Olipas melkoinen iltama. Olin paikalla perjantaina ja ensimmäistä kertaa elämässäni Pacifiquessa. Nautin villivirran aalloista, liukumäistä, saunoista ja poreammeesta. Ylipäätään vesi itsessään oli näiden hippojen paras asia. Myös ne puolialastomat tatuoidut&lävistetyt miekkoset saivat mieleni iloiseksi. Hypnoottisen kauniita nuoria naisia oli niin paljon, että koin itseni hieman vanhaksi huuhkajaksi
Ihmisiä löytyi kyllä moneen junaan ja toki osa jäi asemalle. Itse koin perjantain ilmapiirin hyvinkin lihatiskimäiseksi. Niitä peffan kähmijöitä oli sen verran paljon, että jossain vaiheessa lakkasin välittämästä.
Musiikki oli liian peruskauraa mun makuun, mutta se ei tullut yllätyksenä. Useimmat Pacifiquen artistit olen nähnyt vähän liian monissa kissanristiäisissä, mutta se on toki oma syyni. Orkidean alkupään setti oli tosi jees.
Alkuvaiheessa iltaa naisten pukeutumistiloissa oli meikkauksen suhteen paniikinomainen tunnelma. Se paniikki levisi hieman minuunkin ja tuli oltua turhankin tarkka meikkien suhteen. Seura tekee kaltaisekseen, you know. Olis kyl hienoa jos ihmiset ymmärtäisivät olla tahallaan pärskimättä.
Jouduin myös varkauden uhriksi. Jätin pienehkön muovipussini naisten pukkarin penkille yhdessä eräjormamaisen ison reppuni kanssa. Meikkasin siitä noin kahden metrin päässä. Kappas kummaa pussukkani olikin hävinnyt siinä vaiheessa, kun laitoin tavarat säilytyslokeroon. Pussukassa oli mm. hakaneuloja, päänsärkylääkkeitä, dödö ja hammasharja. Eniten harmittaa se että pussukassa oli myös 50 millin Escadan Absolutely me -hajuvesi ja Intiasta ostamiani koruja. Toivottavasti se hemmetin pitkäkyntinen osaa nyt arvostaa saalistaan ja käyttää niitä muitakin kuin tuota hajuvettä...
Jos joku näki varkauksen, niin toivottavasti hän ilmoittaa havainnoistaan minulle. Eli kehoitan myös ilmiantamaan läheisesi, ettei hän enempää hakeudu kadun varjoisan puolen kulkijaksi! Siltä puolelta on vaikeaa löytää takaisin rehelliseen ja valoisaan elämään
Jos voron tai karhukoplan omatuntoa rupeaa painamaan, niin mun tavarat voi palauttaa osoitteeseen: M. Vuorma, Hallituskatu 7 A 10 Tampere 33200. Palauttaisipa voro tai rosvoroopet edes osan tavaroistani. Olisin siitäkin kiitollinen.
Kaikenkaikkiaan jäi sellainen fiilis, että allasbileet ovat mainio idea, mutta musiikki saisi olla monipuolisempaa ja monet miehet herrasmiesmäisempiä. Ja mulla on ikävä lempparihajuvettäni. Hajuvesi on narkoottinen aine