PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo

307 posts, 16 pages, 199,410 views

P055U

Posts: 1

#241 • • Edited P055U
ÄÄÄÄ, haluaa uudestaan!! *jiihaa*
Olisi pitänyt hankkia lippu tällekin päivälle!! Siellä ne paskiaiset nyt heiluvat, kun itse kärsii täällä kauheesta krabbesta. *hmph*
Noh, eipähän ainakaan tarvitse kärsiä sitten huomenna.
Ja eipähän ainakaan tullut törmättyä mihinkään pieneen ja punaiseen.. HUH!! *tirsk*

Heeeeiiii, tietääkö kukaan että mikä se ihan vika biisi oli (Main Arenalla)?! *täh*
kajis

Posts: 345

#242 • • kajis
Lyhyesti ja ytimekkäästi, parhaat kemut mitä tässä maassa olen kokenut.

Ensimmäinen kerta ku kyseisiin kemuihin osallistuin ja täytyy sanoa, että kaikki ennakkoluulot tai muu paska mitä ihmisiltä kuullut näitä kemuja koskien, ei pidä paikkaansa. Ihmiset tosiaankin oli tullut sinne bilettämään ja niitä "boustailijoita" ei osunut ainakaan omaan silmään juuri ollenkaan.. Tanssittua tuli sen verran että kummissakin jaloissa aivan hävyttömät rakkulat mutta oli kyllä sen arvoista! Omaan makuun Something Good, Orion ja Tapsa ja CO. veti kyllä parhaat setit. Chris Cocolta tuli myös pari vanhaa klassikkoa mitkä sai meikäläisen sekoamaan totaalisesti! Lopputunnin aikana paukkuvat liekit oli kans mukava lisälämpö varsinkin eturiville <3
Selkä ja kyynerpäät vähän punottaa naurettavan villivirta-maratoonin ja muiden mäkien laskujen takia mut eiköhän tää tästä :D

Naiskauneus oli älytöntä. Ihan sama minne kääns pään nii leuka meinasi loksahtaa auki! Baaritiskit oli ahtaita mutta jotenkin onnistuttiin aina saamaan juotavaa ilman hääppöstä jonottelua. En mä keksi näistä bileistä mitään miinusta. Tulin paikalle helvetin iloisella ja positiivisella asenteella, ja lähdin samoin mielin. Suosittelen myös muille jatkossa! Jos jotain miinusta pitäis antaa nii ei siitä voi syyttää ku itteensä.. Pilotit hukku ja kapteenilakki kärsi ikävää vahinkoa :/ Parit ikävät kaatumiset kans nähtiin mutta kaipa ne hengissä selvisi (?)

Kiitos ja kuitti!

ps. Otto! Ens kerralla sitä ATFC:tä ;)
Wolverine

Posts: 1,860

#243 • • Wolverine
voin hyvin yhtyä edelliseen kommenttiin, vuoden kovimmat bileet.

musiikki oli päästagella selvästi viime vuotta parempaa vaikka jossain vaiheessa taisin kuulla Blurin biisin ja olin että hetkinen ollaanko nyt oikeissa pippaloissa. luolassa homma toimi ja siellä tulikin sitten vietettyä yön viimeiset tunnit.

ihmisiä oli todella paljon liikkeellä mutta polettisysteemi toimii kuin junan vessa, yhtään ylimääräistä ei kyl joutunut jonottamaan ja baarimikoillakin tuntui olevan hauskaa vaikka kiirettä piti.

viime vuoteen verrattuna kaikki tosi skrodet, öljytyt, aurinkolasit päällä sisällä seisoskelevat bostaajat oli tosiaan kadonnut ihan kokonaan, liekö E-TYPE vienyt voiton näistä kemuista (vitsi).

mutta kaiken kaikkiaan törkeen hyvät pippalot, kiitos kaikille!
AlexS

Posts: 1,389

#244 • • AlexS kummasetä

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:

ÄÄÄÄ, haluaa uudestaan!! *jiihaa*
Olisi pitänyt hankkia lippu tällekin päivälle!! Siellä ne paskiaiset nyt heiluvat, kun itse kärsii täällä kauheesta krabbesta. *hmph*
Noh, eipähän ainakaan tarvitse kärsiä sitten huomenna.
Ja eipähän ainakaan tullut törmättyä mihinkään pieneen ja punaiseen.. HUH!! *tirsk*

Heeeeiiii, tietääkö kukaan että mikä se ihan vika biisi oli (Main Arenalla)?! *täh*



Jan Hammer - Crockett's Theme tais soida ainakin vikana ns. tsillailubiisinä.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Wenobi

Posts: 48

#245 • • Wenobi Felidae
Papua New Guinea *sydän*

--
Toujours En Avant

Mai

Posts: 374

#246 • • Mai Villikisu
Ihan mieletöntä!!! Täytyy sanoa, etten oo pitkään aikaan nauranu noin paljoa! *plur*
Oli aivan älyttömän hauskaa! Musa oli kohdallaan, fiilis katossa ja villivirta rankassa kulutuksessa!! Vieläkin pyörii päässä, vedettiin villivirta ainakin joku 10 kertaa läpi! *pepsodent*

Ohh, mä tahdon takas, ilta loppui liian lyhyeen niinkuin aina!!*jiihaa*
Mimir

Posts: 1,366

#247 • • Mimir Rouva Yninä
Lauantaikävijä kiittää todella hyvästä illasta! Kaikki toimi, mihinkään ei tarvinnut jonottaa ja musiikkikin toimi mulle hirmu hyvin. Ulkonäköpaineet jätin narikkaan heti tullessa ja annoin mennä. Voitin myös lapsuuden trauman ja kävin kokeilemassa villivirtaa, ja kivaahan sekin oli :) Biksujen alaosa tosin meinas lähteä omille teilleen molemmilla kerroilla, onneks ehdin ottaa kiinni ennenku kokonaan katosivat :D

Päälava toimi tällä sijainnilla mun makuun paremmin ja muutenkin kaikki oli kohdillaan. Iloisia ihmisiä kaikkialla... Ja ranskiksetkin oli hyviä! :) Kiitos vielä omalle seuralle ja järjestäjille, tämä hymyilyttää vielä pitkään *sydän*

--
[Wings are growing on her.]

Farmaca

Posts: 6

#248 • • Edited Farmaca
Lyhyesti ja ytimekkäästi...Oli aivan käsittämättömän hauskaa :) Tämä oli nyt kolmas minun vierailu kyseisessä tapahtumassa ja joka kerta on ollut aina yhtä hyvä meno. Tämä vuosi yllätti siinä mielessä, ettei tarvinnut jonottaa minnekään :) En tiedä sitten mikä tilanne on ollut lauantaina. Jos jostain nyt pitää muodon vuoksi narista, niin Luolaan olisin kaivannut enemmän sellaista oikein rehellistä polkkaa. Proteus ja Neon kruunasi illan aivan mahtavalla setillä. Ensi vuonna taas perinteitä kunnioittaen paikalla.
marlou

Posts: 2

#249 • • marlou
Eka kerta mulla meidän porukasta, mutta ei varmasti vika ! =) Bileet oli tietysti upeat ja mikä yllätti positiivisesti oli et jengi käyttäyty hyvin, en pahemmin nähnyt kenenkään kaatuilevan/örveltävän. Eniten iski ehkä Orion ja Proteus & Neon, juuri sitä mitä tultiin hakemaankin.! Aikaa meni ensikertalaisena semmoseen yleiseen palloiluun ja tietenki siinä villivirrassa vierähti aikaa.!! Mut kokonaisuudessaan ei mitään moitittavaa. Ja vuoden venaus alko... :D
Samu81

Posts: 1,224

#250 • • Samu81 kokolihaa

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:


viime vuoteen verrattuna kaikki tosi skrodet, öljytyt, aurinkolasit päällä sisällä seisoskelevat bostaajat oli tosiaan kadonnut ihan kokonaan, liekö E-TYPE vienyt voiton näistä kemuista (vitsi).



What saa kyllä aika sateenkaarenväristen lasien läpi katsella jos ei noita löytynyt.
Itseni lisäksi en löytänyt yhtään tyyppiä joka ei olisi öljytty lakkapäähoro tai natsipiribodari.

Noh mitä voi olettaa kun puolet jengistä on turkkilaisia ja loput jotain kurdipakolaisia.

Tuo crockett's theme oli kyllä sen verran väsynyt että voisin kuvitella sen soivan samalla kun söi niitä ankeita kolmen poletin nugetteja siinä kahden areenan välisessä kylmiössä, mutta että päälavalla... Toki E-typen versio tuosta biisistä on ihan kuunneltava!

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

kajis

Posts: 345

#251 • • kajis

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:


---

viime vuoteen verrattuna kaikki tosi skrodet, öljytyt, aurinkolasit päällä sisällä seisoskelevat bostaajat oli tosiaan kadonnut ihan kokonaan, liekö E-TYPE vienyt voiton näistä kemuista (vitsi).


---


What saa kyllä aika sateenkaarenväristen lasien läpi katsella jos ei noita löytynyt.
Itseni lisäksi en löytänyt yhtään tyyppiä joka ei olisi öljytty lakkapäähoro tai natsipiribodari.

Noh mitä voi olettaa kun puolet jengistä on turkkilaisia ja loput jotain kurdipakolaisia.

Tuo crockett's theme oli kyllä sen verran väsynyt että voisin kuvitella sen soivan samalla kun söi niitä ankeita kolmen poletin nugetteja siinä kahden areenan välisessä kylmiössä, mutta että päälavalla... Toki E-typen versio tuosta biisistä on ihan kuunneltava!



Kun kerran oli niin huono ilta, nii mun puolesta kannattaa varmaan seuraavalla kerralla jättää ihan suosiolla väliin ;)
n-anna

Posts: 30

#252 • • n-anna
Pakko tulla pitkästä aikaa jättämää vähän palautetta koska nää oli niin mahtavat bileet! Täältä löytyy siis perjantain bilettäjä :)

En nyt äkkiseltään keksi mitään mikä ei olis toiminut. Sen sijaan plussaa tipahtelee, eli

++musiikki oli aivan parasta, varsinkin proteuksen setti <3 nam.
+juomatiskisysteemi TOIMI! nopeesti sai juotavaa aina.
+vessasysteemit toimi myös hyvin!
+Koko paikassa oli sopivan lämmin mun mielestä, pelkäsin ennen paikalle menoa että ois ollu kylmä ku ko. bileissä käyneet pelotteli asiasta,mut just sopivan lämpöstähän siel oli. Loppua kohden melkeinpä kuuma jo.
+Henkilökunta oli tosi jees ja hyvällä fiiliksellä, ainakin kaikki kenen kaa mä olin tekemisissä :)
+löytyi uusia tuttavuuksia!
+Myöskään ennalta pelotellut jutut kourijoista tai hiplailijoista ei pitänyt ainakaan mun kohdalla paikkaansa, tosi rauhassa sai olla vaik oli ahdastakin välillä. Oikeestaan sikamaisesti käyttäytyviä ihmisiä ei osunu mun kohdalle yhtään, päinvastoin mulle muutama tuli sanomaan suoraan että näytän hyvältä tms. ja siitä tuli todella hyvä mieli, kiitos siitä!

eli tossa plussat mitä äkkiseltää keksin, jäi kyl niin hyvät fiilikset tapahtumasta et ens vuonna aivan varmasti uudelleen paikalle!!
Samu81

Posts: 1,224

#253 • • Samu81 kokolihaa

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:


Kun kerran oli niin huono ilta, nii mun puolesta kannattaa varmaan seuraavalla kerralla jättää ihan suosiolla väliin ;)



No katos kun oli nimet laitettu listaan ja ilmasta viinaa ja kiimasia lorttoja ni pakkohan sinne oli tulla kumpanakin päivänä bostailee! Varmaan ensvuonna sama! ;)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

GurPizza

Posts: 93

#254 • • GurPizza
Pitkään aikaan en ole tänne postaillut, mutta nyt on pakko tulla hieman hehkuttamaan Paceja *pepsodent*

Lyhyesti ja ytimekkäästi; aivan parhaat bileet suomessa *sydän* Nyt kaksi vuotta käynneenä, enkä keksi mitään negatiivista sanottavaa tapahtumasta. Tänä vuonna varsinkin kaikki toimi todella nopeasti, ei tarvinnut jonottaa mihinkään. Kaikilla näytti olevan mahtava meno, kiitos kaikille kanssabailaajille, ens vuonna taas nähdään *tirsk*
Mr Marsu

Posts: 5

#256 • • Mr Marsu
Ensimmäistä kertaa Pacifiquessa sekä Serenassa ja pakko sanoa, että niin juhlat kuin paikkakin jätti todella positiiviset fiilikset! Harmittaa, etten käynyt Caribbean Beach Barissa enkä The Clubissa siksi, etten löytänyt niitä ( vasta nyt hokasin, että toinen sijaitsi ulko-oven vieressä *blush* ), mutta oli meno pääareenalla sen verran hyvä, että en jää suremaan sitä sen enempää. Oli mahtava nähdä, että niin moni oli tullut sinne pitämään hauskaa ja että kaikki pullistelijat loistivat poissaolollaan (ainakin perjantain osalta, en tiedä lauantaista).

Itse en ole tottunut juontajiin, joten se saa minulta ison miinuksen ( Ei DJ:n nimeä tarvitse joka väliin mainostaa, emmekä laula kappaleen mukana koska tämä ei ole Idols ).

Kiitos ja kumarrus kaikille kanssajuhlijoille! Ensi vuonna uudestaan!



P.S. Kiitos ja anteeksi teille, jotka hukkasivat pari pussia poletteja villivirtaan. Löydettyäni ne yritin tuoda ne teille, mutta olitte jo ehtineet kadota virran mukana väkijoukkoon.
Tonsa

Posts: 13

#257 • • Tonsa
Kiitoksia kaikille kanssajuhlijoille jälleen vuoden parhaista bileistä! Hubaa oli alusta loppuun asti ja nyt on mieskin siinä kunnossa...*hih* Villivirtaa tuli vedettyä x kertaa ja aina oli yhtä hauskaa. Illan tappiona yhdet kadonneet kengät, mutta tosimies vetää kyllä talvellakin släpäreillä ulkona... *jiihaa*

Naiskauneutta oli jälleen runsaasti ja tuntui, että kaikilla oli mairea hymy huulilla! Näin sen pitääkin olla, ja jätetään se turha kiristely sinne kotiin.

Nyt sitten vain odottamaan ensi vuoden kemuja!!

Kiitoksia!

--
On the 8th day God raised the BOOST!

Proteus

Posts: 968

#258 • • Proteus
Huh huh olipahan Pacifique viikonloppu!!:D Kiitos ja tack så mycke järkkäreille, bilettäjille och Swedish friends upeista bileistä!! Lisää "rintauintia" ensi vuonna hö höö!!:D XXX
AcidR

Posts: 521

#259 • • AcidR Serine (Distortion)

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:

P.S. Kiitos ja anteeksi teille, jotka hukkasivat pari pussia poletteja villivirtaan. Löydettyäni ne yritin tuoda ne teille, mutta olitte jo ehtineet kadota virran mukana väkijoukkoon.



Meikäläiseltä ainakin katos heti bileiden alussa pari pussillista sinne *nauru* liekö kyse samoista poleteista. :D

Ihan mukavastihan bileet meni. Tuli nähtyä tuttuja ja hauskaa oli. Ehkä ens vuonna uusiks. *piis*
Radio KLF

Posts: 127

#260 • • Radio KLF

Replying to PACIFIQUE - MAUPITI 4.3 & 5.3.2011 @ Espo:

voin hyvin yhtyä edelliseen kommenttiin, vuoden kovimmat bileet.

musiikki oli päästagella selvästi viime vuotta parempaa vaikka jossain vaiheessa taisin kuulla Blurin biisin ja olin että hetkinen ollaanko nyt oikeissa pippaloissa. luolassa homma toimi ja siellä tulikin sitten vietettyä yön viimeiset tunnit.

ihmisiä oli todella paljon liikkeellä mutta polettisysteemi toimii kuin junan vessa, yhtään ylimääräistä ei kyl joutunut jonottamaan ja baarimikoillakin tuntui olevan hauskaa vaikka kiirettä piti.

viime vuoteen verrattuna kaikki tosi skrodet, öljytyt, aurinkolasit päällä sisällä seisoskelevat bostaajat oli tosiaan kadonnut ihan kokonaan, liekö E-TYPE vienyt voiton näistä kemuista (vitsi).

mutta kaiken kaikkiaan törkeen hyvät pippalot, kiitos kaikille!



Ei näkynyt meilläkään, olisko ollut Circus / Fintelligens -akselilla.:)