sitten jo upposikin jonkun tilan vietäväksi ja koko loppuilta humahti niin joutusasti että yhdeltä oli suorastaan shokki kuulla kellon olevan jo niin paljon. Fiilis oli katossa joka kolkassa, ei siitä pääse yli eikä ympäri että vuoden parhaat bileet on kyseessä :)

Ainoa mistä täytyy mainita on että itselle ei ainakaan auennut tuo päästagen uusi sijainti, kuulin siitä jo perjantain jäljiltä ja ajattelin että sen vanhalla paikalla olisi tilaa tanssia tai joku terassi, mutta ei :| Aika pieni seikka kokonaisuudessa kyllä, ensi vuoteen taas!
SESSIONS2

Posts: 532

#271 • • Edited SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SESSIONS2

Tropical adventure

Colors of the rainbow, +38C in the middle of the Winter. What could it be? How is this possible? See for yourself!

AMAZING!

Enjoy the pictures.. the journey has only just began.

- Timo


121.jpg
golem

Posts: 1,395

#272 • • golem Golem
Hienot bileet taas! (perjantai ainakin), kaikki toimi juuri niinkuin pitää. Ihmisiä juuri optimaalinen määrä, ei joutunut jonottamaan minnekään missään vaiheessa, varsinkaan juomia (paitsi suihkuun lähtiessä mut ei se haitannut). Ja muutenkin huomasi taas sen kuinka skarpisti kaikki on järkätty (esim. rappusten yläpäässä oli JV muistuttamassa ohikulkevia ihmisiä joka kerta uudestaan että rappuset on liukkaat). Ihmisillä oli kivaa, jne..


Ainoa miinus oli ulkona partioivat koirapoliisit, joista tuntui että yksi melkein yritti usuttaa koiran mun päälle, tai laitto koiran seisoo just tasan keskelle mun kulkuväylää silleen et joutu oikein väistämään. Olinkohan mä sen mielestä niin hipin näkönen että multa varmasti löytyy jotain aineita =D
Caro²

Posts: 5,301

#273 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Molemmat päivät altailla. Päivien asiakassisältöero oli aika mielenkiintoinen. Vaikutti siltä, että parjantaina oli jengi tullut paikalle enemmän pousailemaan, juomaan ja tsekkaamaan mestaa - kun taas lauantaina serena täyttyi selkeesti enemmän bileväestä.

Kuvia koneelta katsellessa huomasi hyvin mikä ero oli klo 23:40 pääaltaan tienoilla - ekana päivänä "pousing" ja tokana päivänä "packed" :)

Musat meni ohi korvien, kuten melkein aina kuvatessa; ja niitä kuvia tulee mahd.pikasesti lisää - kiitos ja kumarrus :)

ps. Takahuoneen lihapiirakka oli hyvä.
Mria

Posts: 8

#274 • • Mria
Olipas melkoinen iltama. Olin paikalla perjantaina ja ensimmäistä kertaa elämässäni Pacifiquessa. Nautin villivirran aalloista, liukumäistä, saunoista ja poreammeesta. Ylipäätään vesi itsessään oli näiden hippojen paras asia. Myös ne puolialastomat tatuoidut&lävistetyt miekkoset saivat mieleni iloiseksi. Hypnoottisen kauniita nuoria naisia oli niin paljon, että koin itseni hieman vanhaksi huuhkajaksi *ding*

Ihmisiä löytyi kyllä moneen junaan ja toki osa jäi asemalle. Itse koin perjantain ilmapiirin hyvinkin lihatiskimäiseksi. Niitä peffan kähmijöitä oli sen verran paljon, että jossain vaiheessa lakkasin välittämästä.

Musiikki oli liian peruskauraa mun makuun, mutta se ei tullut yllätyksenä. Useimmat Pacifiquen artistit olen nähnyt vähän liian monissa kissanristiäisissä, mutta se on toki oma syyni. Orkidean alkupään setti oli tosi jees.

Alkuvaiheessa iltaa naisten pukeutumistiloissa oli meikkauksen suhteen paniikinomainen tunnelma. Se paniikki levisi hieman minuunkin ja tuli oltua turhankin tarkka meikkien suhteen. Seura tekee kaltaisekseen, you know. Olis kyl hienoa jos ihmiset ymmärtäisivät olla tahallaan pärskimättä.

Jouduin myös varkauden uhriksi. Jätin pienehkön muovipussini naisten pukkarin penkille yhdessä eräjormamaisen ison reppuni kanssa. Meikkasin siitä noin kahden metrin päässä. Kappas kummaa pussukkani olikin hävinnyt siinä vaiheessa, kun laitoin tavarat säilytyslokeroon. Pussukassa oli mm. hakaneuloja, päänsärkylääkkeitä, dödö ja hammasharja. Eniten harmittaa se että pussukassa oli myös 50 millin Escadan Absolutely me -hajuvesi ja Intiasta ostamiani koruja. Toivottavasti se hemmetin pitkäkyntinen osaa nyt arvostaa saalistaan ja käyttää niitä muitakin kuin tuota hajuvettä...

Jos joku näki varkauksen, niin toivottavasti hän ilmoittaa havainnoistaan minulle. Eli kehoitan myös ilmiantamaan läheisesi, ettei hän enempää hakeudu kadun varjoisan puolen kulkijaksi! Siltä puolelta on vaikeaa löytää takaisin rehelliseen ja valoisaan elämään *eiei*

Jos voron tai karhukoplan omatuntoa rupeaa painamaan, niin mun tavarat voi palauttaa osoitteeseen: M. Vuorma, Hallituskatu 7 A 10 Tampere 33200. Palauttaisipa voro tai rosvoroopet edes osan tavaroistani. Olisin siitäkin kiitollinen.

Kaikenkaikkiaan jäi sellainen fiilis, että allasbileet ovat mainio idea, mutta musiikki saisi olla monipuolisempaa ja monet miehet herrasmiesmäisempiä. Ja mulla on ikävä lempparihajuvettäni. Hajuvesi on narkoottinen aine *nyyh*
nenna

Posts: 1,916

#275 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Lauantaina mestoilla..ja mukava reisu jälleen..harvemmin mua tuolla mikään on närästänyt..hyvin touhuttu tapahtuma, kiitos siitä Pacifique-Tiimille! *aplodit*

Kiitos myös Turun Bussikyytiläisille..tälläkertaa oli vähän ahdasta mutta hyvinhän se meni.. *hihu*
anis

Posts: 2,451

#276 • • Edited anis
Jokaiset Pacifiquet takana mitä on järjestetty ja täytyy sanoa että nämä bileet eivät petä koskaan. Nyt toimi vaan huomattavasti paremmin mitä aiempina vuosina kun jonotus joka paikkaan väheni ja mestat veti. Nää on ainoat hippalot Suomesta mihin on pakko päästä heti kun ne alkavat ja missä takuuvarmasti viihdyn hyvin loppuun saakka. Itteeni ei niinkään häiritse nuo tikkarin imeksijät siinä määrin kun käyttäytyvät asiallisesti. Mitä se mulle kuuluu jos joku on nostattanut fiiliksiänsä jollakin muulla substanssilla enkä mä ala tommosen takia ketään syrjimään.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jago

Posts: 4,039

#277 • • Jago un-trained monkee

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:


Pakko vaan mainita, että jos nainen on laittautunut niin eikö se ole sanomattakin selvää, että sitä vettä ei PRKL tarvi tulla kauhomaan päälle? Tai etenkään jatkaa veden roiskuttamista vaikka selvästi sanoo lopeta!


Kannattaako mennä veteen, jos ei halua kastua???

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Individual

Posts: 10,942

#278 • • Edited Individual HYPNO!

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:

Molemmat päivät altailla. Päivien asiakassisältöero oli aika mielenkiintoinen. Vaikutti siltä, että parjantaina oli jengi tullut paikalle enemmän pousailemaan, juomaan ja tsekkaamaan mestaa - kun taas lauantaina serena täyttyi selkeesti enemmän bileväestä.

Kuvia koneelta katsellessa huomasi hyvin mikä ero oli klo 23:40 pääaltaan tienoilla - ekana päivänä "pousing" ja tokana päivänä "packed" :)



Meno pääaltaalla on kyllä joskus ollut paljon riehakkaampi, eli tein saman huomion ainakin perjantain osalta. Ounastelinkin, että lauantaina siellä on olleet kovempi meininki.
Mai

Posts: 374

#279 • • Edited Mai Villikisu

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:


---

Pakko vaan mainita, että jos nainen on laittautunut niin eikö se ole sanomattakin selvää, että sitä vettä ei PRKL tarvi tulla kauhomaan päälle? Tai etenkään jatkaa veden roiskuttamista vaikka selvästi sanoo lopeta!



Täytyy munkin ihmetellä, miksi tulla vesipuistobileisiin laittautuneena ja karttaa vettä.

Ne tytöt, jotka nauttivat vedestä hymy kasvoilla meikittä ja välittämättä siitä miten tukka on, olivat mielestäni paljon kauniimpia kuin ne tytsyt, joille meikki ja laittautuminen oli illan pääasia ja vihasena mulkaisivat kun vettä osui päälle.

Pääasia luulisi noissa bileissä olevan kaikille hauskanpito, ei se poussaaminen. Jättäkää ens kerralla ne meikit kotiin ja koittakaa vaikka ihan oikeasti pitää hauskaa.

Toki kaikki tekee niinkuin tykkäävät, mutta joskus toi pinnallisuus vähän ällöttää, sorry.


Jagolta hyvä pointti; Kannattaako mennä veteen, jos ei halua kastua??
*nauru*

On se kumma kun nykypäivänä ei voi uimaankaan mennä ilman tekoripsiä ja muita meikkejä.






Mut anyways: oli kyllä ihan huippubileet ja huippuhauskaa!*plur*
La Petite

Posts: 1,160

#280 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
alotan oof topicilla, öööö vedenkestävät meikit, anyone? Siis jos on ihan pakko saada laittaa jotain meikkiä niin onhan noita.

seuraava off topicci.. mä tuun varmasti ikuisesti muistamaan nää pacifiquet, koska mun *pupu* kuoli ihan paria tuntia ennen bileitä. KAverit sai silti ympäripuhuttua mut lähtemään mukaan, ja sovittii et noi kemut oli Arskan muistolle. *sydän*

Mähän oon varsinainen Pacifique veteraani, mut pakko sanoa että tänne haluaa aina vaan palata uudestaan. Oli aivan ihana jällleen kerran, kiitoksia vaan kaikille *plur*

--
Rem tene, verba seqventur